Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Å selge i dag er bare basert på “tro & følelser”.
I morgen vet vi langt mer.

1 Like

Blir 425 000 aksjer å kjøpe tilbake i morgen da hvis man tok feil :wink:

3 Likes

Får ikke kjøpt mer enn 300 000 for de penga i morgen =)

1 Like

Spennende i morgen. 94 innrullert som nevnt over her

7 Likes

Hvor lenge er det til klokka er 07:00 :crazy_face: Dette blir jo sykt spennende :slight_smile:

2 Likes

Vekkerklokka står på kl 06:30 her, klar til å ordne kaffe og benke meg foran skjermene på hjemmekontoret :slight_smile:

5 Likes

Sorry folkens men 110 er passert i morgen 120 blir årets julegave.

1 Like

Drømme situasjon. Da bli shorters påført STOR tap for engangs skyld!

Ikke glem at NHL markedsverdi for G7 landene er forventet å nå $28,7 mrd. innen 2026.

Dette er et 250 mrd. NOK marked på 10% av verdens befolkning.
Er det da avgjørende for verdien om det er 1 eller 2 pas. mer eller mindre innrullert i morgen?

5 Likes

Fomoen imorgen når det legges frem 18 nye innrullerte.
Reiser et glas for dere som var kalde nok til å stå utenfor over natta, rip.

1 Like

Markedet har ikke trua til i morgen hvertfall ref dagens nedgang :grimacing:
Enten vet noen noe, noen vet ingenting, eller ingen vet noe … :sweat_smile:
Men, det må være lenge siden det har vært en nedgang på nesten 5prosent før en Q fremlegges. Kan ikke huske sist gang.

1 Like

Oppgang fra 19 til 30kr siden Q2 da, så er nok gevinstsikring for det meste. Volumet såvidt høyere enn gårsdagens

3 Likes

Det er to ting jeg tenker at gjør meg positivt innstilt ift morgendagen.

1: Renoldis estimater om mange til screening…
2: De har bestemt R&d day.
Jeg tror dette ble bestemt når de så en klar ende på studiet. Denne r$d day skal vise planene etter paradigme fase 3 studiet osv. Ingen vits å flashe fase 3 planer om de er milevis unna…

Men det er vel mange som ikke har nerver dagen før Q3 forståelig nok. Men selskapet er nærmere i morgen enn på Q2. Mitt enkle rasjonale om økning i kurs ofte økning i tid har slått til. Er det like logisk fremover vil kursen være høyere i desember januar enn nå. Men det er biotec… ingenting er super logisk på norsk biotec. Det er knallhardt å kjempe seg opp som lite biotec.

3 Likes

Lite å klage på til tross for fallet i dag. Kun en liten krusning på veien videre dersom / når det bekreftes at Paradigme er on track.

5 Likes

Tror det meldes 112, det er mitt tips

1 Like

Jeg har ikke solgt en eneste aksje i dag, og sitter godt lastet. Men om de kommer med 8 eller 15 aner jeg ikke! Jeg føler det legges litt vel mye i at de har uttalt seg positivt tidligere i sommer. De har jo ikke krystall-kule de heller - og kan kun uttale seg om «her og nå»

Jeg ser ikke på det som usannsynlig at de kan melde under 12 i morgen, ei heller 17.
nå er vi så nære at det med litt lange briller ikke er sååå viktig hvordan det ser ut i morgen - så lenge vi vet at det om 3-9 mnd er 120pax inne - og vi kan sende søknad. Jeg er mer spent på effektdataene - og at de har kontroll på alt som skal skje frem til FDA skal godkjenne betalutin.

At noen valgte å lette seg i dag før Q3 forstår jeg godt, og jeg vurderte det flere ganger selv. Men jeg tror og håper de skal klare å treffe på 11-12 pax siste månedene, men det er de neste 2årene som er viktig, ikke om de har 10,12 eller 15 pers i morgen :grin:

3 Likes

Hvis de i morgen melder under 10 pax skal jeg forresten bruke alt jeg har av midler til å ta imot aksjer - og le hele veien til banken i april​:grin::heart:

4 Likes

Største patientpool ever og “ingen tegn til å ikke holde guiding(29.sept)” på den ene siden, og covid19 + litt ferieavvikling på den andre siden. Jeg kjenner jeg er veldig spent. Håper på over 10, men frykter under…

2 Likes

Vurderte lenge om man skulle selge seg litt ned i dag, men endte til slutt opp med å handle litt istedet.

Får vi lavere antall en forventet i morgen, så ser jeg ikke på det som noe annet enn en kjøpsanledning.

Lykke til!

5 Likes

OM antallet er skuffende i morgen, dvs lavere en guidet, så er ikke det, det som er det værste.

Det som er litt dumt da, er jo at kommunikasjonen ut, tydeligvis fortsatt har endel…, la oss kalle det “mangler”…

Når det er sagt så tror jeg det blir bra nok i morgen🙂. Og bare det, bør deriske betraktelig og gi en sollid rekyl.

Er det bedre en bra nok så blir det RALLY :red_car: