Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Nytt siden sist Nano - fra 6:25 https://soundcloud.com/user-972208711/episode-183

Med kommentarer fra Jan Alfheim

9 Likes

Bare å finne frem raketten og fyrverkeriet!:rocket::firecracker:

8 Likes

Nice, Jan Alfheim mener gullet ligger i Archer og muligheten for combo med Rituximab!:ok_hand:

8 Likes

Han nevner sågar 1. linje :slight_smile:

Spennende tider her nå… !!

11 Likes

Yess he does!:moneybag:

Men fuck det, alt handler vist om rekruttering these days…🤷

4 Likes

Voleon og Arrowstreet økte short’en i går.

Lurer på om de følger med i det hele tatt, virker ikke sånn :joy: Igjen, tar det fyr her så smeller det! :rocket:

Kun Voleon som økte litt ser det ut for for meg.

1 Like

Enig, de la til 20 000 aksjer til i potten.

1 Like

Og Jan Alfeheim er ingen hvemsomhelst heller!:point_up_2:

1 Like

Nope. Ca 115.000 i økning for Arrowstreet. Du må se på Active Positions og Position Date (22.06) og deretter jamføre med hva forrige posisjon var (16.04) under Historical Positions.

1 Like

22.04 =/= 22.06

Akkurat det tror jeg du også må gjøre. Kun Voleon som har økt :wink:

2 Likes

Ehm. Sorry. Hjernen har tatt ferie :crazy_face:

2 Likes

De endrede inklusjonskriteriene har jo Nanov omtalt. Det gjelder i stor grad pasienter som har mottatt stamcellebehandling.

At de ble unntatt ved opprinnelig paradigme var en gedigen tabbe, og nok godt mulig årsaken til at forrige ledelse ble sparket.

For hva skal stamcellebehandling ha med Betalutin å gjøre?

Tangegangen var nok å utelukke de dårligste pasientene , men her må Roeskjaer ha bommet i tankegangen.

Så at de nå er inkludert igjen er positivt, tatt i betraktning de håndterbare bivirkningene til Betalutin, også for eldre og dårlige pasienter. Siden det ikke er annen sammenheng vil det heller være om pasienten er eligible ut fra en totalhelsevurdering, uavhengig av stamcellebehandling.

7 Likes

Takk for utrolig mange gode innlegg Merlin​:+1: Både Finansavisens og Tek investors beste skribent ang Nano :+1:

6 Likes

Her strides di lærde, tror jeg… :sweat_smile: :rofl: :grinning:

3 Likes

@KristianTovsen du hadde jobbet med å implementere shortregisteret, var det så? Tror du det hadde vært mulig for pdx å få kjøpe de rapporterte posisjonene over 0.2% og under 0.5%?

3 Likes

Ja til at jeg var med å utvikle registeret, men nei til at jeg tror det er mulig å kjøpe dataene. Teknisk sett er det enkelt, men jeg har ikke tro på at Finanstilsynet ønsker å kommersialisere på dette. De følger retningslinjene til EBA ganske strengt. Så vidt jeg husker så åpnes det ikke for offentliggjøring av disse posisjonene. Om PDX ønsker, så kan jeg likevel gi ham kontaktinformasjon til noen i Tilsynet som kan svare med 100% sikkerhet. I så fall får han sende meg en PM :slight_smile:

2 Likes

Hvis man tar seg en snartur innom clinicaltrials.gov og ser på inklusjonskriterier for Part A kontra Part B så blir man jo litt overrasket sett i lys av oppdateringer fra Del A underveis. Greit nok at endpoints og det der er ulikt, men effektdata har jo bare blitt bedre… fikk vel fastsatt litt bedre mdor på et høvelig nivå her en høst for ikke så lenge siden.

At dette var en av grunnene til at tidligere ledelse fikk tuppen hadde ikke overrasket meg.

I tilfelle noen har lyst å titte litt:

1 Like