Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Hvordan bommer den? klarer de 15 så mangler de fortsatt 3 til en fullført innrullering.

Vi var rundt 8 deltakere tilstede på Q3 i dag (ved siden av arrangør og selskapet)
Skullerud var litt spent etterpå og lurte på hva vi synes om selve presentasjonen? Jeg svarte at de fleste på div chatteforum syntes det var en stor fremgang fra tidligere. Det likte han å høre.
Selv var jeg imponert hvordan han la frem presentasjonen uten å kikke på notater eller PPT slides. Bra mann dette!

31 Likes

Ikke nok med det, men endelig en som ikke bare står å leser ordrett det som står på slidesene. Kjempepresentasjon dette.

4 Likes

Poenget mitt er at det blir feil å kommentere at ledelsen guidet 12 pasienter innrullert til dagens presentasjon. De guider avlesning av top-line data i juni, og om det er 8 vs 12 pasienter i dag betyr bare at de må rekruttere flere til Q4, de har fortsatt ikke bommet på guidingen som du impliserte.

1 Like

Det jeg mener er at det er VELDIG og jeg mener VELDIG usannsynlig at de skal klare dra inn det slacket som var nå i Q3 gjennom Q4.

Skal de klare 18 pasienter nå så er det snakk om 6 pasienter i mnd, det er 1 under BULL guidingen i sommer som var 7 i mnd ved en saftig reduksjon i corona.

1 Like

Helt feil. De trenger ca 4 pasienter i mnd fremover fra i dag av for å nå guiding. Tror du må revurdere utregningene dine og poengene du prøver å få frem før du poster dem.

4 Likes

The company reported a Q3 operating loss in line with our estimate. Focus remains on recruitment to the PARADIGME trial, and we believe it is still reasonable to expect top-line data from the trial by end-Q2 2022. It has also started preparing for an accelerated-approval filing and initiation of a confirmatory trial. More data on the potential design of the trial as well as pipeline developments should be given in connection with the R&D day set for 30 November. We reiterate our BUY and NOK31 target price.

Q3 operating loss of cNOK104m . This was in line with our estimate of a cNOK102m loss. The higher costs since last year have been driven by increased clinical and Chemistry-Manufacturing-Controls (CMC) activity. The company had a cash position of cNOK370m at the end of the quarter, better than our forecast of cNOK348m, due to a strong net working capital trend.

102 patients recruited to the PARADIGME trial . In Q3 the company recruited 8 patients and indicated it expected a higher number in Q4 although it would probably not reach the 14 patients seen in Q4 last year (we expect it to recruit c10 patients). It reiterated that the data read-out from the trial was expected in H1 2022. We believe that, if it recruits 8 patients in Q1 2022, Nordic Nanovector should reach the targeted 120 patients sometime during that quarter, and, given a three-month follow-up period for the final patients, it is still reasonable to expect it to report top-line data by end-Q2.

CAR-T opportunity for the company’s CD37 antibody . Nordic Nanovector recently announced a collaboration with UPenn regarding development of a CAR-T product based on its proprietary CD37 mAb. We believe this is interesting given the strong results in ORR (overall response rate) and CR (complete response) seen in the CD19-based CAR-Ts in Follicular Lymphoma (FL) and Diffuse Large B-Cell Lymphoma (DLBCL). More information on this project should be released in connection with the R&D day on 30 November.

BUY and NOK31 target price reiterated . Following the Q3 report, we have made only minor changes to our forecasts. We believe the company has a reasonable chance of reaching data read-out for the PARADIGME trial in Q2 2022 at the current recruitment rate. Based on this (and assuming the data is in line with what has been seen before), we expect it to be able to initiate an accelerated-approval application for the BLA for Betalutin.

11 Likes

Archer

26 Likes

Noen som driver å flasher litt muskler i ordreboka nå - samt tok et lite jafs og hevet aksjen med 0,50kr

image

6 Likes

Renoldi kommenterte rundt hva man kan forvente innrullert på Q & A på siste Q-presentasjon:
“Gjennomsnittet av 3 siste Q er 12”, sa han “og det er hva man kan legge til grunn for hva man kan forvente…” Noe sånt ca og det er en guiding i mine ører.

