Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Dette du mener?

2 Likes

Hva er eposten til skullerud?

Utrolig at Skullerud som første CEO gjør seg brukbart tilgjengelig for aksjonærene … :slight_smile:

11 Likes

Han er jo norsk jo :slight_smile:
Fin fyr !!

2 Likes

Den store stygge ulven i kostnadssammenhengen angående Nano er ikke antall siter, men avtalen med IFE.

Jeg anslår at kostnaden for i det hele tatt opprettholde en minimumsproduksjon av Lutetium-177 til ± 50 millioner NOK per kvartal.
Så komme enhetskostnaden per dose Betalutin i tillegg.

At antall aktive sites reduseres vil vi nok dessverre ikke finne spor av i regnskapet.

6 Likes

Er jo fristende å si 3 pas i Q3 2020 og 14 i Q4 2020 og 8 i Q3 2021 og i Q421 ? (8x2,7) f.eks som regnestykkene er på face bok.
Uansett nærmer vi oss mål for Paradigme.

2 Likes

Kan noen sende en mail til Skullerud og spørre hva forklaringen på 3->14 pasienter i Q4 var? Om dette feks skyldes “sykliske svingninger” eller annet?

Endringen på 3 til 14 kan sees i sammenheng med endring i inklusjonskriterier. Var helt sikkert noen pasienter som stod klare og hadde ventet på disse endringene som gjorde at det kvartalet ble så bra og Nieba kunne presentere en urealistisk guiding for å hente penger.

Skullerud snakket om at dette skyldes sykliske svingninger på Q presentasjonen

Iflg dokumentet over så ser det ut til at dette stemmer, det er kun betaling fra screening frem til rekruttert og gjennom follow up.

Er sikkert endel skjult kost, med opplæring og oppfølgning etc. Det ble jo nevnt av Skullerud at dette var en utfordring som følge av omdisponering av personell i ifbm. corona.

Og, ikke minst, avtalen over er mellom ICON og site, Nano har jo igjen en avtale med Icon som garantert har noen løpende utgifter for å holde dialogen med sitene etc.

Prøver dere å si at vi går inn i det beste kvartalet, det syklisk mest absurd pasient overøsende kvartalet? På tide å starte hype? :rocket: :rocket:

2 Likes

Ja, vi går inn i det beste kvartalet syklisk. Noe etterslep med tanke på screening fra 2-3 mnd. Får nok en oppdatering på R&D dag på dette slik jeg forstår. Syntes presentasjonen var fantastisk og økte på dippen etter Q med mine langsiktige briller på

6 Likes

Hvis man ser på rekrutteringstakten siden de startet å rapportere kvartalsvis innrullering så ser man at det kan være syklisk. Uansett - klarer de 14 innrullerte slik de klarte i fjor så er selskapet godt innenfor å rekke guiding.

11 Likes

Fikk toget tekniske problemer?

1 Like

Toget går på skinner

6 Likes

Er vel heller shorterne som har fått tekniske problemer med å holde kursen nede. Støtten i underkant av 25 kroner har vist seg å være en hard nøtt å knekke.
Apropos gårsdagens diskusjon så er det jo riktig at inklusjonstallene skuffet, og isolert sett rettferdiggjorde en nedgang. Men i mine øyne ble dette mer enn balansert av en overraskende solid presentasjon, og ikke minst er guidingen opprettholdt. Nanovs fremtidige verdi avhenger av helt andre faktorer enn en evenmtuell liten forsinkelse i paradigmestudfiet. Man bør koste på seg å gå mer i dybden hvis man sitter med denne aksjen enn å forenkle det hele til å dreie seg om noen måneder fra eller til i paradigmestudiet. Kan selvfølgelig være interessant nok om man er ultrakortsiktig, eller forsøker å time en gunstig inngang i aksjen, men utover det er det det store bildet som burde være i fokus for interessen.

20 Likes

25,86 … hep hep hep :slight_smile:

bilde

NANOV klarer ikke helt å holde koken fra formiddagen, men kaster vi et blikk på de andre farmasiselskapene så er det klare fall over hele linjen. Kun Nanov er opp på min liste.

1 Like

Må nok forvente at noen vil ha denne ned til minus på slutten av dagen, det ligger i kortene, til tross for VWAP på 25,20 p.t

Jeg er en av dem som er ganske fraværende skribent her og er stort sett innom nå og da for å få status på temperaturen fra de som følger NANOV tett.
Jeg hadde bestemt meg for å selge dagen før Q3 pres og la da ut samtlige aksjer til 30,50.
Var opptatt i arbeid samme dag og fikk ikke sjekket status før dagen etter og konstaterte da at ordren ikke var utført siden kursen gikk rett sør etter ordren ble lagt inn.

Uansett så ble salget besluttet ut fra min oppfatning av selskapets ledelse.
Jeg var på ingen måte imponert og var noe lunken til historikken med å få på plass ny CEO.
Tenkte jeg nok en gang skulle legge inn salgsordren, men ble nyskjerrig på Erik Skullerud og bestemte meg derfor å se opptaket av presentasjonen først.

Den mannen imponerte meg!

For første gang nå har jeg ståltro på at riktig person styrer skuta!
Betryggende er det også å vite at han i årevis har fulgt selskapet gjennom sitt engasjement og kjenner både selskap og marked.
Er det noen som klarer å lede selskapets arbeid til ferdig produkt, så er det Erik Skullerud.
Til tross for den korte tiden han har sittet i førersetet, så viser han med selvsikkerhet en inngående detaljert kunnskap om dagens status og hvor veien går videre.

Ny status for meg: Holder på posten ihvertfall 6 mnd før ny evaluering for å se hva selskapet klarer å oppnå under ledelse av Skullerud.

:smiley:

25 Likes