Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Det jeg regner med release omfatter etter 3-4uker etter siste inklusjon er resultatet for ORR. Det er jo nettopp det en Pet-scan kan gi som svar.
Siden ORR er primary endpoint, og vi bør kunne regne med at Renoldi har sine ord i behold er det nå kun inklusjonsfrekvens for de siste 22 frem til oppgitt 116 av de 120 som avgjør konklusjonen. Det blir nærmest uansett kun få mndr. til.

1 Like

Ja det er kanskje for lite. Men det er ikke 20-30% heller. Kanskje 5-10% sjanse for at cmc ikke er bra nok. Men det er uansett noe som kan fikses. De har jo satt bort cmc til 2 part og da regner jeg med at de kan det de gjør.

Skrev for noen dager siden:
"Tror “vi” at de pasientene som har CR i Archer-1, og nå er ferdig med rituximab som vedlikeholdsbehandling over 2 år, raskere får et evt. tilbakefall enn om de har kunnet fortsette på rituximab?

Dette ble jeg korrigert på som misforstått, men iflg. flytskjema til Archer-1 tror jeg det er riktig?
For meg ser det ut som alle pasientene får ukentlig rituximab-behandling i 4 uker, og de pasientene som oppnår SD, PR eller CR får i tillegg rituximab hver 12. uke i 2 år.

Den største spenningen knyttet til nanov er når tid meldingen om en ny emisjon kommer.
Kommer nok før vi skriver 2022.

Du må forhøre deg med Malene før du spiller slike kort ut på forum

3 Likes

Slike opplysninger er kurs sensitive, og blir neppe formidlet til enkelt personer, dette burde du vite.
Det jeg skriver, er utrykk for min personlig mening.

Litt synd at du nå begynner å diskreditere selskapet egne opplysninger om behov for å skaffe cash allerede innen 2021 , da det er opplyst det blir aktuelt ute i 2022.

9 Likes

94/120 pasienter rekruttert (pr. 27.08) og 34 børsdager til Q3.

34 hverdager å rekruttere på i tillegg til de 26 som har gått siden sist oppdatering. tenk om ting kunne klaffet litt nå. Pandemien er under kontroll i store deler av markedet, penger trykkes i jevnt tempo, ny ryddig CEO osv. Denne høsten og neste vår kan virkelig bli det store :crossed_fingers:

3 Likes

Igjen, disse pasientene var refraktære og rtx hadde i utgangspunktet ingen virkning.

Hvordan sykdomsforløpet videre blir er nok veldig individuelt vil jeg tro. Man er kreftfri helt til man ikke er det og har man først vært kreftpasient så er det alltid en overhengende fare for tilbakefall.

Litt som med de som begynner å røyke. Man begynner bare en gang, men bruker hele livet på å slutte.

Noen indikasjoner er selvsagt verre enn andre.

Betalutin ønsker å bedre dette:

Tenker at når en pasient hopper tilbake en behandlingslinje må det sees på som SÆRDELES positivt.

Ikke en kur, men at gamle kan leve livet ut og dø andre årsaker enn denne kreften er sannelig tett opptil. :slight_smile:

13 Likes

De har oplyst at pengene rækker til at aflæsning af topline data. Derfor forventer jeg ikke emission før det.

Tror vi gjør lurt i å forholde oss til guiding hvor de beregner ca 12 pr kvartal for å unngå unødige skuffelser… (snittet siste 3 kvartal)

8 Likes

Det er en kjenngjerning at Nano trenger mere kapital, men det er i henhold til guiding i neste fase. Da trengs det kapital til markedsbearbeiding og nye utviklingprosjekter. Denne kapitalen vil med stor sannsynlighet bli hentet gjennom partneravtaler. så jeg tror vi kan tone ned forsøkene på å spille inn emisjonsspøkelset nok en gang.

