Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

839 aksjer omsatt siste timen… :boom:

3 uker… Dævven det blir spennende!!! :nerd_face::nerd_face::nerd_face:

5 Likes

Kommer nok noen Fomo rykk etterhvert her, ja

Bør Nano ikke snart melde dato for R&D -dagen ! Skullerud nævnte i sidste Radium podcast at dato snarest ville blive meldt. Mon Nano kunne finde på at ligge R&D-dag den 18 Nov

2 Likes

Noen som husker hvor lenge i forkant de meldte sist R&D-dag?

I 2019 inviterte de til R&D den 29. aug og avholdt den 17. sept

3 Likes

Han ble vel strengt tatt korrigert på det - og at det også kunne meldes i Q-presentasjon (om jeg ikke husker feil)

Kanskje de venter på NÆRT FORELIGGENDE NYHETER? :wink: :wink: :wink:

Kommenterte dette i bio chatten og jeg la frem en vinkling kring R&D og det kan være i forbindelse med en fremtidig emisjon, gitt at de ser pasient inklusjonen har økt betraktelig. Kursen vil øke hvis dette stemmer, og de kan da surfe hype bølgen helt frem til R&D og får kjørt verdien yttligere opp, hvor en emisjon hvert fall for meg blir tatt godt imot om de klarer å melde ferdig innrullering og helst om endepunktene møtes først.

Bare en tanke fra meg, dette kan bli et av flere utfall. Som de fleste her inne så håper jeg på en partner som ikke bare drar i gang fase 3 men resten av pipen også!

3 Likes

Ja- den tanke kan jeg heller ikke undlade :grinning:
Jeg håber og tror, at vi i slutten af november(mavefornemmelsen sige uge 47) har haft en fantastisk R&D- dag… som forhåbentligt kan skubbe kursen ud af kanonen :crossed_fingers:

Nærmer seg abstract release til ASH2021. Det kommer neste uke (4 nov). Kan det komme noe fra Archer her eller er det for tidlig?

For de som er interesserte og liker å lese vanskelige prekliniske tekster så er dette en flott og fornøyelig lesing i forbindelse med det nye samarbeidet med University of Pennsylvania ( CD37-targeting CAR-T cell approach)

Preclinical development of CD37CAR T-cell therapy for treatment of B-cell lymphoma | Blood Advances | American Society of Hematology

Vår Arne Kolstad er med i denne forskningen

Mus

21 Likes

Nice find!!:+1::ok_hand:

1 Like

Spennende artikkel :slight_smile:

Det er jo ganske sykt egentlig, når man leser om hvordan de genetisk modifiserer t-cellene til å gjenkjenne kreftceller. Kreft blir utryddet i dette århundret, det er jeg ikke i tvil om.

1 Like

Det er vel Arne Kolstad som har rekruttert stort sett alle i archer studiet og en haug i lymrit og paradigme. Så om vi når de kursene vi drømmer om foreslår en fin gave til han

1 Like

Best i klassen

1 Like

Kursen holder seg veldig bra for tiden, til tross for det lave volumet og synlig short. 16 handledager igjen til Q3!

2 Likes

Det er vel ca 30000 mutasjoner i kroppen hver dag så vidt jeg husker, og kroppen reparerer de fleste av disse genfeilene. I tillegg øker gjennomsnittsalderen i befolkningen, så vi kommer til å trenge mer og mer hjelp til å kjempe mot kreft. Så, det å investere i bioteknologi- og medisinbransjen er ikke så dumt.

3 Likes

To uker

1 Like

Jo lenger tiden går jo sikrere blir vi mot ett fall også. Det er verdt å merke seg. Logikken min er enkel. Kursen skal være høyere enn idag på ferdig paradigme. Så så lenge tiden går så vil nedsiden sikre seg mer og mer. Lurer på hva AAA var verdt før godkjenning når studien var ferdig.

Eller har vi andre vi kan sammenligne med?

1 Like

Vanskelig å sammenligne med noen da pipelines kan være svært forskjellige og verdsettingen kan være vanskelig. Hadde Novartis punget ut like mye for Nano som for AAA så hadde jeg solgt på flekken, men det blir drømmerier :blush:

Mye som kan gå galt enda, men med snart fullført paradigme og en etterhvert veldig spennende pipeline krydret med litt news om car-t(ja, langt fram dit), så synes jeg absolutt nano handles altfor billig!

2 Likes