2 Likes

Ref. Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1 - #6242 av KingBogen, så viser oversikten fra april 2021 over aksjonærerer at Folketrygdfondet satt med 8.458 millioner aksjer.

På listen fra 1. nov 2021, så er dette tallet redusert til 6.976 millioner aksjer.

Videre står de oppført med 9.1m aksjer i følge deres egen oversikt over aksjebeholdning fra 30.06.2021. Er det noen som kjenner til om de har spredd aksjene utover flere oppføringer/kontoer? De er vel pliktige til å melde fra om alle kjøp/salg til markedet, gitt eierandel på over 5%, eller har jeg misforstått?

Porteføljeoversikt fra 30.06.2021 finnes her: https://www.folketrygdfondet.no/getfile.php/133864-1629787788/Dokumenter/Kvartalsrapportering/2021/2%20KV%202021/Aksjer_SPN%20per%2030.06.2021.pdf

Er nok ganske sikkert utlån til short.

3 Likes

Ser at det ble glemt, men det var egentlig det som skulle bli konklusjonen. Det er altså rimelig å anta at 3%+ er short. Vi er jo også kjent med at Nordnet gjerne låner ut aksjer til short og at NANOV er blant aksjene som topper listene over utlånte aksjer der.

Legger ikke all verden med energi i hvor mye/lite som er shortet, men er jo interessant at det sannsynligvis er shortet noen ganger flere aksjer enn det som er synlig i short registret.

4 Likes

Jaja. Man kjenner jo at årene tynger. Man gjør jo det.

Edit:

Ikke supervanskelig å se for seg at man ikke må bli supersjokkert av avlesning en gang i nærheten av september neste år.

9 Likes

Endelig fått hørt igjennom callen, og synes dette hørtes bra ut :+1: Pasientinnrulleringen vil jo alltids være et spørsmål, men om det er slik at pasientene bruker over 3mnd fra første chat til stikk, så bør jo selskapet ha veldig god koll på hvordan dette ligger an? Da er det fort snakk om 2-3 uker de har igjen, fra og med i dag, til å “få kontakt” med pasienter som kan være aktuelle før de har nådd mid mars.

Blir også spennende med r&d-day og oppdaterte data der. Synes fallet i dag var overdrevet, men kanskje hadde veldig mange større forventninger til innrulleringen(inkludert meg selv).

Liker forøvrig også Skullerud og selvtilliten de har på å få AA, så får vi håpe det endelig kan gå veien for Nano :+1:

10 Likes

Skullerud talked about regaining trust from the market and what a way to do it. My word.
We are on track and R&D next. Nothing was awful today! Why 8 is so bad? And also the talk about Archer…!! ?!!! Just wow.
No, for me the test comes now. All the hurdles and steps coming to hit market ….
This new CEO we got for NANOV has the ‘know how knowledge’ to take us there. I’m sure of it.

Another thing, one possible ‘emisjon’ after R&D will not be a disaster. Why the stock did not go up instead is beyond me, but nice for those who sees what’s coming. Never been so secure in an investment as this one. Don’t see what can stop this wonder medicine now.

9 Likes

Jeg spurte jo om dette med funnelingen forleden, men da ble jeg slettet. Jeg føler meg stukket.

Kanke skjønne anna enn at det ble satt short i går og i dag, samt at DNB-Indeksfondet selger - med gevinst, følg med på lister. Slik sett ble børsutviklingen også viktig å se an.

2 Likes

More data on the potential design of the trial as well as pipeline developments should be given in connection with the
R&D day set for 30 November.

:soon:

5 Likes

Der er forskelle på en investor og en trader. De langsigtede investorer kigger ikke på de små bevægelser, men kigger på 1-2 år frem. Der ser jeg en fin fremtid for NANOV.

6 Likes

Det er jo tross alt begrenset hvor mye shorterne kan satse på å dytte en aksje ned, så da er det desto viktigere å bruke sine ressurser strategisk. Å så tvil rundt en kvartalspresentasjon er godt anvendte penger, og har lyktes bra så langt. Tross noe skuffende inklusjonstall gir det liten mening at aksjen faller på det samlede bilde som ble presentert. Håper det går seg til etter hvert når shorterne tenker at jobben er gjort for denne gang. Deres agenda kan være å skape en anledning til å kunne komme seg ut av hovedposisjonen uten for store tap.

3 Likes