Alt annet et jo bull eller bare case.
Men det sagt, man får en helt annen inngang til R&D-dagen hvis de leverer på oppsiden.
Da blir brått pipelinen mye mer aktuell for markedet når det kommer til verdsetting av selskapet.
Alt annet et jo bull eller bare case.
Men det sagt, man får en helt annen inngang til R&D-dagen hvis de leverer på oppsiden.
Da blir brått pipelinen mye mer aktuell for markedet når det kommer til verdsetting av selskapet.
Selger alltid 1/3 av beholdning i forkant av Q-presentasjoner. Kjøper tilbake uansett. Men ønsker å ta ned risiko i forkant av presentasjoner. Forventningene spennes alltid. Også nå.
Slik tenker jeg også.
Meget sunn risikostyring
litt gay og
Bra nivå på folk her.
16 minutter mellom handlene.
Tolker det som at noen synes det er helt greit å holde kursen rundt 29,50 ish fremfor over 30 NOK som vi så ved hyppigere handler før i dag.
Koster sikkert litt, men det koster forhåpentligvis enda mer til torsdag
Tipper 8 nye pasienter og at det meldes om 1-2 nye på RD 30/11.
De kan ha jobbet hardt for å få inn den 3 pas til Q2 - med reelt vår og sommereffekt for korona i seilet.
En liten kuriositet ifm. RHLarsens uttalelser om kurs 400,- lenger opp. Snaut året etter uttalelsen selger han 108K aksjer på dagens for LBA ASH 1. nov. 2017. Dagen med hinsides kursutslag både opp og så langt under kursen for meldingsslippet. Det var jo ikke et helt rundt antall aksjer solgt, så kanskje han hadde solgt mer om han ikke hadde mistet kursen på vei nedover. Grovt 10% av hans beholdning.
Når det gjelder funneling av pasienter; er den på interne kanaler, eller ligger det noe åpent på nett?
Formueskatt
Lang tid imellom handlene tyder vel bare på mangel på kjøpere til tilbyders kurs.
Var det ikke 4 pasienter til screening ved Q2? Disse kommer vel med nå?
De kommenterte ikke det på Q2. Var vel på Q4-20 eller Q1-21 de nevnte hvor mange de hadde i screening.
Nick nr 4 nå eller?
Hvor mange her har solgt seg ned i dag for å gevinst sikre før q?
Vurderer å selge 30% hvis det kommer et siste forventningsrally før kl 16:25 på onsdag.
Er nok mange som er kloke av skade og har solgt. Fullt forståelig det, aksjen har gått mye i det siste. Selv blir jeg sittende denne gangen, i håp om at vi endelig får den forløsende oppturen.
Jeg har gjort det noen ganger tidligere - men denne gangen tror jeg at jeg blir sittende med alt jeg har over Q. Synes signalene fra ledelsen er positive - og de nærmer seg omsider (del)målet!
Faller den i morgen vil jeg vurdere det til å være en av topp 10 beste kjøpsmulighetene på OB. i de 40 årene jeg har vært der.
Ps, Les TA-tråden og alt med forbehold. For nå har jeg erstattet dose 2 med febernedsettende Ibux osv. med en skikkelig dyr XO som jeg mener å husker å hjalp meg sist jeg hadde influensa i 2006👍!
Konjakk er vel det beste av alt det som ikke hjelper