Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Mba-rapportens “spådommer” er effektivt avlivet.
Oncopeptides: Fort og gæli.Fra 300 ti 12 i kurs. Burde ikke vært noe stort forbilde.

NanoV: Det meste går riktige veien. Feil er rettet, og det ser lovende ut, bortsett fra aksjekursen. Få ser ut til å ha begrepet det enestående potensialet i NanoV. Predosering, virkningsgrad, lave bivirkninger, synergieffekter. Nå også ledelse, CMC-forberedelser osv.

21 Likes

Surprise surprise, synlig short økt i går :wink:

6 Likes

Hugoils kursanalyser treffer stadig blink :japanese_ogre:

1 Like

Problemet med Nanov er at i 2022 så vil markedet sannsynligvis krasjet fullstendig, USA vil nok gå under, så selv om selvskapet leverer så vil nok markedsbetingelsene gjøre at det vil feile, biotek er ikke spennende når alt annet faller sammen

2 Likes

Send screen av shorten din :wink:

Ganske enkelt å se at usynlig short er økt også, er bare å titte på aksjonærlistene :+1: Kommer det ikke noe bad news så skal de jammen få problemer med å få dekt seg inn på dette volumet! :ok_hand:

1 Like

Do you feel guilty, @polygon?

1 Like
  1. Nordic Nanovector 1.39% 1.38% (a week ago) … ikke veldig stor bevegelse gitt

Da er strengt tatt oddsa i favør short :joy::joy:

I kid, I kid :laughing:

2 Likes

Litt småekkelt med makro, ja.

1 Like

Hva legger du i at markedet vil krasje fullstendig i 2022? Hvis USA går under i 2022 så er det andre ting jeg ville bekymret meg over enn NANOV, for eksempel bolig(lån), pensjonen min, arbeidsledighet, velferdsgoder i Norge som forsvinnner mm. Var ganske mange som sa at verden skulle gå under i mars 2020 også. Fakta er at verden går videre, og hvis du kan kjøpe NANOV til en billigere pris enn i dag i 2022, hvor de også har lykkes/levert (du skrev det), så hadde jeg tatt ut forskudd på arv for å kjøpe NANOV aksjer med begge hender. FFS - jeg hadde solgt boligen og leid et bøttekott med samboer, og kjøpt NANOV aksjer for all egenkapitalen min.

4 Likes

Ja ikke sant… om verden går under skal jeg ihvertfall satse… da trenger jeg ihvertfall ikke norske kroner​:sweat_smile::sweat_smile:

2 Likes

Ja, media har dessverre en ekstrem påvirkningskraft på de som ikke klarer å se mellom linjene… ansatte hos bla. Bloomberg blir faktisk gitt bonus basert på hvor mye markedet reagerer på artikler som publiseres.

1 Like

Yes! Most obvious and bizarre what certain debaters were going yesterday…. I wonder if they managed to make somebody sell. Didn’t feel like it for me. Anyhow, they have balls to increase short and try to scare (with a tiny amount) :joy:. Feels very desperate ….

Only macro will save them and that looks like it has been semi solved today in the US, for now.

If the same pace as this and last week, they will not have time to buy back… ? Folketrygden has increased…. First jump in proper stock value is just around the corner now. Finally

3 Likes

Enig med resonnementet ditt.
Nå begynner jeg å tenke at vi er going to the finish line, jeg hadde ikke den opplevelsen for 6 mnd siden.

Jeg tenker at det er 90 % sannsynlighet for at vi går de neste fire månedene i møte med solide verditriggere vi har ventet lenge på.

Det vil få investorene i større bredde enn dagens aksjonærer på banen igjen, og jeg blir overrasket om vi ikke har passert 60 kroner i løpet av februar 22 når alle biotekaksjonærer og Tvenge, Spetalen, Voldberg, Lundkvist med flere skal ha med seg sjarmøretappen fra de melder om ferdig innrullert studie til top-linje dataene kommer 4 mnd etterpå.

Det er fra nå av man skal få betalt for risktakingen i aksjen.

19 Likes

Ok da går jeg Allinn NANOV igjen! drit i smart tablettene :rocket:

5 Likes

NANOV har konsolidert stillingen over lengre tid like over emisjonsnivået. Konsolideringen har riktignok funnet sted i en periode da børsene har gått bra, og kan nok ha gitt følelsen av at NANOV lagger og ikke er i stand til å ta av. Volum har samtidig krympet til nærmest ingenting. Hvem vil mest sannsynlig miste tålmodigheten - de som venter på en anledning til å rømme skuta eller de som efinner seg på utsiden, men som samtidig har et forsett om å bli med på ferden når toget endelig er klart for å rulle ut av perrongen.

Personlig tror jeg lite nytt skal til for at det skal tippe i favør av økt etterspørsel etter aksjen. Jeg kan se få grunner til at et ønske om å evakuere aksjen skal bre om seg (ihvertfall på dagens kursnivå), og i tillegg har altså aksjen opparbeidet seg solid teknisk støtte over emisjonsnivået. Om ikke uforutsette momenter dukker opp i horisonten så tror jeg dette kan gå kun en vei - oppover.

(Får legge til at aksjen faktisk har gjort et pent hopp mens jeg har sittet og skrevet på dette innlegget)

14 Likes

Volum, come back! Det er kun 29 handelsdager til neste oppdatering.

5 Likes

For hver dag som går er vi nærmere value inflictions points. Mye risiko er borte i den forbindelse. Dvs at mye av det trenger gjøre er å bare vente. Det kan være nok i seg selv om man ikke har fundamental risiko for at produktet ikke er bra nok. Bivirkninger etc. Men det er vel først og fremst venting og den blir mindre og mindre for hver dag. Makro bildet kan ødelegge men det kan den for alle aksjer. Kursen er vel høyere om 30 dager enn idag. Det er min strategi nå.

3 Likes

Høres ut som en bra strategi å ha i aksjemarkedet det :wink:
Jeg er vel også optimist hva gjelder kursutvikling de neste både 30 og 180 dagene. Blir spennende å følge utover vinteren.

3 Likes