Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Bryr meg midt i brunøyet om de har brent 88 eller 120 mill. Det er forventet… tror du virkelig markedet reagerer på burn når det så og si er hugget i stein?

Nåløyet er og forblir innrullering, og her kan alt skje i denne fucka pandemi verden :pushpin:

10 Likes

“Dere skal få hausse og pisse hverandre oppover ryggen i fred. Så får dere trøste hverandre på torsdag.”

Mye fred å få ja. Kanskje på tide @pdx rensker litt poster her

4 Likes

Raki prøver bare å rive ned åpne dører…
Rabi

6 Likes

Er du blitt litt høy på deg selv etter et par gode trades :cold_face:

1 Like

Gode trades??

Han gikk ut på 24 og anbefalte alle andre å gjøre det samme. Misset bare 22 % på den han :laughing:

12 Likes

Denne raki, så selger du på 24,44 og er negativ

2 Likes

Ja ja, vi får nå se hva kursen blir på torsdag :sweat_smile:, men herlig å se 30 tallet igjen :crossed_fingers:

1 Like

Helt flatt, ingen nye større investorer enda, kun menighets preik og litt short lek…
Skullerud må få oss opp av 30- dumpa.

3 Likes

“Time will show”, men har en meget sterk tro på at vi ser minimum kr 32.00 innen børsslutt torsdag :wink:!"

2 Likes

Time will tell

Hva som vil være kursen etter børsslutt torsdag er det vanskelig å ha noen sikker mening om ettersom det avhenger helt av tallene som blir servert. Men jeg blir nok litt overrasket om det ikke ligger et sted mellom 25 og 40 - og kanskje mest sannsynlig mellom 30 og 35.

6 Likes

Selvom vi ikke kan dra paralleller mellom pcib og nano så er jeg noe spent på ordlyden kring innrulleringen til pcib imorgen :blush:

1 Like

Når du sier mest sannsynlig mellom 30-35, det innebærer at NANOVECTOR ikke har skuffet mhp innrullering av pasienter. Men dersom selskapet ikke skuffer, noe jeg heller ikke tror de gjør, så tror jeg at kursen vil gå høyere enn 35. Vi sluttet i dag tett på kr 30,-. Jeg tror vi avslutter morgendagen allerede innpå 30-tallet. Dersom selskapet ikke skuffer på torsdag, da tror jeg kursen vil gå mer enn 4-5 kroner. Går den opp kr 5 fra en event sluttkurs på kr 30 i morgen, da har du en oppgang på 16%. Dersom sluttkursen i morgen ender på mer enn kr 30,- da vil en kursoppgang til kr 35,- være mindre enn 16%.

Nei, dersom selskapet leverer på torsdag tror jeg vi fort kan komme til å se 40-tallet.

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Q3 resultatene er en ting, R&D kommer 30 NOV og vil sette enda mer fyr i teltet., sa brura.

13 Likes

Kan være litt enig i resonnementet, men vi skal heller ikke glemme at kursen i første delen av perioden befant seg på 23-24 kr. Tydeligvis har større forventninger vært priset inn siste delen av perioden enn i første del, så det er litt vanskelig å si om det er rom for ytterligere prishopp (utover 35 kr) hvis selskapet leverer som guidet. Forhåpentligvis leveres det noe bedre enn guidet, men det gjenstår selvsagt å se selv om magefølelsen peker mot det .

2 Likes

PCIB (v/ Per Walday) kommenterer rekruttering i interim Q3 i dag:
«(…) but the RELEASE study is unfortunately still affected by the Covid-19 pandemic. Scheduling of local administration of light to the bile duct by endoscopy remains challenging in the RELEASE study, as clinical trial sites continue to deal with a backlog of patients. The situation is expected to improve as the vaccination rates increase going forward.«

Det kan jo selvsagt slå ut annerledes for NANO, men tydelig at pandemien fortsetter å påvirke gjennomføring av kliniske studier…

1 Like

Blir nok å merke dette på kursen i dag selvom de ikke er helt sammenlignbare.

Covid covid covid

Er redd for det ja. Håper fortsatt på en positiv overraskelse i morgen, tatt i betraktning tidligere uttalelser om «pipen» av pasienter!

Nano har “heldigvis” en større pool av pasienter, samt flere sites og enklere behandling :man_scientist:

Var vel august som impacta negativt for Pcib og den var jo strengt tatt inkludert i NAnovs 11 fra sist Q-presentasjon, så tror ikke vi skal ta dette så negativt – bare hold dere til guidinga på 12 når forventninger skal diskuteres :wink:

16 Likes

Når selskabet har meddelt at patient pipeline is better than ever og i Q2 leverede de 11 indrulleringer, så forventer jeg mere end 12 i morgen. Selvfølgelig er der Covid-19 rundt omkring, men det har været i flere kvartaler, hvor de har leveret 11-14 indrulleringer.

2 Likes