Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Da får vi håpe rekruttering går raskere nå ,så er vi jo snart i mål

1 Like

Preliminary burde være godt nok for kursen, slitne aksjonærer og markedet forøvrig.

4 Likes

Det er dataslippet som vil drive kursen fordi markedet da innser at NANO endelig er på målstreken med studiet. Dessuten er det dataene som medfører startskuddet for spekulasjoner om og etterhvert inngåelse av avtaler.

5 Likes

Har købt lidt ned på 20 tal. Har mere dry powder tilbage.

Ingen her vet vel når avtaler kommer ? Det er allerede masse data som er upublisert
,men som selskapet kan bruke i forhandlinger.

2 Likes

Virker som om algoritmene jobber. Shorten får ingen aksjer av meg i dag

2 Likes

Ikke meg heller. Jeg holder ut nå. Hvor mange er med på det?

6 Likes

Har kjøpt

3 Likes

Enig i det. Mitt poeng er at f. eks Ling i DnB sin tidslinje på 3 måneder pluss etter fullført rekruttering kan være for pessimistisk. For det første har Marco nå sagt at dataslippet kommer tidligere og for det andre kan avtaler komme på bakgrunn av data og ikke vente på fullt datasett og søknad. Men for all del, en avtale kan også komme før den tid. “Alle” vet jo at dataene er solide.

3 Likes

Det ble bekrefet på Q og slenger noen en Algeta avtale i bordet så sier vi vel ja ???
Ser at 200 dagers har blitt testet 3 ganger idag. Lovende vel ?

1 Like

Veldig fint at Ling faktisk svarer ryddig og raskt, det settes pris på!

Men synes jo svaret til Ling er veldig statisk? Dataslippet vi venter på er preliminære top-linjedata. Enig i at avtaler kan komme på grunnlag av dem. Fasttrack gjør nok at de dataene også kan sendes inn og gi rom for raskere FDA-behandlingstid.

De preliminære top-linjedata er uansett det vi aksjonærer venter på. Er de gode vil vi det ha stor kursvirkning. Jeg har også kjøpt aksjer i dag.

3 Likes

Kjøpt litt i dag her også.

1 Like

Så Mr. Ling snakker om når data er klare til å sendes inn til filing til FDA?

Føler at NANO-administrasjonen er den samme hver gang. Ingen forskjell, uansett hvor mange bytter det blir gjort.

NANO, hvis dere leser dette: Start med distribusjon av NFT’s, og gjerne også aksepter betalinger i bitcoin. Kunne også vært greit å lage en egen NANO coin. For en gangs skyld, gjør det for market recognition. Bli det første farmasi-selskapet til å realisere dette. Så sikrer dere også litt gratis PR fra Elon Musks twitter.

Vær så snill. Gjør noe.

Jepp. Reagerer opp fra 200 :+1:

3 Likes

Nei.

Det er vel på sin plass å sitere Kristine Harjes i The Motley Fool (via nicket Abacus) her også:

"Historically, biotechs are valued at about three times the peak annual sales of the company’s lead candidate. If chances of approval look good, which you can judge by how far along the drug is and the strength of the trial data, and yet shares are still trading for far below three times peak sales, you may just have found yourself an undervalued gem. "

7 Likes

Nano-coin finnes allerede til opplysning :grinning:

1 Like

kek

1 Like

NORDIC NANOVECTOR: DNB kutter kursmålet til NOK 31 (36), gjentar kjøp

Det er likevel 47% opp til det nivået

1 Like