Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Så langt tror jeg shorterne har tjent rimelig bra på nanov.
Det eneste som kan løfte kursen tror jeg vil være en partner som er villig til å legge penger på bordet.
Presentasjoner så langt har ikke hjulpet i noen særlig grad.

1 Like

Partner kommer mest sannsynlig etter readout så det er bare å få på seg long panths, mens man i mellomtiden kan trade en del av portisen

Innrullering Innrullering :blush:

2 Likes

Da har jeg fått lyttet gjennom den delen av callen som handler om rekruttering og partnerskap.
Dette skjer fra 12:20 og frem til ca 22 minutter.

Paradigme:
For å avklare noe forumet mener kan ha bli sagt på forskjellige måter sist Q, så refererer Skullerud helt konkret; “we see more patients in screening, and like Renoldi sad last time we see more people into screening in the study that we ever seen”. (Dette sier han fra 13:15). Så med best pipe ever seen sist gang mente Renoldi rekrutteringsbasen til Paradigme.

Så hva skjedde siden da? Screeningen- perioden har økt fra 2 til 3 måneder grunnet behandlingsprosessen. Derfor ble tallet nå 8, ikke 12 - 13 hvis de hadde operert med 2 måneders løp fra identifisering til innrullering.

Han konkluderer også hva er det vi skal vente fra den første meldingen hva angår toplinjedata ved 3 måneders follow up; did we, or did we not, meet the primary endpoint.

Han oppgir videre tre gode grunner til hvorfor de er komfortable med å nå rekrutteringen ferdig i løpet av mars 2022.

Partnerskap / Business development:
Skullerud forteller at det kommer stadige drypp av ny interesse.
BP vil vente og se resultater, og det er når data foreligger at vi må skru opp tempoet for å sikre riktig partnerskap.

Hvordan vil dette se ut? Det vil avhengige av region.
Ingen forventer at NANOV vil gå ut selv i Kina / Asia, derfor bør man forvente utlisensiering.
USA, som er deres hovedområde, vil også være et aktuelt område for partnerskap når man ser hva andre har fått til gjennom riktig partnerskap.
For Europa ser vi på hybrider av partnerskap.

Oppsummert har vi et ansvar, og vi ser på alt. Åpenbart er vårt ansvar, overfor dere aksjonærer, å inngå best mulig partnerskapsløsning og best mulig kommersialiseringsløsning.

Sistnevnte mener jeg sier alt; skal Betalutin lykkes kommersielt, og da menes å få flest mulig pasienter behandlet og høyest mulig adopsjon, MÅ det skje i partnerskap med etablerte aktører som har salgskanalene åpne. NANOV kan ikke sparke inn dører i USA og Europa alene, det vil skje i partnerskap.

Så her mener jeg vi ser en dreining fra tidligere; “maximize shareholders value” (Egberts) til å sikre best mulig kommersialisering. Det betyr at de må gi fra seg noe for å bli store nok salgsmessig. Det kan gå på bekostning av å maksimere verdiene over tid, men det vil være det beste rent klinisk.

Terningkast 6 til Skullerud :1st_place_medal:

40 Likes

Jeg tror det er realistisk å belage oss på at det i løpet av Q1 22 er gjennomført en emisjon.

Ledelsen sa selv på gårsdagens presentasjon at BP i større grad nå ventet til de så resultatet eg en studie før de la penger på bordet. At de da måtte betale en del mer var uvesentlig da penger i BP ikke var noe problem.

Nå vet vi at endelig avlesning ikke kommer før mot slutten av 1H 22. Dersom den kommer tidligere, så må vi ta det som en bonus. Samtidig må vi erkjenne at det ikke er så veldig mye som skal gå galt før den tidsplanen ikke holder. Men med et realistisk blikk, så bør vi ha resultatene i andre halvdel av juni 2022.

Men NANOV kan ikke tømme seg for penger før de tar grep for å få påfyll. Alternativet til en emisjon og en partneravtale er å ta opp gjeld. Men hvilke sikkerhet skal de kunne stille for et lån på flere hundre millioner? Jeg tror det kan bli vanskelig.

Så det meste taler for at det kommer en emisjon. Men jeg håper at en eventuell emisjon på dette stadiet av selskapets utvikling kan gjennomføres på en slik måte at eksisterende aksjonærer får anledning til å opprettholde sin posisjon og at det ikke blir kjørt en rettet emisjon mot et fåtall velholden investorer som derigjennom får komme inn å skumme fløten av noe mange har støttet lojalt opp om gjennom flere år. Det skylder ledelsen oss. Og jeg tror ikke det vil være vanskelig å få inn nødvendig kapital på oppløpssiden.

Men selv om en emisjon vil ligge som et lodd på kursutviklingen inntil kapitalen er på plass, så vil jeg ikke utelukke at kiursen vil få seg et løft i kjølvannet av R&D dagen. For de hadde neppe arrangert den dersom de ikke visste at de har juicy stoff å presentere.

