Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

HAHA! :sob: den der var verdt mer enn en like og emoji :joy:

1 Like

Før handel 13500 på 30:40 noen som liker mindre short

Jeg er iallfall veldig spent denne gangen (også). Det har nok også en psykologisk effekt å runde 100 pasienter. Det har vært en langt kvartal, men nå tror jeg det blir action fremover :man_white_haired::santa:t4:

1 Like

Er det i dag vi skal over kr.30. Det vil være fedt hvis den bryder med en god volumen.

2 Likes

Er nok noen som passer på at d ikke skjer

Noen her som planlegger å selge eller redusere posisjonen før Q3?

Hør med @RakiRebSnem, får nok ikke svar før etter Q3 men :sweat_smile:

1 Like

Har gjort det tidligere med varierende hell. Har også vurdert men latt vær (også det med varierende hell). Denne gangen sitter jeg. Jeg er sikker på at flere vil få øynene opp for selskapet når vi nå passerer 100 pasienter og det kun gjenstår 10-14 før Paradigme er ferdig rekruttert og selskapet kan fortsette å fokusere på andre studier. Meldingen om fullført rekruttering kommer om ikke lenge. Er nok flere som vil ombord før den meldingen kommer.

5 Likes

Enig, tror det er noe psykologisk å se at de faktisk har godt over 100 pasienter innrullert. Klarer de 16 pasienter, som ikke er utenkelig, så er det jo 110. Noe jeg tror vil ha en veldig positiv effekt. I tillegg har vi R&D day rundt hjørnet som jeg håper gjør at mange står ved sin lest uavhengig om det blir 10 eller 17 innrullerte.

1 Like

Vanligvis er det info tørke etter q ,men nå er det r/d dag så sitter .mev vurdere å kjøpe mer ved gode rek tall.

1 Like

Aksjen steg 20 % i august intradag på Q-dagen.
Da imponerte de ingen med sin rekruttering, men de uttalte seg positivt om farten i pipe.

Konklusjon: Det er lett å tenne gnister på denne raketten. Kommer de med solide rekrutteringstall nå til torsdag skal alle ombord.

10 Likes

Konklusjonen er vell todelt. Om de presenterer feks 9 pasienter så er kanskje oppgangen siden august borte på 5 minutt. Ikke at jeg tror det skjer, men som du sier så har de kastet inn en forventning i markedet nå om gode rekrutteringstall. Skulle de presentert 9 pasienter og aksjen går ned 20% på torsdag så er det 2-3 månedslønner “borte” for min del xD

Kan fort bli en realitet, men har mine tvil. Gitt tidligere bommerter når det kommer til det å spå innrulleringer for nano så holder jeg litt igjen.

Combi posten og en sum cash ryker inn på torsdag om forventningene innfris

1 Like

Støtter denne!

Hvis det nå skulle vise seg at rekrutteringen holder nivået for å nå read out i 1H 2022, så tror jeg Nano blir biotek aksjen «alle» skal eie, men påfølgende stor etterspørsel etter aksjen.

Og hvis det nå skulle vise seg at de leverer godt på oppsiden, 20+, så bli det nok FOMO fordi mange ønsker å ta plass i håp om partner/oppkjøp innen neste 6-12 mnd

7 Likes

9 pasienter er faktisk ingen krise folkens! Da mangler de kun 17 pasienter som skal innrulleres mellom nå og mid-mars22

1 Like

Helt enig at det ikke er en krise, men markedet kommer mest sannsynlig til å kjøre kursen ned tror jeg hvis det blir utfallet :innocent:

1 Like

Tror du har rett der.

Kortsiktig så er Nano med 9 pax rekruttert kontra si ± 20 pax rekruttert to helt ulike case.

± 20 pax er et bullcase, som kan bety at partner/oppkjøp er nært forestående. Det vil tiltrekke så vel større aktører som tradere og spekulanter på linje med det berømte fluepapiret.

2 Likes

12 er bra. Det er guiding.

16 Likes

Det var da voldsomt – utgangspunktet/forventningen bør være 12 pax, ja – det er guiding – og det er bra nok :slight_smile:

12 Likes

Hvis de har rekruttert 20 stk så sender jeg sporenstreks Nordland Taxi til Kjelsåsveien med en kasse superior laks til hver av de. Det hadde vært helt vilt. Har mer tro på 12-14, men drømmer om 16.

5 Likes