Mange dager med ørkenvandring til Q3 ?
Ikke for oss som er vant til å gå i ørkenen. Mindre enn Moses sine 40 dager.
Tipper det snur rundt månedsskiftet.
40 dager? Prøv 40 år, så vi har god tid til å slå den.
Bibelhistorien er litt rusten. Da har jeg ennå 34 år igjen. Er ved godt mot.
Sosiale medier fører ikke til høyere kurs med det første. Det man over tid bygger er en større aksjonær-base ved at det sakte men sikkert er fler og fler som får vite om selskapet. Nærhet i sosiale medier er et langsiktig lite pluss for caset, men det viktigste er selvsagt resultatene og hva som faktisk skjer med selskapet/markedet/makro.
Hatten ligger trygt på hattehylla en stund til ser det ut som. Skal begynne å smi på en ny skoskje så den er klar til skoene kommer.
Selv 20% emisjon gir knapt nok rullebane til å forlenge nåværende drift i et år til, så du får ikke bygget mye ekstra pipeline på den måten…
At du ikke vet dette setter vel på mange måter din andre “kunnskap” som du deler så flittig i et “riktig” lys.
(Du som prøver å gi inntrykk av at du vet så mye mer enn allmennheten burde jo vite dette. …eller ihvertfall makte å finne det ut helt alene og uten hjelp fra forumet…(?))
At noen utøver gravejournalistikk i fundamentaltråden betyr vel ikke at de klarer å lese seg opp på høyt offisielle kilder fra selskapet i forbindelse med denne tråden.
Forskjellig tråd annen metodikk. Not that hard…
Snakk om syltynt spinneri. Men dette er jo småprat-tråden.
Jesus var forøvrig 40 dager i ørkenen, før han frelste verden. Får håpe det er mer betegnende.
Etter nok et kursløft, er emi-kameratene tilbake i tråden igjen ja.
Så forutsigbart.
Velkommen tilbake, etter neste gladmelding fra selskapet🙂.
Meanwhile: Trenden er opp og det nærmer seg tida for et SKIKKELIG kursløft.
Kan alltids gå annerledes denne gangen Jeg ble ihvertfall positivt overrasket sist, men er ikke inne nå, så følger ikke så godt med.
For sent å bli skuffet av dårlig rekruttering når de er så godt som ferdige uansett. Tviler på at noen selger om ferdig-dato forskyves ± noen dager eller uker.
Så mye surr du skriver Pengeir.
Jeg har jo satt en del av sparepengene mine i Nanov og synes det er skikkelig mange flinke folk her som opplyser og diskuterer, blant mange @TyrionIV.
Jeg er veldig lærevillig i utgangspunktet, men fra deg blir det mye surr synes jeg.
Har du noe konkret forslag på nytt styremedlem?
Den som burde begynne å bli adekvat er deg med disse ape-greiene av noen noveller du skriver med alt annet enn konkrete ord!
Makan til idioti.
SkogensKonge og/eller Hakan:
Det er såpass få pasienter i studien at teststatistikken som er valgt er MannWhitney U og ikke Student-t. Det stiller høyere krav til at det ikke er heteroskedastisitet i dataene - dvs. at X-variabler som påvirker Y (først ± ekspressivitet av proteinene, deretter tumor-reduksjon/andre kvalitative egenskaper/resultater Hakan mfl. har funnet) ikke gjensidig påvirker hverandre (mellom X-ene), samt øker sjangsen for Type 1 feil - at man forkaster H0 når den er rett. Dog passer MW-U bedre enn Student-t når det testes for over-/underekspressivitet. (Median-betraktninger bør unngås med MW-U.) Men da blir følgende spørsmål itnteressante (selv om det primære selvfølgelig er å behandle en kreftpasient så fort som mulig, noe ikke alltid skjer):
Spørsmål 1: Hvor langt i sykdomsforløpet er pasientene? Gjerne fordelt på ±ekspressivitet (som er en relasjon/ordinering til normal ekspressivitet).
