Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Hehe. Nei, det er det ikke.

Analytikeren forventet før børsåpning en positiv reaksjon på rapporten.

Det viser ikke spesielt god vurderingsevne :joy::joy:

2 Likes

Noen som husker forskjell på innrullering Q3 vs. Q4 2020 ?
Dette ble poengtert av Skullerud på webcast. (3 vs. 14. )
2021 Q3: 8 → ?
Skullerud var trygg på at guiding skulle holde.
Innrullering tar nå i snitt litt over 3.mnd + 3mnd. til data readout i første halvår 2022.
Dvs. at de bør ha kontakt med de fleste potensielle pasienter i løpet av desember 2021.
Med ca. 6 uker til de fleste pasienter bør være screenet for innrullering bør NANOV nå ha ganske god oversikt på status og fremtidsutsikter for innrullering.

7 Likes

Jeg sa ikke at prisen er manipulert ned. Se det siste jeg skrev i posten…

Men, når det er sagt så sier jeg ikke at dette har noe med nano å gjøre. Det var et direkte svar på påstanden din : “Ingen kan styre kursutviklingen."

Men fra mitt ståsted så ser jeg det som et naturlig punkt hvor man får en reaksjon ned utifra det tekniske. Prisen ligger i øvre halvdel av en tradingrange som har vært i spill siden bunnen i Mars 2020.
Var også en naturlig plass å ta en “pause”, og med manglende “katalysator” uteble spranget forbi motstandsområdet rundt toppen at tradingrangen.

Den har vært oppi dette området 3-4ganger tidligere. Men etter kvartalsrapporten i februar 2021 har den stort sett lagt i øvre halvdel av tradingrangen. Man har 2 gap ned i denne delen hvor den første var fratredelse av CEO, og den andre var skuffende Q-rapport.

Vi fikk en ny gap ned nå, men ser man på volum er det ikke noe spesielt. Ved CEO hadde man et fall på 21% før det snudde, med tett på 3 mill aksjer første dag.

Ved Q-rapport i august hadde man dropp på 22% på ca 1,4 mil aksjer med +11% intradag.

Nå har vi foreløpig - 12% med 1,4 mil aksjer omsatt på første dag, ca 2 mil aksjer totalt. Får vi en higher low nå er jo det kjempegreier. Men vil se en retest av denne dippen på lavere volum.

5 Likes

Der er åbenbart flere sælger end køber lige i øjeblikket. Og når der er flere køber end sælger, vil den stige igen.

1 Like

Det er vel nettopp det som skjer. Når noen selger billig med tap, så kjøper andre deres aksjer billig. Ganske sikker på vi er flere som har ankommet aksjen de siste ukene.

2 Likes

Ja,men hvis aksjen er for billig ville enda flere ha kjøpt, inntil den ikke er for billig.

Når krybben er tom bites hestene. En del småkrangling på forumet. Hadde vært mye lettere ventetid om de hadde rekruttert 4 til. En rasjonell måte å se på saken. 3.9 rekrutterte per mnd var snittet for siste 12 mnd. Dvs 4 stk=1mnd. Ikke en fis under broen egentlig. Men vi alle sitter å lukter med nesa på andre siden

Vi fokuserer bare på lukten av skit

Det er ikke sånn psykologien fungerer. Folk vil gjerne at den skal bli enda billigere før de går inn.

Blir litt som at ingen ville røre Bitcoin når kursen datt ned til 3000 usd for en stund tilbake. Når den så steg til 60 000 usd så ville plutselig “alle” kjøpe.

3 Likes

Uenig. Markedet består av alle typer folk, bl.a meg som ikke tror på woodoo. Kursen er alltid summen av markedet.

1 Like

Get a room!

4 Likes

Kursen er summen av markedet. Men de fleste ender opp med å kjøpe høyt og selge lavt.

Stiger Nano-kursen til 80 kroner om 2 måneder så vil det være mange flere kjøper da enn det er nå. Selv om det lureste hadde vært å kjøpe før kursen stiger og ikke etterpå.

14 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

2 Likes

Begynner å bli veldig HO-kvalitet på innlegga her no. Skjerpings.

5 Likes

Men sa de ikke på q3 nå at de sitene som ikke viste noen interesse av å bidra skulle closes?
Mener Skullerud sa at de som rekrutterer er bra og følges opp. De som har vist interesse skulle følges opp ekstra nå i tiden fremover for å få de til å rekruttere, mens de som altså ikke viste noen interesse skulle stenges.

Hvis dette blir gjennomført så er det vel noe kroner å spare på dette kanskje.
Vet ikke hvordan dette løpet er, om NN sponser alle siter som er åpne med mnd løpende bidrag eller om man må rekruttere for å få bidrag.

Skal prøve å høre igjennom q3 en gang til for å finne stedet han nevnte noe om dette

2 Likes

Det dukket opp et dokument fra en italiensk site for noen år siden som viste noe på sitekostnader, klarer ikke å finne det igjen nå. Noen som husker det?

Stemmer, han sa det.

Er en del kostnader knyttet opp mot sitene ja. De er vistnok nede i 70 sites nå, fra tidligere 96 (?).

Edit: siste jeg fant var 95 sites in 24 countries (Q1-21). Fant ikke noe om dette i Q2 pres når jeg scrolla gjennom nå.

12 Likes

Og så må vi også ha i bakhodet når man sammenligner antall rekrutterte pasienter i hvert enkelt q sortert år for år at inklusjonskriteriene ble annonsert endret sommeren 2020.
Dette tok sikkert litt tid å få ut til sitene så la oss anta at dette var vel kommunisert og satt i system en gang ila høsten.
Det kan derfor være litt skummelt og sammenligne q3 20 med q3 21 og q4 20 med q4 21.

Edit: Nåløyet var jo mye trangere den gang enn nå

1 Like