Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Hvorfor antar du at det kommer i Q1?

Jeg tenker at de ikke har rekruttert 18pax innen Q1.
Derfor kommer ikke preliminary før i Q2, -etter at de er ferdig rekruttert.

1 Like

(Deleted)

1 Like

Fair det :slight_smile:

Tror det er lurt å justere din antagelse til Q2 :stuck_out_tongue:

Tenker det er en grunn til at det heter preliminary 3 month top-line on 120 patients og ikke preliminary one day top-line on an unknown number of patients less than 120??:sweat_smile:

2 Likes

Selvsagt. La oss gjette på litt over 100, -typ de som er rekruttert til nå.

Men studien må jo fortsatt være fullt rekruttert.

Edit : Tror jeg misforstod deg. Hvis de skal ha data på 120, så må vi nok over i Q3, men jeg tror ikke de har sagt at preliminary skal være på 120.

(Deleted)

1 Like

Lytt til callen, der sier CEO at første avlesning vil gi svar på følgende, og det kommer ca 3 måneder og to uker etter siste pasient er innrullert;

Møter studiet primary endpoint? Det vil være et ja eller nei, simple as that.

5 Likes

Vet ikke, de er veldig vage. Tipper de er så lite konkrete som mulige, slik at de har frihet til å putte inn hva de selv vil i preliminary.

Men, det blir ikke i Q1 i all fall.

Tidslinje?

Hvis det er korrekt er man jo sannsynligvis i Q3.

(Deleted)

Ja, og det vil jo ikke skje.

Det virker egentlig klart at de ikke gjør det. Hvorfor guide preliminary for så å presentere data før det? :crazy_face::crazy_face::crazy_face: Det skjer i all fall ikke.

Jupp, skullerud sa i presentasjonen at siste pasient må være inne i slutten av mars.

15:08 ut i presentasjonen om noen trenger oppfriskning.

Han går gjennom hele caset og det er ikke mye som er overlatt til fantasien.

Han fortsetter etter overnevnte uttalse med at de har 4,5 mnd til de må levere, og må dermed ha 4 pasienter i mnd for at de skal klare å levere på guiding.

@jojoo legger meg flat med mitt utsagn om at de trenger 6 i mnd.

5 Likes

Dette sier han 14.45 i callen.

Men hvorfor gidder så mange å hevde synspunkter om alt mulig hvis man ikke engang hører på callen og budskapet? Er folk så lite investert i dette at de ikke synes det gir mening å lytte på caller, eller er det å være på TI kun tidsfordriv for å skape sur stemning for andre som tror på noe og ønsker å skape verdier fra sine investeringer?

10 Likes

Mtp cashburn ble det nevnt at sites uten aktivitet ble nedlagt. Jeg vet ikke hvor store kostnader det er snakk om, eller hvor mange sites det er, men noen kroner er det vel.

Vel, jeg tror ikke man på høre på hver eneste kvartalspresentasjon for å kunne diskutere caset.

Det startet egentlig med at jeg lurte på hvorfor @nordpolen forventet data i Q1. Greit å ha nogenlunde sannsynlige forventninger. Synes du ikke?

Jeg er ikke investert i det hele tatt btw. Når det kommer til å “skape verdier fra sine investeringer”, tenker jeg et det er lurt å ha sannsynlige forventninger. Sånn sett er det jo greit å luke vekk en forventning om preliminary i Q1. Synes du ikke?

Jeg synes det er greit å forholde meg til det CEO og CBO sier. De mener det er veldig sannsynlig at de skal nå målet, og levere en bekreftelse til markedet mot slutten av Q2 hvorvidt de har møtt primary endpoint eller ikke.

Verken jeg eller andre på dette forumet er i posisjon til å kunne si at de ikke vil møte sin mål. Historikken viser både 3 og 14 pasienter rekruttert i løpet av ett kvartal siste 15 måneder.

Nå mangler de 18, og påstår at det er innen rekkevidde i mars 2022. Fra 15:00 minutter i callen beskriver Skullerud godt og detaljert hvorfor de er så komfortable på det.

5 Likes

(Deleted)

Han sa det var en stretch faktisk.

Jo, det kan man jo fint ha en mening om. Det var jo en poll her om dagen, 100-vis stemte over hvor mange pax man trodde var rekruttert. Traff du på ditt anslag?

Jeg hørte på, han sa det var en stretch, -som jeg nevnte over. Jeg tror ikke det klarer det, basert på tallene som kom inn denne uken. Jeg tror ikke de er komfortable/trygge på den guidingen, det fremstod heller ikke slik :wink:

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Hvad sagde den tyske røde blodplade til den hvide blodplade?

“Ich bin ein hämoglobiner”

… tak tak! :crazy_face:

2 Likes