Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Mulig denne diskusjonen burde fortsette i biotekaksjer og ikke under NNV. Vil tro NNV aksjonærer ikke er like interessert i kvaliteten på denne avhandlingen.

2 Likes

Hun skriver om kildene flere steder, men f.eks. på s. 49 "Jeg brukte først snøball metoden og tok kontakt med de som jeg kunne tenke meg visste mye om temaet, eksempelvis finansdirektører i norske bioteknologi selskap samt administrerende direktører, både i vellykkede utenlandske bioteknologi selskaper. I tillegg kontaktet jeg styreledere og styremedlemmer. Noen av disse visste meg videre til andre relevante informanter, f.eks. representant fra venture kapital- firma, andre i ledelsesroller i utenlandske bioteknologiselskaper og innen myndighetene. Siden det var av høy interesse og finne ut av hvorfor Algeta valgte å selge, når de hadde klart å komme gjennom fase III studien med vellykkede resultater, så brukte jeg derfor teoribasert utvelgelsesmetode, og valgte å snakke med grunnleggerne, tidligere finansdirektør og styremedlemmer som tok del i denne hendelsen. "

Du bommer totalt - Hele poenget med oppgaven er jo å finne ut hvordan man kan få til en «norsk Alvotech».

Uttalelsen fra den ene informanten om «smarte tabletter» vitner om at personen ikke vet hva han/hun snakker om. Man kan derfor ikke ta resten av det personen sier høytidelig. Uttalelsene fra de andre informantene er sannsynligvis på samme nivået.

1 Like

Hun har plukket en god kilde til din vaccibody så du er vel fornøyd.

Penger. The end.

1 Like

Based on their high purity and radiochemical concentration,
PerkinElmer’s NEN® 90Y and 177Lu radionuclides are being
combined with various monoclonal antibodies and peptides to
create potential “Smart Drugs” which specifically target a number
of cancers.

Lest de 114 sidene grundig du, merker jeg.

1 Like

Skremmende lite kunnskap blant noen av disse da

Sannsynligvis kan de nok mer enn de fleste her inne. Tror du ikke?

3 Likes

Jeg tenker både kandidaten og samtlige informanter “eclipser” de aller, aller fleste her på forumet i kunnskapsnivå om temaet.

4 Likes

Er dette en konkurrent til Betalutin? På hvilken måte?

Dette er jo Betalutin…

3 Likes

" I dag ser man at «smarte» tabletter utkonkurrerer Betalutin" Så du mener dette stemmer? Kursen burde i så fall vise det.

Kom igjen folkens. Hvorfor har dere hengt dere så hardt opp i «smarte tabletter». Er to ord tatt fra en hel avhandling. Kan hende informanten fordummet begrepet for å gjøre det mindre teknisk. Er en MBA oppgave, ikke en medisinsk artikkel.

2 Likes

PerkinElmer som leverer smart drug er ukjent for de fleste, men de leverer da 177Lu. De er ikke et lite selskap, så det er nok mye flere kloke hoder enn hos NN

1 Like

Fair enough, dumt å henge seg opp i begrepet i seg selv.

Sliter dog litt med å forstå hvordan disse tablettene (Antar de sikter til copanlisib m. fl. her) utkonkurrerer Betalutin? Betalutin er ikke engang på markedet. Det må i så tilfelle være en referanse til rekrutteringen i Paradigme vs. CHRONOS. Blir i mine øyne helt feil å måle resultatet av hvem som rekrutterer best av de to på hvilket produkt som er best. Bayer har jo et helt annet apparat til å pushe produktet deres enn Nano har. Hun nevner jo i tillegg selv tabben som ble gjort med inklusjonskriterier og at dette er en stor faktor til forsinkelsene som har vært?
Så ja, jeg sliter litt med den setningen…

2 Likes

Kan det være fordi flere, inkludert den troverdige Nieba, gjentatte ganger har beskrevet unmeet need i 3L og elderly patients?

Tabletter kan tas daglig for unge og spreke mennesker som tåler det, men at tabletter skal utkonkurrere one shot og høy quality of life for svake eldre virker veldig søkt.

6 Likes

Den uttalelsen var det eneste i avhandlingen som er verdt å diskutere når det gjelder Nanov. Det andre var bare pjatt. At selskapet kunne vært ledet bedre er vel ingen nyhet.

1 Like

Enig i det