Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Tror nedgangen kommer, i allefall kortsiktig - rent teknisk overkjøpt på lavere timeframes mens høyere timeframes fremdeles positive. Regner med konsolidering ned til 26-25 kr i første omgang.

2 Likes

Virker ikke som at så mange ønsker å selge da. Holder seg, hittil, veldig godt mtp den siste tids økning :+1: Men jeg har jo tatt feil før :sweat_smile:

Hold på hatten, og hold på aksjen. Det er kun hvis småsparere skal gvinstsikre at den faller tilbake nå, det er lite til salgs.
Waiting game foreløpig, men vi får se

Ja, enig at den holder seg veldig bra - og det er ikke rart siden moment indikatorene på høyere timeframes fremdeles er positive. Tror ikke på en stor nedtur herfra nå, bare konsolidering i en range. (Alternativt tar den ut forrige høy og bekrefter et hourly bullflag) :slight_smile:

6 Likes

Når kommer neste kjøpsrykk … om et par dager ?

Normalt blir det vel noen dager ned nå. Mange med gevinst

Skal vell finne støtte først nå, men var jo nettopp dette jeg advarte om i går. Kortsiktig kan den fly ned mot 25-26kr men det er 4-8mnd frem i tid som betyr noe.

1 Like

Er vel enda flere som sitter rolig og venter på langt bedre gevinster, samt nye investorer som posisjonerer seg for kommende avlesninger og R&D dagen. Kan bli dyrt å få høydeskrekk nå!

Se på volum og oppgang siste to dager sammenliknet med dagens volum og lille korreksjon, så skjønner man hvilken retning trykket ligger, uten at shortcovering er en faktor!

6 Likes

det er vel shorterne som leker seg litt nedover med 2000 postene idag

Tenker å bruke eurobonuspoengene etter alle de andre turene på toget til å få gratis aksjer :japanese_ogre:

Følger stort sett med på moment, var et sterkt moment i aksjen, men når man ser den stanger mot samme motstand 3-4 ganger uten at man får brudd, så begynte det å lukte korreksjon. Men dette blir for spesielt interesserte, jeg kan fortsette diskusjonen i TA tråden - poste chart der :slight_smile:

Hvor langt ned sånn ca? 23-24kr?

Gammel motstand på 25 kr utgjør nå støtte for aksjen.

2 Likes

Om shorterne fortsatt var på ballen, ville det ikke vært naturlig å utnytte denne ordren med bra volum?
2Capture

1 Like

Folk må få lov til å gevinstsikre litt. Vi har hatt et par bra dager nå :slight_smile:

2 Likes

Tror du tenker omvendt, Dette kan være short som forsøker på inndekning, men den hadde nok ikke vært synlig. Skulle de øke shorten vil dette være et for stort volum til å senke kursen ytterligere. Er nok en reel støtte for noen som gjerne å kjøpe dette volumet.

1 Like

jeg TAKLER IKKE mer slike dager som dette! jeg selger alt :rocket: ALLOUT

Har de ikke tenkt å melde at de skal på EANM? Greit at det kanskje ikke er verdens mest banebrytende nyheter, men er god PR og hjelper til med å skape litt interesse rundt studien!

1 Like

Er du tilbake i smart pills igjen?

1 Like

okey nå handlet jeg meg inn igjen! spent på Q3! :rocket: Tipper på 10x innen 2 år! :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :champagne:

edit: Dette er ingen tipps! Folk må ta egen vurdering! Jeg har solgt toyotaen

7 Likes