Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Hver gang jeg tenker på rekruttering og Q3 flasher tallet 17 opp hos meg :innocent:.
Ønsker IKKE med det å skape en forventning eller legge listen for skuffelser, men det er nå en gang det tallet som popper opp. Er vel antakeligvis like mye verdi i dette som at jeg nå skal dele neste lørdags lottorekke, men jeg ser for meg at shorterne kommer ganske på hælene etter Q3 og R&D-dagen.

Veldig trist :alarm_clock:

2 Likes

aladdin-oracle

fredagsquiz til @InVivo hvor er giffen i fra?

3 Likes

tosifret antall NANOV-aksjer kan sprenge risikoprofilen for de fleste porteføljer, så det er jo forståelig.

2 Likes

en og en kasse mener du ?

1 Like

Løsvekt er båndene i kassettene, de kan kjøpes fritt. Ellers kan du kjøpe kassettene enkeltvis eller oppi en kasse, kassen inneholder 30 kassetter, hvor hver kassett har 15 meter bånd, som kan kjøpes i løsvekt.

2 Likes

Litt høyere odds for å treffe riktig, da - om vi sier det er sannsynlig med et kandidatsett på [10,20] :wink: Og regner også med at det er benyttet teblader og kaffegrut :wink:

1 Like

Jeg “traff” faktisk på Q4 2020, da dukket tallet 14 opp i forkant og jaggu ble det ikke det gitt. Fikk litt hjelp fra Lilli Bendriss, men tar mesteparten av æren selv :wink:

1 Like

Det er en hard nøtt kaei-man….

Starter på A og slutter på ladin :genie:

1 Like

Ved først øyekast så jeg Skeletor.

Men når du sier så kan det minne om Aladdin ja🧞‍♂️

image

noe som kan ta på seg rollen med å bryte støttene på 27.80 og 27.90, ta en kassett eller to for laget

2 Likes

Er så fullastet at jeg må spare de kassettpengene til nuddelsuppe til fruen, dessverre😬

Jeg dro til og tok de to aksjene på 27,8 og 27,9! :facepunch:

2 Likes

Tror det kan hjelpe like mye å slutte å selge. En krone spart er en krone tjent

1 Like

«Salige er de som ikke ser, og likevel tror» (Joh 20, 29).

Problemet er vel at vi som tror at dette går veien - før vi har sett rekrutteringstallene svart på hvitt - forlengst er fullastet. Vi verken kjøper eller selger (derav lavt volum). Skal aksjen bryte opp må man få inn nye investorer som først nå begynner å få øynene opp for den gavepakken som ligger der klar for å plukkes opp. Men som Thomas så vil nok de fleste av disse se tallenes tale før de bestemmer seg - selv om de må være forberedt på et lite prishopp i den anledning. Men vi har samtidig FOMO-effekten, og det ville egentlig overraske meg om ikke kursen løftes et hakk videre før vi er fremme ved kvartalsmeldingen. Dessuten er det jo ikke sikkert at shorterne har nerver til å avvente tallene.

5 Likes

Yup, det er noe av det som gjør at jeg lar Nano være for nå. Det er ikke så mye kjøpekraft igjen fra menigheten ser det ut til.

Siste uken og måneden ser ganske fin ut i grunn. Stadig lavere bunner og mer stabilt nivå. Tror det kan gå litt neste uke. Folk har som regel god tid til å ta et lodd før mange har dårlig tid. De kortsiktige kommer i flokk

Så du tror ikke at menigheten som tror på Betalutin og andre ting i pipen vil handle hvis selskapet for en gangs skyld innfrir på guidingen rundt Paradigme?

Jeg kan med sikkerhet garantere at dersom de er on track om to uker, så vil du se at handelen tar seg voldsomt opp. Se bare på forrige Q, aksjen steg 5 kroner intradag og 20 % på noen vage uttalelser fra ledelsen.

Her er det eksplosivt oppover kan jeg love deg, vi må bare se at de er on line.

4 Likes

VCP under opbygning (og sandsynligvis afvikling) med udgangspunkt i b/o over 28,00 … kan hurtigt medføre økonomisk selvskade at sælge på dette niveau, når brud synes nært forestående; jeg mindes kun at have være akkurat så spændt på udfaldet af en melding, som da vi afventede melding fra SRC (Safety Review Committee) vedr. safety af Betalutin …

2 Likes

Er nok ikke menigheten her inne som skal kjøpe den oppover på fullrekrutert + data er jeg redd!

1 Like