Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Novartis har investert mye rundt 177lu så å tro NN går til marked alene blir nesten rart :slight_smile:

7 Likes

Kan vel fort bli nytt navn på selskapet ja, NNN.
Nordic Novartis Nanovector:)
Vi har en spennende tid foran oss.

4 Likes

Om alt blir knallbra så ser vel uansett ikke vi noe til de kursene på 200-500NOK.

Det sitter vel interessenter utenfor grensa, som slår til før raketten tar av.?

Om kursen kunne blitt 500NOK i 2025, så blir vel vi fort tvangsinnløst på 100-150 NOK iløpet av 2022-2023…

Ikke at det blir så ille gevinst😀

Blir vi tvangsinnløst på mellom 100-150 kr så begynner jeg å grine krokodilletårer.:frowning:

6 Likes

Nordic nanovector novartis mente du vel

2 Likes

Second that😉Litt betyr det jo…


Ja da ser vi det ,

6 Likes

Hvor mye er det FT har utestående nå?

Dem står oppført med 9116759 aksjer .

1 Like

Er ganske trygg på at Ledelsen i Nanov kommer ikke til å godta noe billigsalg her. De har lært av historien med Algeta. Gleder meg til kortene blir lagt frem 18 nov. Spennende:-)

1 Like

Litt i underkant av 1,8mill aksjer. Men hva som allerede kan være kjøpt tilbake og som er plassert på andre konti har vi ingen mulighet til å ha kontroll over, men antar at det fremdeles er en del utlånte aksjer.

1 Like

Worldquant har garantert ikke dekket alt, det tror jeg ikke de har klart. Men de har klart å dekke minst slik at de har kommet under grensa, altså fra 0,58 til 0,5. Det er fortsatt mye short, og kommer det fine tall på torsdag etterfulgt av en god r&d day så blir det løpesko på gutta :+1:

8 Likes

Så på 2,5 mnd har de klart å komme seg fra 0,50% short til rett under 0,50% grensa samtidig har kursen økt med ca 40%… god butikk det. Får ønske de velkommen til Q3 på Torsdag og alle andre en riktig god helg :slight_smile:

3 Likes

Grev, kan du mate oss med teskje hva dette betyr… forøvrig, solen står snart opp for Nano

1 Like

Det betyr ikke noe spesielt, men det er alltid litt interessant om man er i biotech

Tror noen virkelig på at styret og oss aksjonærer vil slippe juvelen vår til BP for skarve 15 mrd?

Er litt lei av å lese skribenter snakke om 100-150.

Dobbler vi den på oppsiden så tipper jeg styret er villig til i alle fall å diskutere d.

Nå sa de vel en gang for noen år siden, at, kommer det et bud så vil vi dra inn en tredjepart for en gjennomgang av budet samt den potensielle verdien av selskapet på sikt.

Føler meg rimelig sikker på at styret bestående blant annet av HC ikke slipper Nano på billigsalg.

Tenk om vi kunne utviklet et BP selskap i Norge alla Genmab.
Gir ikke klingende mynt i kassa umiddelbart, men fy faan jeg kunne fått en digg pensjon med årene :champagne::clinking_glasses::+1:

14 Likes

:point_up: Dette! Synes det diskuteres alt for lite, det er bare snakk om salg og hvilket stort BP som skal putte lommeboken vår full av penger… Dette har vært min våte drøm siden jeg kjøpte mine første aksjer i 2015. Det er også noe for Norge å leve av etter Oljen, vår pensjon om du vil.

5 Likes

Nanov blir aldri et norsk BP. Med det norske skatteregimet blir det garantert solgt til utlandet hvis suksess.
Nanov kommer på utenlandske hender straks etter godkjenning. Jeg tipper Roche.

3 Likes

Dette er en direkte feilslutning. Danmark får det til. Der var den hypotesen sprukket.

Min teori er olje og sjømat, og dens politiske makt i Norge. Det er en bedre forklaringsmodell.

2 Likes

Hvor mye formueskatt har DK ?
(HINT: 0)

Til og med Sverige skjønte at formueskatt måtte avskaffes.

6 Likes