Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Ja, det mener jeg bestemt de har kommunisert at er intensjonen.

4 Likes

Pi3K er nok ikke så veldig “hot” grunnet bivirkningsprofilen.
Interessant artikkel som generellt tar for seg Pi3K og dens begrensninger mtp bivirkninger og dermed ikke så gunstig i kombinasjonsbehandlinger, samt spesielt går litt inn på Zandelisib og at det sås tvil om differensieringen fra andre Pi3K`s og nødvendigheten av den som forsvarer en evnt AA.

Betalutin differensierer ganske greit med cd37, beta-emitter, samt gunstig bivirkningsprofil som ser ut som passer som hånd i hanske i kombinasjonsbehandlinger.

8 Likes

Da vurderer vi det likt.
Fremdeles virker det litt snodig, men det er nok primært fordi orienteringen har vært annerledes innrettet tidligere.(jeg tror egentlig kommunikasjonen også har vært annerledes)
Men Marco har en tendens til å vite hva han snakker om, så dette er særdeles gode nyheter i mine øyne.

4 Likes

Nei hvordan kommer du til dette?

De kan ikke søke med preliminære data… Marco sier forøvrig noe om det også; at 6-8 uker «cleaning» må til for data til BLA, i motsetning til nettop 3-4 uker for top line

Og pga fast-track så bør vel strengt tatt det meste være klart når dataene foreligger, trolig er også deler av BLA da allerede forelagt FDA.
Så mulighetene er definitivt til stede for at vi kan få noen positive oberraskelser H1 2022

4 Likes

Synes huske de snakket om 8-12 uker fra Preliminary topline data til filing. Husker vi var flere som var litt overrasket over dette, da vi forventet opp mot 6 mnd, men de forklarte det med mulighetene fast track gir. Samt at jo populasjonen i studien(e) til Nano er en del mindre enn det som er vanlig før filing.

4 Likes

Som jeg skriver: 3 måneders avlesning etter behandling av siste pasient + 6-8 uker med dataanalyse. Men samma det, jeg er usikker på dette. Det viktigste her er at ‘last patient enrolled’ og ‘preliminary top line data’ nok kommer cirka samtidig, sånn som det nå fremstår for meg.

2 Likes

Tre begreper:

  1. The regulatory submission, dvs. BLA-filingen trengs 6-8 uker
  2. Top line data. Trenger kortere tid 3-4 uker fra siste inklusjon.
  3. Ferdig inklusjonsdato

Så spørs det om valideringen, cleaningen er fra ferdig inklusjon, eller fra toplinjedata foreligger. Det ser ikke ut til å være beskrevet.

Men om vi forutsetter at BLA-filingen kan komme 6-8 uker etter at toplinjedata foreligger vil det kunne ta fra 9-12 uker fra ferdig inklusjon (116 pax).

Så max tre mndr etter ferdig inklusjon bør BLA filing kunne sendes. Dvs antatt primo april 2022!

2 Likes

Fy søren Merlin. Jeg gleder meg til de 3 milepælene der. For en lettelse det skal bli. Mitt bet var at disse tre milepælene skal gi en høyere kurs en idag. Jeg ikke tro noe annet enn at kursen er betraktelig høyere en det den er idag når dette innfris og minimum 100 kr ved godkjenning eller mer uten en partner avtale. Med en avtale er det ikke godt å si men sannsynligvis 200 kr aksjen ca 20 milliarder.

3 Likes

Jepp, men Nano har Fast Track for Betalutin i 3FL og ledelsen har en kontinuerlig dialog med FDA. Hvis vi forutsetter at prelimdata er gode (noe som det kan tyde på at de er når ord som extremely og very encouraged er brukt om interimdataene av den kliniske komiteens leder Bizzari i 2 børsmeldinger i fjor), så kan ting skje raskere enn de konservative anslagene jeg gjorde tidligere i kveld mtp BLA-filing. FDA er meget interessert i å få gode medisiner på markedet. Spesielt der der er udekkede behov. Og jo fler beviser og data, jo enklere er det for dem å gi privelgier og være fleksible overfor de respektive utviklingsselskaper.

Prelim top line data fra PARADIGME får vi cirka samtidig som ‘last patient enrolled’, tør jeg nå påstå utifra ovenfornevnte uttalelser fra Renoldi/Nieba.

5 Likes

Det var præcis min pointe; dette tidspunkt bliver udgangspunktet for, hvornår filing kan forventes.

3 Likes

Legger ved en av de meldingene ettersom det er mye snacks i den:

3 Likes

Du har nok rett linjemannen. Selvsagt skal vi høre på deg og ikke på COO i NANO. At vi kunne være så dumme :see_no_evil:

Dette ser jo ut som å gjelde patent som går på kombinasjon med Bcl2-inhibitors (venetoclax/navitoclax) – har nok da ingenting med Archer-kombien og patentet deres å gjøre som er Betalutin i kombinasjon med monoklonale antistoffer som binder seg til cellemarkøren cd-20. (Rituximab/Obinotuzumab)

6 Likes

Prøvde å forklare han dette tidligere, wouldnt listen…

3 Likes

– Lederproblematikk, sier DNB Markets som kutter kursmål

Nordic Nanovector sliter med lederutfordringer og et forsinket PARADIGME-studie. Nå kutter DNB Markets kursmålet fra 36 til 31 kroner

https://finansavisen.no/nyheter/helse/2021/08/29/7727789/lederproblematikk-sier-dnb-markets-som-kutter-kursmal

Flere her inne med troa på reprise av høsten 2016?

Har vært aksjonær i selskapet siden den tid, forskjellen nå er tiden vi har til et ferdig produkt.

Vår Betalutin i fremtiden!
La navnet ditt helliges.
La riket ditt komme.
La virkningen din skje på jorden slik som i laboratorium.
Gi oss i dag vårt daglige håp,
og tilgi oss vår utålmod,
slik også vi tilgir våre shortere.
Og la oss ikke komme i fristelse,
men kjøp fra de onde.
For riket er ditt og makten og æren i evighet.
Amen

La dette bli medisin og bedre folks liv :raised_hands:t3:

6 Likes

DNB-oppdateringen gir vel egentlig ingen mening. Lings spådomskunster vil nok bli gjort til skamme.

3 Likes

Er det andre kursmål eller er det kun DnB som følger denne ?

…hmm skulle dette være en oppdatering?? Er vel for lengst utdatert informasjon som legges til grunn.
Skriver jo selv at rekrutteringen er ferdig i Q1 - så om kursmålet skal kuttes så må det jo være pga at de plutselig ikke tror dette blir medisin. Mildt sagt håpløse greier.