Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Det er vel fordi de allerede har sett gode data, og at resultatene blir bedre og bedre med tiden. Bedre DOR?
Sitter med en følelse av at DLBCL kan ta markedet på sengen. Vi får svar i løpet av noen dager.

6 Likes

Lov å håpe selvfølgelig, selv om jeg ikke har de helt store forventningene til resultatene. Økte kanskje pittelitt etter Braun i radforsk podcasten. Uansett er det vel 3 måneders data de kommer med? Sånn tidsmessig kan man jo faktisk ha 6mnds avlesning.

Skjønte jo ikke hvorfor de drøyde så lenge med archer-1 som de gjorde heller, kanskje for å glatte over svake 10 innrullerte?

2 Likes

Det er kommunisert hele veien resultatene i H1
Hva som dere ikke fornøyd med her?

1 Like

Fullstendig klar over det, har heller ikke sagt noe om å være misfornøyd? Er vel lov å lure på hvorfor avlesning tar såpass lang tid?

Noen som vet om det er 3mnds data man skal lese av?

Følelsene sier børsmelding kl 07 i morgen

6 Likes

Prøv igjen i morgen :money_mouth_face:

Prøv hver dag :rofl:!

1 Like

Kjøpe tid eller skal alt videre ned denne uka🙂?

Sitter og lurer på NANO eller BGBIO… Ut ifra hva jeg leser er begge veldig spennende akkurat nå, men makro sier alt skal ned…

Nordic Nanovector følger ikke alltid strømmen. Det var ikke akkurat hyggelig på børsene i 2016 når NANO gikk 1000% heller.
Nå er det DLBCL som gjelder. Kommer det gode tall der kan kursen dobles de neste dagene. Kursen blir holdt ned av short enn så lenge. Jeg tror snart de må slippe taket, og dekke seg inn. Jeg sitter stille i båten. Ser heller på sånne dager som en mulighet til å plukke litt ekstra aksjer.

2 Likes

Virker som det nå er stort sett shortautomatikkene som kjøper/ selger til hverandre… antar Lymrit/DLBCL meldingen blir mildt framtidspositiv uten større kursdriv, så da er det bare å avvente Q2 i august osv…

1 Like

Dobles? Ironi?

1 Like

Nå har vi heldigvis insider+ takket være pdx, og kan se at det ikke er tilfellet :slight_smile: Er mellomstore som trader fram og tilbake. Folk med 10000-50000 aksjer som selger seg ut og andre som kjøper seg inn.

3 Likes

Lagt inn ordre på 10k. Får se om jeg blir aksjonær iløpet av uka🙂

1 Like

Bommet med følelsene om børsmelding i dag men det som er 100% det skjer enten denne uken enten neste uke.
Det skjer når det skjer og det skjer ikke for det skjer.

1 Like

Jepp, det har du minimum 66,67% rett i. Du bommet (korrekt observert), og det skjer når det skjer (bombesikker logikk).

66,67% rett anslag er bra det, omtrent på linje med værmeldingen :grin:

1 Like

Ville heller sagt jeg bommet med 100% rett skal være rett.

2 Likes

Jeg er 14,28 % sikker på at meldingen kommer i morgen tidlig :wink:

6 Likes

Haaa 100% delt på 7 børsdager=14%

1 Like

Noen som vet om det er alle 18 pasientene vi kan forvente preliminære readout på i denne omgang?

"Eighteen DLBCL patients were enrolled into the trial at clinical trial sites in the US and Europe and were dosed with three escalating treatment doses of Betalutin® (10MBq/kg, 15MBq/kg and 20MBq/kg). A preliminary data readout is expected in H1’2021.

As announced in April 2020, LYMRIT 37-05 will be paused pending analysis of these data, which is expected to inform plans for the further development of Betalutin® in R/R DLBCL."

1 Complete Response og 1 Partial Response :muscle::sunglasses::v:

Clinical activity of Betalutin® was seen in 6 evaluable patients receiving the highest dosing regimen including one complete response and one partial response.The IRC commented that the safety and anti-tumour activity of the highest dosing regimen could be considered for investigation in combination with other therapies used in R/R DLBCL which the Company is now evaluating, with an emphasis on combination partners that would not compromise the current safety profile of Betalutin®.

Peter Braun, Nordic Nanovector CEO , commented : “We continue to be very encouraged by the overall safety profile that Betalutin® exhibits in even the most fragile and highly pre-treated NHL patients. We have also seen clinical activity in DLBCL patients from a single administration of Betalutin® and we will now consider the next steps for its development in this large patient population potentially in combination with other therapies, as part of our overall strategy to develop Betalutin® for difficult to treat haematological tumours. Our near-term focus remains very much on completing PARADIGME in 3rd-line follicular lymphoma and delivering top line 3-month data by the end of 2021.”

DLBCL is an aggressive form of non-Hodgkin’s Lymphoma (NHL) that accounts for up to 43% of all NHL cases, making it the most common form of the disease. Approximately 40% of DLBCL patients relapse after first-line combination treatment with rituximab and chemotherapy and only 30-40% of relapsed patients respond with subsequent high-dose chemotherapy followed by Stem Cell Transplantation (ref. 1). There are currently very few therapeutic options for patients not eligible for SCT, which makes relapsed DLBCL a serious unmet medical need. The number of diagnosed incident cases of DLBCL in the 7 major markets (U.S., and key 5 European markets and Japan) was 64,172 in 2018 and is expected to be 74,927 in 2028 (ref. 2). The value of the 3L DLBCL market segment in the key 7 pharma markets is expected to increase from USD 0.6B in 2019 to USD 1.3B in 2028, the value of the 2L DLBCL market segment is expected to increase from USD 0.4B in 2019 to USD 2.0B in 2028. (ref. 2

11 Likes