Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

At aksjen har vært utbombet er ikke ulogisk. Det har vært utsettelser og utsettelser år etter år. Påd et Værste i fjor rekrutterte de 3 pasienter på 9 måneder. Da begynner folk å tvile på om de noensinne klarer å komme i mål. Da gikk kursen til under 13.men så plutselig snur det. De åpner rekrutteringen omfor en mye større gruppe og får reduksjon i antall pasienter. Husk at ett år utsettelse betyr 400 millioner i emisjonen kroner… da blir folk rimelig svett. Til og med Einarsson virka irritert til tider. Nå har vi en bekreftelse på at det går bra. dessuten har ledelsen lufta resultatet fra interim med oss. De aller fleste investorer hører ikke slike ting. Det farer hus forbi. Det er ganske sært det vi har interesse av. Mdor cr orr osv… så det blir som med algeta. Det kommer som julekvelden på kjerringa når avtalen kommer. Nå må bare ledelsen og de ansatte ikke drite seg ut med idiotiske innside salg eller oppsigelser så går dette bra.

5 Likes

Får du svar av han da?

1 Like

Feil. Nano har flere patenter.Jeg ville starte litt forsiktig og pedagogisk med et patent som står sterkere enn Archer. Sjekk patentnummeretoppe til venstre. Sjekk dosieren selv på espacenet, det er Archer og patentet er svakt - hvilket forklarer hvorfor de ikke vil bruke mer ressurser på Archer… Hvorfor så lavt nivå?

Tyrion: Får ikke lov til å dele linker på TI.

Observer

Vennligst vent med å ta kontakt med Ling i morgen til et par timer etter at børsen er åpnet . Vi vil vel gjerne holde dette kjøpsøyet for oss selv en stund?

(Jeg ser jo for meg at Ling må rette sin analyse og heve kursmålet, siden alle hans begrunnelser plutselig forsvinner!)

1 Like

Gi deg nå, du er på bærtur. De investerer ikke mer i Archer nå fordi det ikke er nødvendig for veien videre. Det blir en del av fase III studiet på grunnlag av glimrende resultater i kohort I og II.

3 Likes

Hvor har du det i fra? Greit å vite om du har det fra noe mer formelt enn slik jeg lenger opp skriver at Betalutin i 3FL må “markedsføre”/brøyte veien for Betalutin i 2FL.

Jeg snakket med denne figuren i DNB i forkant av forrige emisjon. Selv er jeg skytebas av yrke, og føler at jeg har mer til fingertuppene hva som rører seg i nano - enn mannen som dekker selskapet på vegne av DNB.

Undervurdert? Ja, noe så til de grader.

5 Likes

Du kan heller avslutte diskusjonen og vente til R&D-dagen. Da får du oppsettet for fase 3 studiet inn med teskje, som er det de andre prøver å forklare deg.

Det har vært guidet helt siden Bravo var sjef.
Det fungerer ikke sånn at man må «markedsføre» i 3. linje for å komme inn i 2. linje. Det gir jo absolutt 0 mening. Archer må sammenlignes mot Standard of Care gjennom en arm i fase III studien, og det er dette som bestemmer hvordan det blir for 2. linje. Foreløpig har vi veldig lav n, men resultatene er lovende.

For øvrig anser mange Nano-folk 2. linje som det store rasjonalet for caset av den grunn at Betalutin oppreguler CD20. Rituximab har gått av patent (verdens 5. mest solgte legemiddel) og det finnes mange biosimilars nå. Dersom Archer blir krutt så vil en eventuell kjøper «eie» SoC for 2 linje, noe som er et betydelig marked.

Vet ikke om du troller eller ikke men om du var seriøs nå så bør dette forklare det meste for deg.

2 Likes

Bra skrevet. Jeg lurte på en ting siden det er mange kloke hoder her inne. Finnes det et eller flere konkurrerende studier/trials innen 2L? Generelt hvordan er konkurransebildet i 2L nå og fremover?

Si fra når dere har handlet ferdig da! :laughing::trophy:

Og ja, Ling svarer, så jeg melder tilbake når han har respondert. Kan ikke garantere at han svarer samme dag, men han kommer alltid tilbake på ting.

4 Likes

Du minner meg litt om han frontmasta på HO……:flushed::sunglasses:

Kan du ikke bare linke til hele patentet/dokumentet da istedenfor dette tullet med å henvise til forskjellige patenter og blande ting sammen og kun klippe ut en side som egentlig ikke sier en døyt…?

2 Likes

Får ikke lov til å dele linker av TI. Kanskje jeg er for nybegynner og “tilliten” ikke er høy nok,-?

Så send en privat mld til meg med link…?

Go figure!

“Ved utgangen av fjoråret var kontantbeholdningen på 450 millioner kroner.”
Er det ikke krav til kvalitetssikring før man pusher ut saker i det hele tatt?

Svaret fra Ling:

Hej …………,

Nej det är inga andra timelines. Vad man gör är att man behandlar datan i batcher för tidigare behandlade patienter. Men om man rekryterar de sista patienterna i Januari, som du föreslog, så skall de också följas i 3 månader innan man kan ta deras uppföljnings CT, dvs den tas i slutet av April i detta fall. Sedan när alla 120 patienter är uppföljda sammanställs materialet och det tar 3-4 veckor till för CROn. Det man gör då är analyserna på materialet amt en första database clean och database lock (det tar normalt lite längre tid men i och med att man behandlar datan i batcher går det lite snabbare – 3 till 4 veckor). Så inga data i februari utan närmare slutet av Q2 2022.

Med vänlig hälsning

Patrik

———

Jeg har deretter bedt Patrik om å høre på callen 24 minutter ut for å prøve å forstå hvorfor Marco uttaler seg på måten han gjør. Enten misforstår Marco spørsmålet, eller han tar det for gitt at man må ha med 3 mnd som default og at vi som aksjonærer må ha de tre månedene i bunn uansett.

Det siste er min teori; han tenker at alle må forstå at 3 mnd er uansett minimum, det andre kan de handtere parallelt.

(I min første mail henviste jeg til transkriptet fra fredagen og la til betraktninger rundt om man kan få publiserte data tidligere enn man har lagt til grunn)

11 Likes

Renoldi snakker vel om preliminary data: dvs cr orr osv. Detaljene som skal til fda må de vente med slike om Ling beskriver. Men de kan vel gå ut tidligere med disse preliminary data? Det virker ikke som Ling har fokus på det…

1 Like

Ja, det er nok forskjell på preliminary data og 3 mnd top-line data.