Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Antar at “Linjemannen” er plageånden “SomSa” fra Finansavisens Forum. Der strør han om seg seg med manipulerende løgner og halvsannheter.

2 Likes

Når man hører call’en og de små gullkorn spesielt Renoldi kommer med rundt Archer og samtaler med partnere - da blir det klart hvorfor vi ingen innside kjøp ser. Tror rett og slett de sitter på for mye inside info til å kunne handle selv!

5 Likes

Forstår jeg det riktig da at de som eier/driver/er ansatt ikke kan kjøpe aksjer i eget selskap hvis de har «for mye» (positiv) informasjon om fremtiden?

Hvis de sitter på informasjon som ikke er meddelt markedet, både positiv og negativ

4 Likes

Takk for svar! Var ikke klar over at dette også gjaldt innenfor selskapet.

Noen som kan hjelpe med fortolkning av siste setning på s.7 i presentasjonen i dag?

“Based on data from LYMRIT 37-01 Part A, EU & US payers rate Betalutin®’s level of therapeutic improvement as Moderate to Important”

Bare dei som er registrert som insidere i selskapet

2 Likes

Who knows…. expecting good results :+1:t2: ?

Can’t believe how many other interesting notions we got today… progress of screening, the hunt for various financial ways to go forward.

I wonder how long before the market sees this gem? :joy: Norwegian market is so tiny. Was fascinating to see how shorters and quick day traders managed to control. Simple demand and supply will kick in soon enough.

Ser gjerne at du kommer med link, for innholdet har mange feil og er delvis selvmotsigende. Overbevisende i første setning (Compelling) mot moderate i siste? Payers??? Hvem er det? Link?

LYMRIT 37-01 – Part A: One dose of Betalutin® reduced
tumour size in 90% of evaluable patients. Det er neppe moderat!
Alias

LYMRIT 37-01 – Part A: Highly promising efficacy in
R/R FL and MZL Det er vel også neppe moderat!

https://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Nordic%20Nanovector%20-%20Carnegie%20HC%20seminar%2012%20March%202021.pdf

Tror du må vende den kommentaren til Malene og tekstforfatterne i Nanov, dette er side 7 fra dagens kvartalspresentasjon.

Det var selvmotsigelsen jeg også reagerte på. Ser ut som det er fra en undersøkelse de har gjort blant interessenter, men resultatene var ikke såååå overveldende at det var noe å slenge i bordet på en Q-presentasjon, sånn som jeg leser dem i alle fall.

Håpet noen kjente til hvor disse resultatene kommer fra, eller er kjent med slike undersøkelser (om det er det det er), og kunne hjelpe å tolke for å forstå hvor bra dette er :crossed_fingers:t3:

1 Like

OK da er linken opplyst og teksten mer forståelig. Dette inneholder antageligvis en markedsundersøkelsesdel for betalerne, der tydeligvis ikke alle helt har forstått Betalutins virkning/område.

1 Like

Det er nok fra Quality of Life rapporten. Den var ganske høyt bebudet og kom vel før Paradigme begynte å rekruttere. Spør samtidig om cash-posisjonen og patentene ovenfor og gi oss endelig svaret her. Det er så bra når vi eller ihvaffall noen på forum er de beste til å vite å sensurere.

Sjog: Mener du honorarene til DNBM er holdt utenfor oppgitte kostnader? Sett opp regnestykket eller forklar feilen i mitt regnestykke lenger opp.

Sjog2:
Takk, det forklarer de to begrepene og deres tall, men ikke oppsettet og tallene i ppt.

hybrid:Hvorfor tar du ikke ballene med konkrete fakta beskrivelser og tall ovenfor istedenfor å ta meg? Husk på Snabbacash sine ord, det er på HO de gretne gubbene er. Synes det er mye edder og galle emojitos her.

hybrid2:
Troddde ikke det var lov å presentere ikke-reviderte Q-tall, men det kan ha blitt endret siden “min tid”.
Søylen på s. 12 i ppt med -48 ser ut for å være feil.
Hva er “investing activities”, bare et uheldig begrep for hva?
Hva er “financing activities”? I ppt står det oppgitt 338, mens det i Q-dokumentet står 391. Diffen er 53 som muligens relaterer seg til to ulike kvartaler innad i halvåret, men jeg ser likevel ikke sammenhengen - kanskje også siden begrepene er uklare.

hybrid3:
Noe, men du “blander litt” ulike doser - så i praksis vil det kunne komme ut slik jeg beskriver med at Betalutin3FL “markedsfører” Archer. Etterhvert i praksisen vil det hele bare bli …Betalutin.

TeeJay: 4 ukers arbeid med tilrettelegging.

2 Likes

Tullebukk!

Klarer du ikke å lese et Statement of cash flow uten å lage konspirasjonsteorier har du ingenting i aksjemarkedet å gjøre!

Alle kostnader er selvsagt tatt med. Les hybrid sitt innlegg nedenfor. Les og lær!

3 Likes

Besitter du egenskapen eller kunnskapen til å lese en enkel rapport?

Om ikke, hvordan har du da grunnlag til å analysere patenter?

Bygg heller opp påstandene dine med fakta istedenfor å kaste rundt halvsannheter/usannheter ved hjelp av stråmenn… Informasjon av alle slag blir verdsatt her så lenge de kan bakkes med fakta!

