Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Skjønner at folk selger hvis man tror at alt positivt er priset inn på 30 kroner :rofl:

Vi snakkas i morgen :wink:

7 Likes

Fascinerende å se 1750 mannen vise frem “tingen” sin i noen sekunder om gangen. Stadig mulig å plukke fra denne kilden.

Nå er vel det meste skrevet og ment om Nanov og deres Q3 i morgen. Jeg hadde lyst til å teste hvordan avstemming funker her, så her er et Ja/Nei spørsmål til de som gidder.

Tror du Nanov klarer guiding på 12 nye innrullerte i Paradigme i morgen?

  • Ja
  • Nei

0 stemmegivere

1 Like

Uansett vi nermer oss ferdig rekruttert !

4 Likes

Som en tilleggsavtemning:

Kjøper du Nano i morgen dersom selskapet leverer 12, som guidet?

  • Er inne og kjøper mer
  • Er inne, kjøper ikke mer
  • Er ute, og kjøper
  • Er ute, men kjøper ikke
  • Rakirabisneb, hugoil, osv, trykk her

0 stemmegivere

9 Likes

Om jeg kjøper mer eller ikke avhenger 100% av kursutviklingen i morgen ved 12 rekrutterte xD

Utfordrer deg til å lage en poll som tar alle hensyn til betraktning :joy: Dette er bare et enkelt mål på i hvilken grad 12+ rekrutterte i seg selv trigger kjøp/ikke kjøp.

1 Like

Shit! Hvis så mange tror at de klarer minst 12 i forhold til hvor mange som ikke tror, og hvis de da ikke klarer det så blir det mageplask i morgen fra 28,6 metern!! Men jeg har trua, ikke på mageplask altså :grinning:

Jeg tror på 17, kjøper derfor kun mer hvis de innfrir på det :sunglasses:

Uansett selges ikke en eneste aksje, så har kun motivasjon en vei i morgen.

6 Likes

De kom med 11 i Q2. I slutten av august, altså benken måned før Q3 var slutt uttalte ledelsen seg meget positivt om rekrutteringen. Pipelinen var best ever! Dersom de da ved Q3 ikke kommer med flere enn 12, da fortjener kursen et solid mageplask. Sorry, men facts vil alltid trumfe spekulasjoner.

Men selv har jeg ingen tro på at en ny CEO vil sitte stille og se selskapet skuffe investorene slik. Fllgelig konkluderer jeg med at det konmer positive overraskelser i morgen.

3 Likes

17 er tallet jeg av en eller annen grunn ser for meg. Fasit i morgen. Sitter videre uansett. Kjøper kun mer ved kraftig kursfall.

1 Like

Jeg tror på 15 indrulleringer og hvis det bliver sådan så er der 11 tilbage, som kan nås i 2 måneder. Det er en købs mulighed for mig.

3 Likes

Antall innrullerte som de rapporterer i morgen, er tallet per i morgen dvs. 18. november. De 94 som de rapporterte sist var per 26. august. Det mangler altså en uke på tre fulle måneder. Antall nye innrullerte forrige gang var 11 og var for perioden 26. mai til 26. august. Så det er for en litt kortere periode de rapporterer i morgen.

2 Likes

Fryktelig mye nervøsitet ute å går tror jeg. Mange som har brent seg med å sitte over så det er forståelig.
Men i morgen er vi godt over 100 pas og nær fullført ett studie som vi har ventet på i 3 år.
(Ble for fristende så jeg tok 2K :slight_smile: )

Lykke til i morgen :slight_smile:

6 Likes

Synes buen spennes høyt. Ønsker store tall ,men gaiding er ok . Har hatt store forhåpninger gjennom årene og blitt skuffet ,derfor holder gaiding .

+12 er veldig bra! +16 er bull

2 Likes

83?

Operational Highlights

  • PARADIGME timelines revised following review of patient recruitment rate and expected impact of continuing COVID-19 pandemic caused by the spread of the more infectious SARS-CoV-2 delta variant
    • Preliminary three-month data readout now expected during H1’2022
    • 94 of a targeted 120 patients have been enrolled into PARADIGME as of 26 August 2021 (83 patients enrolled as of 25 May 2021)

Er rettet til 94. 83 var per 26. mai.

Alt ligger til rette for 12 eller flere rekrutterte i morgen.

1 Like

VI ER SÅ NÆR MÅL og så SELGER folk?.?

2 Likes