Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Sånn kan det også gå… Nano får bare jobbe på

6 Likes

Positivt for norsk bio generelt. Slikt har en tendens til å skape forventninger.

10 Likes

Alpha37 next? :wink:

5 Likes

Dette blir en potensiell joker på R&D-dagen sånn jeg ser det.

Om de klarer å serverer markedet noe matnyttig informasjon her, så kan det bidra til å løfte kursen

4 Likes

Markedet kjørte kursen over 30 kroner før kvartalspresentasjonen, og faller etterpå kraftig pga kun 8 innrullerte. Skullerud presiserer at de aldri har sett flere i screening enn nå. Han presiserer også at det pga covid tar over 3 mnd fra screening til de er ferdig innrullert i paradigme. Det kan allerede på R&D komme oppdatering på antall innrullerte. Men forventer det ikke.

Det jeg forventer er oppdaterte kliniske data fra andre studier i pipelinen. Det bekreftet Skullerud at de ville komme med 30 november. Det er det som betyr noe. Potensialet i Nordic Nanovector er veldig stort.
Vaccibody får i dag milliardavtale, de har pr nå en markedsverdi på ca 19 mrd nok. Nordic Nanovector har en markedsverdi på 2,5 milliarder. Det er ingen tvil om at potensialet er enomrmt hvis de fortsetter å levere gode data. Det er ingenting som tilsier at det ikke blir suksess. Ser frem til oppdatering Archer1, DLBCL og fra LegoChem i leukemistudiet. Kjøper meg stadig opp i Nordic Nanovector.

11 Likes

Og i mars sa det at et fase1 studie var planlagt gitt at de fikk godkjent IND.

5 Likes

Det er vel så enkelt som at de oppdaterer dersom de har innrullert flere pax, dersom de ikke har gjort det velger de nok å ikke oppdatere :slight_smile:

1 Like

Ser ikke sånn ut, ingen spill over effekt å spore.

2 Likes

Biotek er ikke inn om dagen. Stort sett for mange som ser at det er utfordringer med Covid og stadige emisjoner som “dreper” kursen, ref både Targovax og Ultimovacs. Alle vil være inne når budene eller de gode dataene blir publisert, men kan man slippe å sitte gjennom i periodene uten så gjør mange det. Men dette kan man selvsagt ikke time, men risk / reward frister ikke mange nok tydeligvis.

P.t er det ganske trist stemning i flere. For noen måneder siden hadde BGBIO, PCIB og NANOV lik kurs så og si. Mener det var på 24.60 jeg så det, og jeg lurte på hvordan det vil se ut et kvartal frem i gata. Heldigvis gikk det i favør av det jeg anså som mest sannsynlig, selv om det er kjipt for sektoren at ting faller av.

NANOV er fortsatt rundt 25, mens PCIB er på 13 og BGBIO like under 19.
Ultimo har sklidd fra 165 til 108. Man får bare stålsette seg til bedre tider.

Her er siste seks måneder for de tre som hadde ganske så lik kurs pr mai måned.

(Husken er det ikke noe galt med, NANOV var 24,60, men både BGBIO og PCIB hadde faktisk en høyere kurs, men ganske så likt må man kunne si sammenliknet med dagens status.)

3 Likes

De oppdaterer normalt på kvartalspresentasjoner. Vet ikke om de oppdaterer på R&D. Men hvis de har fått inn noen vil jeg tro de gjør det. Det er jo tydeligvis kun det som betyr noe for markedet. Sett heller fokuset på kliniske, og prekliniske data. Det som allerede foreligger er meget gode data. Jeg er helt sikker på at Big Pharma ser dette, og jeg tror derfor det kommer en milliardavtale for Nordic Nanovector ganske snart.

2 Likes

Kun en uke til R&D-dag! Hvilke forventninger har folk her inne?

Er selv «vonbroten» etter den skuffende rekrutteringen enda, så det er nok heller lave forventninger. Men blir samtidig skuffet om de velger å bruke av de sårt tiltrengte pengene våre uten noe fundamentalt å melde.

Så er klar for å bli negativt overrasket igjen :crossed_fingers:t3:

1 Like

Hvilke forventninger folk har kan jeg ikke si, men jeg kan si de er for høye.

Du er folk. Hva mener du om det rasjonelle bak en R&D nå?

All honnør til de som solgte på 30+. Blir spennende å se hvor langt ned vi skal før det snur. Hvor mange ganger skal man få “en siste sjanse til å kjøpe nano på salg”?

1 Like

La ikke humøret svinge med kursutvklingen. Ultimovacs var også langt ned idag, men er nå godt i pluss. Dette går seg til. Den tekniske støtten for Nanov fungerer utmerket, og blir ytterligere forsterket for hver gang den testes uten å bryte ned.
Markedet bør ta inn over seg at guidingen på rekrutterling er intakt, og at den historisk sterkeste rekrutteringsperioden nå ligger foran oss. Jeg lar meg ihvertfall ikke rokke i synet på at dette samlet sett var en svært positiv kvartalspresentasjon og er derfor ganske overbevist om at det snart også vil gjenspeiles i markedet - kanskje allerede i kjølvannet av R & D.

9 Likes

Forventer masse god informasjon og en flott seanse, som enkelte her kommer til å hause opp i skyene, men som 99% av markedet ikke bryr seg noe særlig om.

Så er det nesten 3mnd med ørkenvandring rundt 25NOK før hausen starter igjen😀

2 Likes

Solgte 1/3 på 29,7 dagen før Q.
Kjøper dem tilbake på 22,75.
Ikke lenge før vi er der i dette tempoet. :+1:

… dvs. din portefølje er tilbage på 3 stk NANOV? :crazy_face:

6 Likes

Ahhh, stor tabbe. Du burde jo solgt alt :confused:

Evt kan du selge resten nå.

I call BS.

Salget er det ingenting å si på. Tabben er å ikke kjøpe dem tilbake. Kan fort være 5 kr tjent pr aksje,. men 150 kr tapt.

2 Likes