7 Likes

Tror det blir et større løft når de melder om siste pasient rekruttert til screening, denne bør da komme 3mnd før slutten av h1

2 Likes

Støtter Stranger. Skal man satse på biotec, da bør man være en VERDI INVESTOR. All heder til dem som kortsiktig klarer å få ut noen kroner her og der, aldri feil - men sjeldent mye penger der!!! Det fundamentale er avgjørende for den med lange briller :nerd_face: Men, da må man skjønne og ta jobben det kreves å gjøre seg opplyst. Skal du Skullerud, med din fremtreden. selvsikkerhet og transparente VESEN ta oss videre? Du, overbeviste meg i går KAR, I`LL STAY LONG IN THE FUNDEMENTAL OF (short)THE LONG TERM VALUE :heart_eyes:

4 Likes

Forumet og spesielt et fåtall enkeltpersoner må ta selvkritikk i å bygge inn halvsannheter og dyrke de fram som alles forventninger - fordi de som long-investorer sitter og ser på kursen daglig. Andre skal bli slettet for å komme med sannheter. Slik er verden eller hvordan Londonmannen ville sagt det med mer bevingede ord.

Ellers: Hvor er kursen? Eller, det er kanskje ikke så farlig for oss longe.

Faller på sin egen urimelighet det her Hugoil.

Hva som er sant/usant eller rettere sagt virkelighet, får de som leser og skriver avgjøre selv uavhengig av hverandre.

En diskusjon er for det meste velkommen i min bok.

Du kan jo høre med pdx om ethvert innlegg her inne skal ha en disclaimer på slutten av innlegget > At kommentaren til forum deltakeren skildrer personen sine meninger og ikke annet :sweat_smile:

Tror selv dog at de fleste her inne er voksne nok til undersøkelse påståtte sannheter. Om man klinger seg blindt fast i en ønsket vinkling pga sin posisjon så får det stå for vedkommende sin regning.

1 Like

Den er 7 kroner høyere enn ved forrige Q.
Er du misfornøyd med det?

Jeg er ikke det, jeg er long og nei, det er ikke så “farlig” det :wink:

2 Likes

Hele timeline for 37-01 + lymrit.

Tanker?

1 Like

Etter Q3 - hvor går veien og kursen videre?

Det er få dager til R&D day, hva kan vi forvente oss her? Vi har sett agendaen. Hvilke meninger er det om hva slags kursdrivende nyheter som kan slippes her blir? Oppdatering på Archer? Archer studiet rett inn i 3. linje for som et bekreftelsesstudie til det gedigne 2FL markedet?

Rundt rekruttering synes det nå mer sannsynlig at en emisjon kommer før enn etter read-out. De snakker med “flere”, men sier samtidig at det først betales “top-dollars” når read-out er bekreftet og medisinen er godkjent. Big pharma har råd til å vente på det. Når det gjelder farten på rekruttering får vi ulike svar om hvorfor ting blir som det blir. Renoldi meldte om “guiding” på Q3 med 12 stk, mens når dette ikke innfrir er man rask til å finne andre argumenter som “seasonality”.

Jeg er enig med de som sier at førsteinntrykket av Skullerud er godt, jeg er også enig i de som sier at om vi har 7 eller 13 i innrullering så spiller dette liten rolle i det lange løp. Spørsmålet man må stille seg er om man er best tjent med å se på andre caser på børsen i en mellomperiode frem til en ny emisjon kommer, eller om det er slik at når man i det hele tatt begynner å tenke denne tanken så kan man banne på at det er partnerpenger som sikrer finansieringen, og kursrally. Kjedelig blir det ikke å være NANOV aksjonær de neste 12-24 mnd, det er hvertfall sikkert.

9 Likes

image

Kjøper mer på 22,75.

1 Like

Den setter en liten dobbelbunn på 25 før den sikter seg inn på R&D om en drøy uke

Edit :

2 Likes

Kan jo skje hvis du får hjelp av et børskrakk. Tror støtte rundt 25 vil holde idag som igår. Naturlig at nivået blir testet et par ganger.

1 Like

Helt enig i dine antagelser. Tror de fleste som skjønner hva selskapet har levert så langt, vil øke beholdningen sin mot R&D. Det er ingen tvil om at det blir en innholdsrik dag. Snudde på samme plass i går, 24,90.

1 Like

Hva angår Archer, så sa jo de hvordan det lå an på q3, så det skal ikke være særlig kursdrivende.

Det jeg mener kan være kursdrivende er hvis de forteller oss mer angående biomarkører i DLBCL. Og om de kan vise til data fra klinikken som understøtter prekliniske funn i forhold til subgrupper som kan tenke seg å ha best nytte av Betalutin.

Ellers bør godkjent IND for Alpha37 snart foreligge, men en snarlig plan om oppstart i klinikk.

Men igjen ligger jo utfordringen til Nano sin pipeline at de ikke har penger til å kjøre den i gang, så alt henger på å få fullført Paradigme og få inn partner som kan sette liv i resten pipen.

9 Likes

Kan det være en mulighet at de tallfester minimum mDOR pr i dag?

Hvordan er forresten konkurransebildet med hensyn til mDOR her, noen som vet?

1 Like

Fra 2019, mye kan ha skjedd siden da.

Uansett, det er for lite pasienter i Archer til å konkludere med noe. Selv tror jeg at Betalutin+Rituximab vil stå seg som en hjørnesteinsbehandling som skal være vanskelig å slå mtp effekt, bivirkninger og relativ enkle behandling.

19 Likes

Er det realistisk å forvente kursdrivende nyheter under R/D?

Ville det ikke vært rart om selskapet ikke ga de samme opplysninger under Q3 presentasjonen, sett i lys av den korte tiden mellom disse?