Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Lykke til, bra diskusjon.

1 Like

Combo? Er vel ikke ment å kombineres med noe, men heller forsøke lage en en ny medisin…?
Slik jeg har forstått det vil det være et forsøk på å bruke cd-37 som angrepspunkt for car-t istedenfor cd-19 som de har brukt frem til nå. Da har man inngått et samarbeid hvor man kan se på hvordan det fungerer å koble car-t (istedenfor lu177 eller pb212) opp mot (en av) nanov sin(e) cd-37-søkende (versjoner av) lilotomab - istedenfor en cd19 målsøker som stort sett er brukt med car-t til nå
Igrunnen på samme måte som OranoMed/nanov har brukt (en av Nanovs versjoner av) lilotomab med pb212 istedenfor lu177 for å lage Alpha-37.

5 Likes

Helt enig i dette. Alt annet enn en ny og uventet total/drastisk oppbremsing er helt greit.

10 Likes

Egentlig ferdig investert i nanov, men handla 10 kasser til. Forventer at kursen går om de leverer samme nivå på innrullerte pasienter

Nysgjerrig spurt, hvorfor vises ikke nano sin R&D melding på newsweb?

GoodWorkMalene på fære eller en bug i systemet?

Edit: sendt mail til IR :raising_hand_woman:

2 Likes

Tar du et par kassetter til før jul @kaei?:rocket::rocket::rocket:

Dårlig med abstract til ASH ser det ut til :pensive:
Ser BGBIO kom med derimot…

1 Like

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883
-35 000

3 Likes

Noen setter kjepper i hjula for 28kr igjen grrrr

… nogen arbejder svært hårdt på at holde den under 28,00 … bliver interessant at se udfaldet af auktionen og/eller fredagens handel.

1 Like

Oppdater oss gjerne når du får svar👍🏼

1 Like

Nå har jeg holdt meg så lenge fra å poste piss her! Ikke dra meg inn igjen :joy:
Det er en trist dag i dag! Men jeg føler jeg må dele dette.

Toyota corollaen har blitt spiker og jeg Må ha ny bil! Spoton sa jeg kunne kjøpe etron, men det må skje fort! Hvordan ligger vi ann i løypa? :champagne::clinking_glasses:

12 Likes

1 Like

Bispesifics…

1 Like

Men har ikke bispesifics ganske mye tox?

Mener også at det kreves en haug med injeksjoner. Hvis ikke jeg husker helt feil så fikk pasientene til Regeneron noen sånt som 36 injeksjoner i snitt.

1 Like

Jepp, disse tingene stemmer visst fremdeles, men de får likevel spotlighten.

Var litt radioaktiv mumling denne uka da.

Hvor mye er en kasse, en kassett etc? :sweat_smile:
Ikke at det er så viktig, enkelte kjøper jo etter eget utsagn omtrent hver dag.
Enten har de uante millioner tilgjengelig, ellers kjøpes det 5 ish aksjer hver gang?
Bare spekulerer, akulle gjerne kjøpt flere titusener av aksjer mer, men kontoen sier nei dessverre… :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 Likes

Ikke enkelt å dekke inn på dette volumet gitt, kommer nok et hopp snart skal vi se :crossed_fingers::blush:

ja, åhei som det går med kjøp og salg… shorterne skal krysse fingrene på at det blir meldt om dårlig rekrutering ( maks 11 tror jeg) om under to uker.

1 Like

Nå selges Nano i løsvekt. En og en aksje.

3 Likes