Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Tar du et par kassetter til før jul @kaei?:rocket::rocket::rocket:

Dårlig med abstract til ASH ser det ut til :pensive:
Ser BGBIO kom med derimot…

1 Like

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883
-35 000

3 Likes

Noen setter kjepper i hjula for 28kr igjen grrrr

… nogen arbejder svært hårdt på at holde den under 28,00 … bliver interessant at se udfaldet af auktionen og/eller fredagens handel.

1 Like

Oppdater oss gjerne når du får svar👍🏼

1 Like

Nå har jeg holdt meg så lenge fra å poste piss her! Ikke dra meg inn igjen :joy:
Det er en trist dag i dag! Men jeg føler jeg må dele dette.

Toyota corollaen har blitt spiker og jeg Må ha ny bil! Spoton sa jeg kunne kjøpe etron, men det må skje fort! Hvordan ligger vi ann i løypa? :champagne::clinking_glasses:

12 Likes

1 Like

Bispesifics…

1 Like

Men har ikke bispesifics ganske mye tox?

Mener også at det kreves en haug med injeksjoner. Hvis ikke jeg husker helt feil så fikk pasientene til Regeneron noen sånt som 36 injeksjoner i snitt.

1 Like

Jepp, disse tingene stemmer visst fremdeles, men de får likevel spotlighten.

Var litt radioaktiv mumling denne uka da.

Hvor mye er en kasse, en kassett etc? :sweat_smile:
Ikke at det er så viktig, enkelte kjøper jo etter eget utsagn omtrent hver dag.
Enten har de uante millioner tilgjengelig, ellers kjøpes det 5 ish aksjer hver gang?
Bare spekulerer, akulle gjerne kjøpt flere titusener av aksjer mer, men kontoen sier nei dessverre… :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 Likes

Ikke enkelt å dekke inn på dette volumet gitt, kommer nok et hopp snart skal vi se :crossed_fingers::blush:

ja, åhei som det går med kjøp og salg… shorterne skal krysse fingrene på at det blir meldt om dårlig rekrutering ( maks 11 tror jeg) om under to uker.

1 Like

Nå selges Nano i løsvekt. En og en aksje.

3 Likes

Hver gang jeg tenker på rekruttering og Q3 flasher tallet 17 opp hos meg :innocent:.
Ønsker IKKE med det å skape en forventning eller legge listen for skuffelser, men det er nå en gang det tallet som popper opp. Er vel antakeligvis like mye verdi i dette som at jeg nå skal dele neste lørdags lottorekke, men jeg ser for meg at shorterne kommer ganske på hælene etter Q3 og R&D-dagen.

Veldig trist :alarm_clock:

2 Likes

aladdin-oracle

fredagsquiz til @InVivo hvor er giffen i fra?

3 Likes

tosifret antall NANOV-aksjer kan sprenge risikoprofilen for de fleste porteføljer, så det er jo forståelig.

2 Likes

en og en kasse mener du ?

1 Like

Løsvekt er båndene i kassettene, de kan kjøpes fritt. Ellers kan du kjøpe kassettene enkeltvis eller oppi en kasse, kassen inneholder 30 kassetter, hvor hver kassett har 15 meter bånd, som kan kjøpes i løsvekt.

2 Likes