Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Tror analytikerne lar Excel-arkene ligge urørte frem til Q3 og R&D.

Merk at focusing only on Paradigme har fått en ny betydning nå. Nå skal CD37 i klinikk, naturlig at NANOV også finansierer dette gitt at de får en eksklusiv rett til å selge produktet som ferdigstilt.

Jeg blir ikke overrasket om også Alpha37 går til klinikken på R&D i kompaniskap med et forskningssenter eller industriell aktør.

Ny ledelse vil ha produktene ut, og de har nok gode finansieringsmuligheter tilgjengelig for å satse bredere. (Disclaimer: Vill gjetning fra min side!)

8 Likes

Helt greit med emisjon - men ikke på disse nivåene! Kan R & D være en gyllen anledning til å bygge opp kursen før de henter penger

1 Like

Slitsomt med all algoritmehandlingen, spesielt når volumet er så lavt til tider. Måtte de brenne seg kraftig i nærmeste framtid.

1 Like

Folketrygden lending out more for short? Or is that from last week?

Mange dager med ørkenvandring til Q3 ?

Ikke for oss som er vant til å gå i ørkenen. Mindre enn Moses sine 40 dager.

2 Likes

Tipper det snur rundt månedsskiftet.

1 Like

40 dager? Prøv 40 år, så vi har god tid til å slå den.

1 Like

Bibelhistorien er litt rusten. Da har jeg ennå 34 år igjen. Er ved godt mot.

1 Like

Sosiale medier fører ikke til høyere kurs med det første. Det man over tid bygger er en større aksjonær-base ved at det sakte men sikkert er fler og fler som får vite om selskapet. Nærhet i sosiale medier er et langsiktig lite pluss for caset, men det viktigste er selvsagt resultatene og hva som faktisk skjer med selskapet/markedet/makro.

7 Likes

Hatten ligger trygt på hattehylla en stund til ser det ut som. Skal begynne å smi på en ny skoskje så den er klar til skoene kommer.

Selv 20% emisjon gir knapt nok rullebane til å forlenge nåværende drift i et år til, så du får ikke bygget mye ekstra pipeline på den måten…

At du ikke vet dette setter vel på mange måter din andre “kunnskap” som du deler så flittig i et “riktig” lys.

(Du som prøver å gi inntrykk av at du vet så mye mer enn allmennheten burde jo vite dette. …eller ihvertfall makte å finne det ut helt alene og uten hjelp fra forumet…(?))

11 Likes

At noen utøver gravejournalistikk i fundamentaltråden betyr vel ikke at de klarer å lese seg opp på høyt offisielle kilder fra selskapet i forbindelse med denne tråden.

Forskjellig tråd annen metodikk. Not that hard…

Snakk om syltynt spinneri. Men dette er jo småprat-tråden.

Jesus var forøvrig 40 dager i ørkenen, før han frelste verden. Får håpe det er mer betegnende.

3 Likes

Etter nok et kursløft, er emi-kameratene tilbake i tråden igjen ja.

Så forutsigbart.

Velkommen tilbake, etter neste gladmelding fra selskapet🙂.

Meanwhile: Trenden er opp og det nærmer seg tida for et SKIKKELIG kursløft.

5 Likes

Kan alltids gå annerledes denne gangen :slight_smile: Jeg ble ihvertfall positivt overrasket sist, men er ikke inne nå, så følger ikke så godt med.

For sent å bli skuffet av dårlig rekruttering når de er så godt som ferdige uansett. Tviler på at noen selger om ferdig-dato forskyves ± noen dager eller uker.

6 Likes

Så mye surr du skriver Pengeir.

Jeg har jo satt en del av sparepengene mine i Nanov og synes det er skikkelig mange flinke folk her som opplyser og diskuterer, blant mange @TyrionIV.

Jeg er veldig lærevillig i utgangspunktet, men fra deg blir det mye surr synes jeg.

4 Likes