Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Før jul? De har 370milll Jesus :sweat_smile:

5 Likes

Sikkert tegn på at shorten økes når annet hvert innlegg handler om emisjon.

Blir fruktbart her inne nå en periode tenker jeg :yawning_face:

Det er jo litt realistisk da.

Du bomma med over 100% på innrullerte så kanskje du og bør jekke deg ned litt?

100 %??

Det var 110 %, så litt upresis der synes jeg :sweat_smile:

4 Likes

Short?? Det er tull nå.

Men det går ut ca 300 mill til juli 2022 med den burnrate som er nå. Til lenger man venter til mer legger man seg åpen for spekulasjoner og shorting.

W Buffet sitt råd er å sitte i ro og stay long i slike situasjoner det følger jeg. Cash trygghet er bra for kursen og bra “våpen” mot beilere. Ta inn 300 mill til kurs over 20 kr er ikke stor utvanning og lett for de fleste å opprettholde aksjeposisjonen.

2 Likes

Nyregistrert bruker i oktober 2021 som heier på emisjon på 20 kr :partying_face:. Velkommen til TI :ok_hand:

5 Likes

Word.
obama-mic-drop

1 Like

Dette er en sannhet med modifikasjoner. Ingen tør spørre hvorfor og hvilke.

Om Selskapet kliner til med to nye inkluderte pasienter 30/11, så tror jeg det kan sette emisjonskursen 1/12 høyere enn sist.

Vet vi at de kommer til å presentere oppdaterte rekrutteringstall på R&D?

(Deleted)

3 Likes

The Company has agreed with the Managers to a lock-up on future share issuances
for a period until the Company’s public disclosure of the preliminary 3-month
top-line data from the PARADIGME clinical study (targeted for H2 2021), subject
to customary exceptions

subject
to customary exceptions

Customary Exceptions means bankruptcy, insolvency, fraudulent conveyance, reorganization, moratorium and similar Laws of general application relating to or affecting creditors’ rights and general principles of equity affecting the availability of specific performance and other equitable remedies.

Raskt google søk, er ingen ekspert på lover og regler kring det som er nevnt

For meg så virker det som at de bryter punktene om lock-up av fremtidige emisjoner om de kjører enda en emisjon som det jazzes om her inne.

Om selskapet skulle gå tom for penger før readout så gjelder nok Customary Exceptions.

Med 370mill på bok så holder dette ut Q2 om de brenner 110 per kvartal.

De har pleid å hente penger med drøye 100 mill i kassa, men har tidligere ikke hatt en lock-up i foregående emisjoner. Så hva som gjelder denne gang er jeg noe usikker på, min personlige mening heller mot at kassa må reduseres betraktelig før det hentes mer.

4 Likes

(Deleted)

3 Likes

Husk at dette er en avtale mellom selskapet og «the managers» dvs meglerhusene. Tror derfor det ikke blir noe problem å få dem med på lettelser i avtalen om de samme meglerhusene får være med på mer pengehenting så fremt de kommer med et godt begrunnet case for å øke pengebruken utenom PARADIGME.

(Deleted)

1 Like

Hørte du ikke siste kvartalspresentasjon? Brukte ganske mye tid på å forklare at dette kommer såvidt innenfor H1 neste år om de får alle rekruttert i løpet av mars. Preliminært datasett har fortsatt alle pasientene selv om de ikke har rukket å se på alle detaljene.

1 Like

(Deleted)

3 Likes

Ja, meldingen vi får i første omgang er om endepunktene møtes eller ikke, tror jeg

1 Like

Nanov har ikke hatt for vane å tømme kassa før de henter inn penger, men så har da også situasjonen vært en helt annen enn det den vil være i 2022. Når man venter på data som man vet vil heve attraksjonen til selskapet enormt så ville det ikke gi noen som helst mening å hente inn kapital i et marked som fortsatt først og fremst preges av en høy grad av skepsis. Skulle resultatene mot formodning være svært skuffende så er det jo bedre å legge ned selskapet enn å hente inn mer penger. Kunne selvsagt vært greit å ha midler til å følge opp andre lovende prosjekter i Nanovs portefølje, men det får heller vente, og pandemien gjør jo at det uansett ville vært vanskelig å få noe særlig ut av det.

2 Likes

Klokka er bare 11 og jeg leser om nedleggelse av Nano.

2 Likes