4 Likes

Godt poeng. Betalutin får rituximab til å fungere igjen. Det viser archer og pre klinisk data. Det er fantastisk info. Bare å holde seg igjennom høststormene så blir dette bra.

6 Likes

Hva baserer du dette på?

Om man ser tilbake i tid så har nordic-nanovector sin strategi når betalutin blir midlertidig godkjent og fullstendig godkjent vært å ta medisinen til markedet helt alene.

Nå som selskapet har feilet på flere områder som rekruttering og ledelse bytte flere ganger, så har de endret strategien helt. Fra å gå til markedet alene så er det nå oftere snakk om partnere i de store landene utenfor de nordlige områdene rundt og i skandinavia.

I tidligere selskap presentasjoner så har Egbert og nå Skullerud i radium podcast omfavnet partner strategien og begge to understreker at de fleste avtaler skjer ved value inflection points ergo derisk av caset.

Hvis Paradigme readout viser at endepunktene møtes så er dette helt klart en kraftig derisk av veien videre for betalutin.

Forrige emisjon etter Q4 så ble det nevnt i prospektet at det blir en “lock-up” av fremtidige emisjoner helt til paradigme 3mnd toplinje data er meddelt markedet.

Gitt det jeg har skrevet over så sier dette ikke at emisjoner er en ting av fortiden i selskapet 100% ,men at man nå har flere punkter som heller i favør av en eventuell partner som hjelper å dra lasset videre.

Nano lasset er ikke bare Paradigme, men også Archer som for øyeblikket har ritux resistente pasienter som enda lever og som enda ikke har hatt tilbakefall 2 år etter første behandling!

Avslutter innlegget med at jeg ikke er 100% all inn i nano som jeg var for en stund siden. De har å bevise at ledelsen kan levere på å bli sittende i samme stilling lenger enn 3 mnd og økt innrullering nå som corona hvertfall i Norge og flere land er kraftig redusert.

17 Likes

Det er nok bare en forumsannhet og stemmer ikke. De har hele tiden sagt at de skal være opportunistisk ift evnt partnermuligheter, men at det også er en mulighet for å ta det selv i enkelte markeder. (Da spesielt USA og Norden har det vært snakk om) Tror denne misforståelsen kan stamme tilbake til et par sprm om dette på Q i 16/17 og et intervju med tight-belt Tone (i Fa?) hvor de påpekte at det også var mulig de kunne ta dette selv til markedet i enkelte regioner.
Jeg kan dog være enig i at det har vært mer fokus på og snakk om partner i det siste året og at dette ser ut som å være veien de ønsker å gå nå i de fleste markeder. Omstendighetene siste par år gjør nok også at man ser på partner som den beste løsning i de fleste regioner nu…
Men Betalutin er uansett ennå et wholly-owned product.

7 Likes

Ganske så enig at det har vært caset her på forumet men de har faktisk hatt disse to mulighetene ta til markedet alene / Partner i presentasjoner tidligere.

Fra presentasjonen hos DNB healthcare conference i 2018

Og fra en presentasjon på US Investor conference 2019

2 Likes

Har uansett lite å si nå, det jeg ville frem til var at sjansen for en partner er stor og enda større etter paradigme toplinje data :wink:

2 Likes

Selv om du ikke er økonomisk all-in i dette selskapet, virker det sannelig som om du er emosjonelt all-in :smile:

God lørdag!

2 Likes

Dette baserer jeg selvfølgelig på egne vurdering, som de fleste innlegg her baseres på. Nano har helt fra starten av sagt at de skal ta produktet til markedet på egen hånd i de viktigste markedsområdene, og via partnere i andre. Partnerskapsveien mener jeg har blitt mere fremtredende i den senere tid. Og som jeg tidligere har nevnt er det finansielt krevende å gjennomføre utviklinsprosjekter gjeldene resten av porteføljen og samtidig lykkes med markedsarbeidet.Dette kan ikke løses kun ved emisjoner, sannsynligheten for partneravtaler er dermed stor.

5 Likes