Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Veldig spent på antall innrullerte 1.mars. Det er tydelig at omikron fortsatt setter kjepper i jula for sykehusene/Nanov. Liker hvor bestemt Skullerud er på partnere så fort 3 mnd data foreligger. Så fremt de er gode naturligvis.

1 Like

Nei.

Hvis du sjekker FTF sin årsrapport, så ser du at inntekten de melder fra sine utlån av verdipapirer er faretruende nær 0.

Jeg vil tippe effektiv rente de tar fra sine kunder på dette er sånn ca 0,3% eller noe sånt

Så dette er mer eller mindre gratis likviditet til shorterne, levert på et sølvfat fra norske skattebetalere.

Sikkert masse bonus utbetalt til meglerene og forvalterene i FTF da

Fikk hørt gjennom her også.

En ting jeg ikke ser andre har kommentert, men som jeg fant veldig spennende, er de store tankene de sysler med rundt strategi og hvem de er som selskap.

Skullerud skal IKKE drive et selskap som går smalt i en indikasjon, de skal bli et plattformselskap og et stort og betydelig selskap. De jobber med strategi for dette nå, men er ikke helt klare for å gå ut med det.

Koble dette med uttalelsene om at de som single selskap aldri vil lykkes, det er de altfor små til, så skjønner man at de er veldig gira på alliansebygging og partnerskap. Ting går for sakte pr i dag og 85 % av ressursene går til Betalutin / Paradigme. Det skal endres.

Han svarer også på spørsmålet om fase III kan finansieres gjennom salg av Betalutin at her vil det være naturlig med partnere for å finansiere studiet.

Jeg er rimelig betrygget av strategien om at skal de vokse og lykkes må de gifte seg med noen som er større og har de muskler som trengs.

Foruten dette er det åpenbart at ting går ikke raskt unna med Paradigme-rekrutteringen, men de gleder seg allikevel stort til avlesningen og data fead out i 2022.

Konkurranse-situasjonen blir meget godt evaluert. Virkelig et viktig poeng som mange stadig vekk ser ut til å glemme at Chronos-studiene gjøres ikke mot releapsed and refractory patient! Ja, Bayer vil få godkjennelse, men det er jo ikke samme populasjon som Betalutin skal behandle.
FDA vil ikke gi Bayer godkjennelse på pasienter de ikke kan vise til historisk behandling av.

Noe av detaljene som ligger til grunn for returen av PI3K-hemmere var også interessant å få mer innsikt i.
Man kjører ikke studiene slik de er forventet fra FDA, noe som er det helt motsatte av hva NanoV holder på med. De tilpasser seg 100 % kriteriene og skal ikke feile på at de ikke gjør studiene etter protokollen.

Oppsummert er Skullerud etterettelig, våken og har et businessklokt hode med seg. Veldig bra :+1:

21 Likes

Man blir jo svimmel av å regne på potensialet . Klarer de 30% av de 10000 pasientene så er det 3 milliarder kun i 3 linje…

1 og 2 linje… Puh… Mzl dlbcl…

Det er to år til de kan begynne å selge…

4 Likes

Stemmer i og er enige med flere at Skullerud virker både fremoverlent OG beroliger meg ift konkurransefrykten som etter PCIB’s (andre!) tilbaketrekking nok skremmer flere av oss.

Jeg føler meg trygg på at investeringen min hittils i NANO, selv om papirtapet de siste par månedene er i hundretusenkronersklassen. Har snittet litt ned etter emisjonen, og nå venter jeg spent på rekrutteringstall

3 Likes

Spennende episode - Skullerud er god og jeg har fått betydelig mer innsikt!

5 Likes

Får du lyst til å kjøpe/kjøpe flere aksjer nå ?

2 Likes

Jepp men jeg er fullastet! Det blir ihvertfall ikke noe salg.

6 Likes

Bra episode, synes det er fint at Skullerud er veldig klar på at tidslinjene er faktisk ganske lange fremdeles

I mye større grad enn Bravo er han konkret og ned i samme nitty gritty som har blitt diskutert her på forumet i årevis, det settes det nok pris på.

Synes også folk bør være litt edruelige på hvor mye e-post de dynger selskapet ned med

23 Likes

Ett hjertesukk…

Å høre malene brondtberg forklare hvor sinnsykt mye jobb der er å ordne rep EMI… Bla bla bla…

Ha litt forbanna gjennomslagskraft og avlyst den pronto. Folk har hatt to uker på å kjøpe de aksjene under 14 kroner…

14 Likes

I 2019 trengte de 5 handledager på å blåse av rep-emien. Det var god dømmekraft og et særdeles tidsbesparende tiltak.

Lite sympati å sanke på at dette spiser mye tid når man hever 300 000 i lønn pr mnd. Da skal man jobbe timene sine, men tiden kunne bli brukt mer nyttig.

Det er vel fortsatt lov å kansellere rep-emier når de objektive vilkårene er til stede for det antar jeg?

5 Likes

Jeg klarer heller ikke å forstå hvorfor de bruker så vanvittig mye tid på rep-emi når man har hatt høyt volum over flere dager, under emi kurs. Det eneste logiske må jo være at de tror/håper kursen vil ligge over emi-kurs dagen rep-emi avgjøres, men jeg ser ikke hva som skulle dratt kursen over dette per nå. Malene la virkelig trykk på hvor tidkrevende denne rep-emien var.

1 Like

Ja men det er det mest frustrerende… Så fryktelig tungt det var … stakkar malene…

Hvor mye har hun egentlig å gjøre som finanssjef der… det er ingen inntekter, ingen salg, det er kun utgifter, lønn, osv… det er jo ikke så vanskelig . Sitte å høre på den uffingen der var rett og slett irriterende.

1 Like

Jeg hørte forrige podcast med PCIB og der var CFOen deres med. For å være ærlig fremstår han som ekstremt mye dyktigere/fokusert på de riktige tingene, enn Malene, og han har sikkert betydelig mindre lønn også!

Jeg må si meg enig i at han er svært dyktig. Ofte blir han bedt om å supplere andres uttalelser, og når han da kommer med utfyllende informasjon, er det ofte verdt å få med seg.

Kan være enig når det kommer til CFO. Men CEO er viktigst, og her virker det som at Nanov har fått en langt dyktigere CEO enn det PCIB har.

8 Likes

Ikke sikkert malene har vært pålogget her heller. Må jo ikke være rakett forsker for å skjønne at rep emi ga et tidlig signal at denne kom til å bli avlyst, siden kursen har vært på 14 og ofte under siden 20.jan, det er faktisk 1 hel mnd. Hvis hun lurer enda da er det ikke noe rart at ressursbruken har vært stor.

Det er styret via EGF som avgjør om den skal avlyses eller ei, frem til det blir gjort må CFO ære retningslinjene til finanstilsynet.

Hev dere et hakk and get over it.

11 Likes

Da har jeg hørt gjennom podcasten og Skullerud fremstår jo sjeldent bunnsolid. Men det skinner dessverre gjennom at rekrutteringen går tregt, så vi skal nok forbi q4-presentasjonen før kursen kan få et ordentlig løft.

1 Like

This topic was automatically closed after reaching the maximum limit of 7500 replies. Continue discussion at Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3.