Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Var det ikke noen i denne tråden som hadde oversikt over covid utvikling i de forskjellige landene Nanov rekrutterer i? Lyst å dele på nytt/sende link? :slight_smile:

2 Likes

Nå høres det ut som du har gått i skole hos en viss mann fra London @Ratzeputz!
:stuck_out_tongue_winking_eye: Men for all del. Jeg håper du får rett.

3 Likes

En liten økning i UK.

Grafene har pekt ned i en god stund, blir fornøyd om vi får inn 15 ved Q3!

2 Likes

Her er fra og med 29.aug til og med idag. Gledelig å se nedgang i land som Spania og Frankrike som historisk har rekruttert bra. Fint å se nedgang i US også. UK litt opp ja. Blir spennende å se.

6 Likes

Det mest spennende nå er ikke antall nye rekrutterte pasienter, her kommer vi i mål innen et aksptabelt tidsintervall. Men hva som kommer frem på R&D seansen blir utrolig spennende. Datoen for denne dagen skulle komme kjapt, venter i spenning…

3 Likes

Enig i R&D

En viktig driver på kurs har jo vært antall innrullerte. Gjennomsnitt siste 3 kvartaler er vel 12. Vi bør være passe happy med 12. Det er trolig innafor så lenge det er tosifra. 14 børsdager igjen til Q3- rapport.

Men de sa selv på forrige Q at de aldri hadde hatt bedre pipeline å rekruttere fra. Skulle tallet 18. november være 16 mangler de 10 av 120. Med den reisen som har vært er 10 nær “ingenting”.

Jeg er laget veldig optimistisk i mange sammenhenger (jobber med saken), men vil ikke bli overrasket om det kommer en melding før Q som er noe ala Enrollment Complete, før melding om dato for R&D.

Jeg og trolig mange flere ville blitt veldig glad da!

9 Likes

Kan faktisk hende at de ikke offentliggjør R$d før de kan melde de er på 116. Det passer liksom så vanvittig bra å ha en R&d day når man har sendt meldinger om fullført inkludering. Dette er veien videre liksom. Men det blir ett drømmescenario. Frem til det er jeg klar for at de er ferdig mot januar februar.

12 Likes

Tenker det går fint jeg😎
Nano julen blir for engangs skyld preget av optimisme. Det er en koselig progresjon

10 Likes

Har vært inne i Nano siden januar 2017.
Har lært en del om både selskapet, bransjen og meg selv som investor på den tiden.
De siste 2 årene har jeg vært høggrolig angående min investering i selskapet, sitter så lenge det kreves, til et eventuelt oppkjøp eller at personlige kursmål blir oppfylt.

7 Likes

Er det lov til å spørre hva ditt personlige kursmål er? Jeg kjenner meg forøvrig godt igjen i din beskrivelse som aksjonær i nano over mange år

1 Like

Jeg kan kjapt ta mine kursmål:

130 NOK pr 31.12.2022
De har lest av Paradigme, filet og fått AA for 3L. Partner er ombord for USA.

250 NOK pr 31.12.2024.
Lest av flere datapunkter fra fase III som bekrefter at Betalutin fungerer så godt at det vil også bli en godkjent behandling i 2L i kombo med RTX, muligens også andre sub-populasjoner.

Vi har også data fra fase I i Alpha37 og pre-klinisk Car-T + CD37.

Jokeren? Oppkjøp underveis med 30 - 40 % premium til target på de ulike tidspunktene.

16 Likes

Jeg synest nå dette kursmålet virker litt lavt i forhold til markedet…

4 Likes

Blir nok høyere en det

4 Likes

Jeg tipper på bud fra Roche (pga Rituximab) når det blir klart at Betalutin godkjennes.

7 Likes

Oncopeptides hadde en mcap på 12 milliarder etter godkjenning uten partneravtale. Jeg regner vi er rundt der på godkjenning. Dvs 100-130.

På en avtale tenker jeg vi bør være nærmere 200.

Vaccibody har ingen godkjente produkter men en veldig god avtale. Den var oppe i 20 milliarder. Ca 200 om det var nanov. Det var riktignok en saftig avtale der de gav fra seg omkring 85 % av produktet deres. De sitter igjen med royalties på 15% og cash opp mot 7 milliarder. Ca.

9 Likes

Forøvrig ingen dum skole å ha i beltet. :wink: Plusser du på med et par sesonger med søndagsskole burde du være godt rustet.:muscle::joy::roll_eyes:

4 Likes

Fartin mener kursen på NanoV bør ligge på ca. 200. Dvs ca 7,5 ganger dagens aksjekurs!

Jeg mener at det er tatt helt ut av sin sammenheng der det forsøkes å synkronisere med andre norske biotekselskapers prising. Man kan rett og slett ikke direkte sammenligne NanoV uten videre med andre norske biotekselskaper. NanoV ligger skyhøyt foran disse selskapene og er latterlig priset. NanoV står foran en voldsom oppgang! Vær så snill - les dere opp! Sann mine ord. KJØP!!!

"Oncopeptides hadde en mcap på 12 milliarder etter godkjenning uten partneravtale. Jeg regner vi er rundt der på godkjenning. Dvs 100-130.

På en avtale tenker jeg vi bør være nærmere 200.

Vaccibody har ingen godkjente produkter men en veldig god avtale. Den var oppe i 20 milliarder. Ca 200 om det var nanov. Det var riktignok en saftig avtale der de gav fra seg omkring 85 % av produktet deres. De sitter igjen med royalties på 15% og cash opp mot 7 milliarder. Ca."

2 Likes

Hva er/var estimert peak sales for hovedkandidaten til Oncopeptides da?

If Pepaxto demonstrates superiority, an analyst report shows it could reach sales of up to $1.20bn

Men medisinen var jo ikke veldig unik…

1 Like

Hva med Nano? Noen tanker rundt hva de kan oppnå av peak sales på Betalutin?