Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Snart all out, tipper en nedgang på 15-20% q-dagen

Respekt, lykke til!

1 Like

Sann mine ord. Paradigme er ferdig januar.

Resultatene er fantastisk. Jeg mener risiko ligger helt andre plasser enn hos selskapet selv. Bagateller dette med inkludering nå fremover. Det er snakk om noen uker i forskjell den ene eller andre veien.

Risikoen ligger ett annet sted en i Kjelsåsveien. Får bare håpe at alt går veien i de tingene de ikke kan styre selv.

5 Likes

Ser stadig et par storposter :star_struck:

3 Likes

Snu det på hodet, får vi et fall på 10-20% ser jeg det som tidenes kjøpsanledning. Sitter med harde cash til et slikt scenario, alternativt får det stå til med de aksjene jeg har.

Alt annet et jo bull eller bare case.

Men det sagt, man får en helt annen inngang til R&D-dagen hvis de leverer på oppsiden.
Da blir brått pipelinen mye mer aktuell for markedet når det kommer til verdsetting av selskapet.

7 Likes

Selger alltid 1/3 av beholdning i forkant av Q-presentasjoner. Kjøper tilbake uansett. Men ønsker å ta ned risiko i forkant av presentasjoner. Forventningene spennes alltid. Også nå.

3 Likes

Slik tenker jeg også.

Meget sunn risikostyring :slight_smile:

2 Likes

litt gay og

5 Likes

Bra nivå på folk her.

16 minutter mellom handlene.
Tolker det som at noen synes det er helt greit å holde kursen rundt 29,50 ish fremfor over 30 NOK som vi så ved hyppigere handler før i dag.

Koster sikkert litt, men det koster forhåpentligvis enda mer til torsdag :muscle:

image

Tipper 8 nye pasienter og at det meldes om 1-2 nye på RD 30/11.
De kan ha jobbet hardt for å få inn den 3 pas til Q2 - med reelt vår og sommereffekt for korona i seilet.

En liten kuriositet ifm. RHLarsens uttalelser om kurs 400,- lenger opp. Snaut året etter uttalelsen selger han 108K aksjer på dagens for LBA ASH 1. nov. 2017. Dagen med hinsides kursutslag både opp og så langt under kursen for meldingsslippet. Det var jo ikke et helt rundt antall aksjer solgt, så kanskje han hadde solgt mer om han ikke hadde mistet kursen på vei nedover. Grovt 10% av hans beholdning.

Når det gjelder funneling av pasienter; er den på interne kanaler, eller ligger det noe åpent på nett?

Formueskatt

Lang tid imellom handlene tyder vel bare på mangel på kjøpere til tilbyders kurs.

Var det ikke 4 pasienter til screening ved Q2? Disse kommer vel med nå?

De kommenterte ikke det på Q2. Var vel på Q4-20 eller Q1-21 de nevnte hvor mange de hadde i screening.

Nano

25 Likes

hugoil

Nick nr 4 nå eller? :joy:

10 Likes

Hvor mange her har solgt seg ned i dag for å gevinst sikre før q?