Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Capture

Er vel en kis som har gjort en feilpunch når han har lagt inn en kjøpsordre på NANOV-aksjer her i dag, men om selskapet leverer på guiding, gode resultater i paradigme osv, og markedet begynner å få øynene opp for NANOV er det vel ikke utenkelig at ordreboka prydes av slike kjøpskurser etter hvert.

Han/hun kan godt få kjøpe mine aksjer for den prisen så kjøper jeg nye for 26.60 og dobler antall aksjer :+1: :crazy_face:

Ett steg frem, hundre steg tilbake (aksjekursen altså). I love the smell of Nordic Nanovector in the morning! :joy:

1 Like

Slik har det vært siden høsten 2016.
Det var litt kjekkere den høsten, ja.

1 Like

Denne høsten blir ikke stille tror jeg.

2 Likes

Tror ikke jeg heller! Og nå har vi synlige shortvolumer som tilsvarer 12 ganger dagens foreløpigeomsetning. Det kan gi litt ekstra dytt ved nyheter så solide at shorterne kaster inn håndkleet for godt.

Sterke kliniske data bryr de seg ikke om. Da må det bli partneravtale i en eller annen form, evt enrollment completed i Paradigme som gjør at de trekker i nødbremsen?

1 Like

Mener du at short-aktørene følger med på fundamentale nyheter, og eventuelt i hvilken grad?

2 Likes

Ikke på nyheter men på kursen :wink: Kommer det nyheter som driver kursen følger de nok med/på.

Hvis NANOV gjør en upfront med Asia eller Europa med 125 - 200 MUSD i cash som fjerner fremtidig emisjonsbehov, tror jeg det har en viss relevans for vurderingene om man skal være short en aksje eller ei ja.

P.t renner det ut 100 MNOK pr kvartal, de har ingen inntekter og har trøblet med rekruttering. Det har trumfet kliniske data og fremtidig sannsynlig verdsetting.

Med 1 - 2 milliarder inn på bok og 9 mnd igjen til read out er hele shortargument-rekka borte på et blunk.

5 Likes

Vi vet jo sikkert at de store shortaktørene i NANO, i hvert fall Voleon og Worldquant, ikke følger med på noe fundamentalt. De reagerer bare på ordrebildet, så når de i løpet av millisekunder registrerer at sentimentet i aksjen endrer seg så har de allerede reagert før noen her inne rekker en gang å tenke “shortsqueeze” :sweat_smile:

Jeg skjønner ærlig talt ikke helt nytteverdien av dette evige fokuset på shorts her. Når disse aktørene opererer med fullt av handler frem og tilbake ila millisekunder gjennom dagen så fremstår det lite meningsfylt for meg å forsøke å analysere dette på bakgrunn av shortregisteroppdatering i form av et øyeblikksbilde hver 24 t?

Korriger meg gjerne, men selv bruker jeg uansett lite tid på ting jeg uansett ikke får gjort noe med… :blush:

22 Likes

Jeg tror de følger mest med på omsetningen…

Er omsetningen lav, da kan de gruse kursen med relativt liten innsats…

Hør hør!

Helt enig, fokuset burde heller ligge på enorme buzzen rundt radiofarmaka og Lu177 om dagen.

Eller at Bayer igjen kjøper early assets radiofarmaka, ref link fra @Pk2k

Eller at Betalutin kan gi CR i DLBCL pasienter, som åpner døren inn til et 6 milliarder dollars marked

38 Likes

Det ble nettopp godkjent en medisin i dlbcl. De hadde omkring 25% cr. Det er verdsatt til ca 18 milliarder. Hva var navnet på firmaet?

Det jeg lurer på er følgende. Er denne medisinen med en cr på 25% samme populasjon som Nano sine pasienter i lynrit 37-05? Det var nytt for meg at disse dlbcl i lymrit hadde prøvd alle behandlinger og ikke respondert. Ref radium fra i går. Har vi annet sammenligningsgrunnlag for denne pasient gruppen?

1 Like

Jepp, og her bidrar ikke minst du med veldig mye bra info og vurderinger. Jeg leser med interesse og kan bare takke for innsatsen :blush::pray:

17 Likes

Jeg blir gladelig med på en spleis for å få notert butikken i US.

3 Likes

Ja hva hadde vi vært verdt da… 30 milliarder…

2 Likes

Ny benchmark. Dette også i refractcory to eller flere behandlinger. Dette i monoterapi.

The ORR was 48.3% (95% CI: 39.9, 56.7) with a complete response rate of 24.1%

Kan dette være comboen?

Nano kan jo være i nærheten ihvertfall men sine tall om de klarer gjenskape tallene fra lymrit 37-05

3 Likes

Greit da å huske flg:

The combined targeting of CD37 and CD20 with 177 Lu-lilotomab satetraxetan and rituximab can improve the therapeutic outcome of NHL

https://www.researchgate.net/publication/256425317_A_novel_anti-CD37_antibody-drug_conjugate_with_multiple_anti-tumor_mechanisms_for_the_treatment_of_B-cell_malignancies

2 Likes

Dele litt fra nye Insider+ systemet:

For noen dager siden la jeg merke til at tidligere styremedlem Hilde H Steineger solgte halve beholdningen sin (5000stk) aksjer 4 dager før DLBCL dataslippet. Synes det var en rar transaksjon siden de aksjene var ganske ferske fra uken før og hennes fartstid tett på selskapet.

Nå ser jeg hun er inne igjen med hele 25000 nye aksjer, fra dagen når DLBCL dataene faktisk kom og tenkte det var en veldig god bekreftelse fra den kanten.

32 Likes

yppelig!
Jeg lukker ordreboka og tar en rolig ferie, det blir mye penger å telle framover!Så viktig å være uthvilt

3 Likes