Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Hva du som ikke var interessert i å gjøre jobben selv med å finne ut hva «smarte tabletter» var og heller ville at forumet skulle hjelpe deg. Jeg googlet og forsøker å hjelpe til.

2 Likes

Nettopp.

2 Likes

Som sagt, det er lov å spørre, jeg forventer ikke å få svar på alt kan spør om her inne.

1 Like

«Ask, and it will be given to you; seek, and you will find; knock, and it will be opened to you. For everyone who asks receives, and the one who seeks finds, and to the one who knocks it will be opened»

Matthew 7:7-8

3 Likes

Jeg mistenker at du er ganske negativ til selskapet og derfor postet utdragene. For min del var det interessant med tanke på konkurrenter men har dessverre ikke blitt noe klokere. Jeg har interesse av reell informasjon om selskapet, positive og negative.

1 Like

Hvordan det har vært å være nano-aksjonær de siste årene:

1 Like

Det var ikke så lett

1 Like

Nei, beksleher, det ble litt mye Møllers tran i kveld, sterke saker. Likte meg litt her på NNV tråden da, fått så mye tyn på VACC og BGBIO siste tid.

Stikker nå. Samboer er ikke happy heller. Skal dra noen bibelvers der også så ordner det seg nok.

2 Likes

Er det publisert i et tidsskrift av betydning eller er det en forfatter som har noe tyngde igjennom tidligere bragder? Det skrives noen avhandlinger, men ikke så mange det et verdt å lese.

1 Like

Sjekker innom TI kl 00:41 og ser 79 nye kommentarer i Nanov-tråd siste 6 timer. Tenker «Jøss, her har det skjedd noe! Melding?R&D info? Endelig!».

Så blir jeg møtt med;
«smarte piller»
«mba-avhandling»
«informant»
«hadde de bare hatt mer penger så ville det gått mye raskere og bedre, media vet ikke fordelene med Betalutin»

Altså… ryk og reis!!

22 Likes

Sikkert nok av bitre besserwiser x-ansatte i nnv som kan være kilder

2 Likes

Akkurat samme leksa som i Algeta. Mener å huske at det var en x ansatt som startet en masse rabalder der også.
Vi vet alle hvordan d endte.

1 Like

Det er nok ikke tilfeldig at informanter, anonyme kilder, nye debattanter og shady skriv, dukker opp når ting begynner å nærme seg. Det er over 2 mill aksjer som må dekkes inn og omsetning er lav. Forvent mer slikt fremover.

Forvent også en drittpakke eller to fra FA/Hegnar etc.

Det nærmer seg🙂

3 Likes

Svaret ligger kanskje i denne uttalelsen:

Det er viktig å ha en pipeline, men man har ikke finansiell kapasitet
til dette i starten. Det er nok risiko med en og det er viktig at man
konsentrerer seg om kun et produkt. Roy & Øyvind har satt opp 4
selskaper, der de har 1 produkt per selskap. Dette er fordi man blir
marginalisert av eiere, fordi man selv eier for lite. Man må ha en
finansiell kapasitet og problemet var ved NNV at nye eiere ikke
hørte på Roy, så han trakk seg. Gründere er sterke mennesker og
dette er en vanlig konflikt.- Styremedlem i norske biotek. firma D
og F

4 Likes

Og det er han vel unt at han nå har finansielle muskler selve

1 Like

Da solgte jeg alle NANOV, smart tabletter er next.

3 Likes

Nano en lidelse, inntil frelsen åpenbarer seg medio november.

2 Likes

Ja avhandlingen har jo rett i at det har gått tregt og nærmest i dass. Spesielt da oppgaven ble skrevet og kursen er rundt 12-15. Lmye av problemene er løst og de er om track igjen. Men alt dette har jo vært skrevet opp og med her i årevis. Man trenger ikke jobbe i selskapet eller være styremedlem i ett annet selskap for å peke på tingene som gikk galt de siste 5 åra. Men det er over og vi ble ikke utkonkurrert. Jeg regner nesten med at det var bayers copanlisib det siktes til. Hadde de rukket å få full godkjenning hadde vi hatt ett problem. Men det rekker de altså ikke. Lisa rødskjær som utformet paradigme var altfor nøye og altfor smal… der bommet de totalt. Siden den gang er alt endret. Går veien dette til slutt.

6 Likes

I følge Nieba er ikke smarte tabletter greia lenger…

Og dette er helt i linje med hva Nieba sa på Q320-callen:

«Now coming to the patients we are targeting. What is there? There is not a lot. So you do have Zevalin, 20 years old, rarely used. You do have the PI3 kinase inhibitors, started with a great hope, and what we have seen is that the side effects of the PI3 kinase inhibitors are very severe and they are rarely used

(https://www.google.no/amp/s/finance.yahoo.com/amphtml/news/edited-transcript-norn-ol-earnings-073000595.html)

22 Likes

Jeg har funnet en drink som er gløgg

2 Likes