Spørsmål 2: Er det noen artikler/linker som viser tid til CD- for de ulike proteinene?
Spm3: Er det rimelig å anta at det tar lenger tid før CD37-, gitt at proteinet er det som er mest utbredt i antall.
Jeg formoder ja på spm. 3, siden CD37- er den hyppigste tilstanden (av mange) på kreft, mange typer kreft. (Dette var forøvrig grunnen til at jeg spurte om CD37+ har vært et inkl.kriterie - hvilket Tyrion svarte nei på. Men jeg mener vi har diskutert dette på TI (sen-)høsten 2017 - hvor NANO altså? skilte på pasienter CD37+ eller - i arbeidet med inkl. kriterier. Merlin var ikke på den ballen, men jeg har det litt i brasken at SkogensKonge og Sparkonge var litt på den ballen.)
Håper på konstruktiv diskusjon med de som kan.
(Burde vel helst vært på fundamental-tråden dette, men jeg brant meg der forrige gang…
(For de som Tror at NANO sitter på hele CD37-tua og ingen andre kan bruke det proteinet, så er det feil. Det framkommer mer enn delvis av børsmeldingen - hvor det står “…(antibodies and antibody
fragments) and linkers provided by Nordic Nanovector, with the proprietary CAR-T
technologies developed at Penn…” Det tror jeg ikke Costa ville presisert. Og dette samarbeidet er det Skullerud som har flashet til - derfor er det Jon Dale som skal uttale seg og ikke den nye CEOen.
Det er altså hvordan man linker druget til proteinet som er det vesentlige - ikke proteinet i seg selv (som for pedagogikken sin skyld kan sammenlignes med Himalaya - fritt fram, men sikrere via visse reisaarrangører og guider). Så når det gjelder CAR-T forskning, så er fokus for forskning hvordan binde druget til protein - samt selve druget. (Mer om det her: Transformation of the CAR-T patent landscape
tcbiopharm com /news/perspectives/transformation-of-the-car-t-patent-landscape)
Upenns uttalelse "“Nordic Nanovector has demonstrated the safety and
efficacy of targeting CD37 in clinical trials using radioimmunotherapy, and we
hope to build on this experience with our CAR-T platform to develop therapies
for B-cell malignancies.” ble av noen på HO misforstått til at dette er godtgjøring av effektivitet og sikkerhetsprofilen til NANO, men dette er ment ift “fin-mekanikken” ift. ovenfornevnte linking til proteinet.
Legg også merke til at Schuster sier "this"over.
Egentlig er det en temmelig selgende børsmelding Skullerud har skrevet for Malene. Et samarbeid tilkommet på hans initiativ og kontakter. Skogenskonge og Hakans kommentarer vil kaste mer lys over det også. Noen som har sett på patentet noen av artikkelforfatterne har sendt inn? Vil de evt. lisensiere det ut til NANO/UPenn eller starte eget selskap. Igjen; alt dette har ikke noe med Betalutin å gjøre. Hva de har patentert ligger kanskje både på druget og linkingen?
Her er en konkurrent til Hakan mfl./NANO mtp. denne know-howen (linking)/UPenn/LegoChem/andre(drug):
Novel CD37, Humanized CD37 and Bi-Specific Humanized CD37-CD19 CAR-T Cells Specifically Target Lymphoma - PubMed pubmed ncbi.nlm.nih.gov/33652767/
Jammen, jammen synes jeg hører noen si - NANO harjo spesifisert alle typer payloader og drug? i patetnet sitt mot CD37. Jaaa, men det er ikke sikkert patentmyndighetene innvilger patetent på alle patentkriteriene i en psøknad. Sånn som med Archer-patentet.
(håper ikke dette blir slettet dere, det er jo tross alt bare småprat — hjælp)
(jeg vil si at å slette dette er griskhet)
Heldigvis ikke NANOV denne gang.
Og forhåpentenligvis aldri.
Men slikt kan hende de beste