Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Ikke for å være petimeter- men forskjellen på 100 og 200 i kurs er noen mill for min del, så jeg vil vel slå et slag for å bry seg om det :smiley:

10 Likes

ja, et par mill her eller der gjør ikke store forskjellen…

1 Like

Fornøyd med å gå i pluss, selv med potensielt 650% gevinst på kurs 100 kr. Trenger ikke å være så grådig at jeg skal ha 1300% :call_me_hand:

1 Like

Ingen endring i synlig short siden 3.nov, og den skal bli rapportert raskere (d+1) enn oppdatering av aksjonærlistene (d+3). Dekket short må derfor gjelde ikke synlig short (under 0,5 %).

1 Like

@RakiRebSnem Du kjøpte igjen eller? Ser ingen innlegg fra deg :open_mouth:

2 Likes

Selg på grønne dager, kjøp på røde, ain’t nothing to it😎

Artig hvordan markedsverdien svinger i about nordic nanovector seksjonen bare den siste uka.

Funker fint så lenge den ikke bryter oppover over tid. Da selger man seg tom på lav kurs :slight_smile:

Details, schmietails…

1 Like

Det var en spøk, en strategi som du heldigvis så svakheten i :blush:

Men enkelte lider av etterpåklokskapens lite flatterende «visdom».

1 Like

Hehe ok, vanskelig å skille spøk og alvor her for tiden :stuck_out_tongue: Takk for at du oppklarer ^^

Kunne noen på en kort og overordnet måte dratt frem antatt tidslinje på aktiviteter etter ferdig innrullert paradigmestudie?
Slik jeg har forstått det trengs 3 mnd data read-out i etterkant. +90 dager
BLA filing til FDA, søknad om medisin, ca 6 mnd. + 180 dager

Betyr dette at det tidligst 270 dager etter ferdig innrullert paradigme kan komme inntekter til selskapet i 3FL? Gitt guiding om innrullering vil ca 01.01.23 være realistisk dato for å være i markedet med et produkt?

1 Like

Tror ikke du er langt unna fasit hvertfall. Husker ikke helt on top of my mind hva selskapet har sagt rundt dette, men er nok ikke skivebom å anta at filing vil skje 3-4 mnd etter topline-data. Også vil det gå alt fra 6-12mnd på å vente på selve godkjennelsen, avhengig av om FDA gir de Priority Review eller ikke

1 Like

Dette er nok den normale prosessen circa, ja
Men sikker på om Nanov trenger så lang tid på å skrive søknaden. De har hatt Rolling Review siden de fikk Fast Track og kan således levere deler av søknaden underveis og i tillegg er det ikke en like stor studie som vanlige registreringsstudier, så jeg tror tidsbruken kan bli betydelig mindre på dette enn det som er vanlig ifbm BLA/NDA. Renoldi påpekte vel også dette på siste Q. Mener det ble nevnt betydelig kortere tid fra 3 mnd avlesning til søknad er sendt enn mnd(?)

Altså

  • ca 90 dager (avlesning)
  • 90 dager (søknadskriving)
  • 180 dager (behandling hvis PR) fra siste pax inkludert.

Rundt et år fra siste pax til man kan begynne å vente på svar fra FDA og markedsadgang.

7 Likes

Det er min forståelse også… at ferdigstillelse av søknaden ikke trenger å ta så mye som tre mnd. På den annen side er det jo heller ikke gitt at behandlingstiden blir så kort som 6 mnd, men vi krysser fingrene :crossed_fingers: :slight_smile:

Så tror jeg uansett ikke akkurat kursutviklingen blir ørkenvandring det neste halvannet året, når meldinger om enrollment complete, filing og presentasjon av data evt tikker inn :wink:

3 Likes

Hva skjer historisk med kostnadsbasen til bioselskaper som har mye av kostnadene sine knyttet opp til rekruttering og siter? Kuttes mesterparten av disse kostnadene over natten eller beholdes disse for å bruke samme ressurser og sites ved markedsadgang?
Om man velger å gå videre uten partner eller ikke får på plass en avtale som er god nok, hva vil typisk kapitalbehovet være for å bygge opp en marked og salgsorganisasjon i de største markedene? Jeg regner med dette ikke er småpenger. Er det i det hele tatt mulig for et lite selskap uten innflytelsen til BP å få produsert og solgt i et slikt omfang at omsetningen blir det effekten av medisinen tilsier?

Nei, på ingen måte realistisk for et miniputt-selskap som Nanov å gjøre det world wide!

2 Likes

jeg blir nervøs av praten din

1-2 milliarder er et sånt vanlig idiottall å bruke for hva som trengs for en moderat go to market

1 Like

Ta en tur innom selskapets nettside, les deg opp og sjekk samtidig CV på de 39 ansatte. Det plukkes fra øverste hylle, veldig mye god kompetanse. Hvorfor går de fra Big Pharma til lille Nordic Nanovector? Er enig i at NANOV er en miniputt, men har potensiale til å bli et meget stort selskap verdsatt til ±100mrd. Jeg er langsiktig aksjonær. Er overbevist om at dette blir en stor suksess. Har vært på polet og kjøpt meg noen små luringer med Ratzeputz. God helg.

11 Likes