Vel, først og fremst er det 0 sammenheng i det idiotiske innlegget du har skrevet.

Det sagt;

Angående cashflow så kom det inn 53,1mill i rep.emi. Denne offsetter gjerne posten “deposits, cash and cash equivalents” med tilsvarende slik at det kun blir en endring på 47,8 (inkl andre kostnader som valuta, gebyrer o.l) Legger du de to sammen får du 100,9mill, og Total comprehensive gain/loss er 101,8. Det må sies å være innafor?

forøvrig står det ganske klart i rapporten “The interim financial information has not been subject to audit.”

Eller misforstår jeg spørsmålet som blir stilt i innlegget ditt?

Angående Archer-1:

Hvis resultatene er så slående bra som de er, safety i compounded så bra som det bevist er og QoL så bra som det er. Hvorfor vil man da gå for et FULLT studie med kombo for å nå 2L hvis man kan kjøre et fase 3 studie å potensielt gå for 2L og 3L i en go? Ville ikke det vært bortkastede penger?

“we have seen what we need to see”, samt Archer-1 vil være essensielt i studieoppsettet for Fase 3 studiet. For meg så virker det heller som at de er opportunistiske og går for regulatorisk godkjenning av kombinasjonen på raskest måte mulig.

“Data and insights from the Archer-1 study will help in designing the protocol for the confirmatory
Phase 3 clinical trial with Betalutin® required as part of the proposed filing process”

Korriger meg gjerne, dette er fra eget lager så kan fort være en unøyaktighet her eller der.

Edit:
@linjemannen les alt engang til, så kryper du ned i hullet igjen(og med det mener jeg tilbake til HO) med desinformasjonen din.

11 Likes

Hvis noen lurer på hva den setningen betyr så lytt på callen fra 8:45 til 9:30.

Der snakker Malene om at kunder (customers), med forklaring på hva disse er; ulike kliniske eksperter fra forskjellige fagfelt innen kreftforskning, deler oppfatningen om at Betalutin er unikt grunnet parametre som toleranse, effektivitet, behandlingen i seg selv (one-time treatment) for både pasient og sykehus med mer.

De som finner noe negativt med ordbruken fra sliden leter etter noe annet enn hva jeg ser etter i alle fall…

7 Likes

Les denne linjemannen. Her er alle tall som gjelder cash flow. Alt er med. Rep. emien ga forøvrig brutto 61,2 mill. (2.699.280 aksjer a 22,75). Fratrukket honorarer til tilrettelegger ble så NANO tilført 57,4 mill.

2 Likes

det blir litt repeat fra omtrent hver Q herfra:

  • Marco er bunnsolid.
    Men det var vesentlig annerledes enn tidligere:
    Han delte informasjon han ikke hadde trengt, snakket klart om partnersonderingen, og tok spørsmål som Marlene kunne svart på. Det er interessant. Viser at han har stålkontroll på pasientsituasjonen, både mht Archer og pipeline i Paradigme.

En ting jeg merket meg, men ikke har hørt på nytt enda:

  • sier han at det er ca 3-4 uker fra siste dosering til alle data er modne?
    Kommentarer?

I så fall er det en kjempepositiv vending.
Gitt at det faktisk går helt til mars med enrollment(det tror ikke jeg) så kan data presenteres allerede i april.

Men har som sagt ikke hørt det en gang til

9 Likes

Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Hvorfor er ikke Marco Renoldi CEO i selskapet?!

Jeg forstår godt at han har sin forse innenfor business development, M/A, osv. men altså…

FOR EN ENORM RESSURS HAN ER!

12 Likes

Ja, han sier det.
Når de siste fire pasientene er innrullert (han bruker i snitt 4 pr mnd innrullert som minimum), så kan data fra de 116 første pax renses og stilles opp parallelt med at de siste 4 behandles.

Han nevner at det kun vil være data fra de siste 4 pasientene som ikke vil være 100 % klare når de slipper toplinje-dataene.

Disse kommer sikkert i en oppdatert oppstilling senere, men de vil uansett ha kunne lest av om behandlingen har effekt med tanke på respons. (Det siste her er min tolkning ut fra hva han sier, siden han nevner at data fra de siste 4 vil ha en annen karakter enn de 116 første)

Dette blir snakket om 24 minutter ut i callen.

Så timeline blir, base case, 4 pax pr mnd, ferdig rekruttert i medio mars, readout slutten av april.

Men siden de forteller at de har en best pipe ever med pax, er det vel kanskje lov til å håpe at de kommer i mål 1 - 1,5 mnd før?

En fri tolkning fra min side på slutten her; å lese av og melde data på 116 av 120 vitner vel kanskje en del om hva de ser av respons og effekt løpende fra Paradigme? Det skal være en god statistisk sammenheng av datagrunnlag når de mener at det spiller mindre rolle om man melder til markedet data fra 116 og ikke evt 120? Lett å tenke at 1 + 1 = 2 når man ser på uttalelsene fra Marco på gårsdagens call og kombinerer dette med det de sa på callen tidlig i august når de uttalte at de er sikre på at Betalutin kommer ut i markedet.

16 Likes

En COO er jo nesten som en CEO, med involvering i de fleste fasetter av selskapet. Men uten det siste ord og det overordnede ansvaret for tingenes tilstand og gang.

2 Likes