Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Siger videre ned mot 20

Flott at de er på ballen når det gjelder å søke partnerskap. Det kan skje når som helst, men jeg vurderer fremdeles emisjon som mest sannsynlig. Ville ikke lagt veldig mye i hvor mange ganger de nevner partnerskap. Er vel spørsmål og mas fra småaksjonærer om det som fremtvinger de fleste av de gangene :sweat_smile: De har da tidligere sagt at partnerskap er mest aktuelt etter at Paradigmeresultatene foreligger? Håper på fortrinnsrettet emisjon jeg… men, spørs…

2 Likes

Det er skuffende at forumet i vesentlig grad fokuserer på antall rekrutterte pasienter fra 16 nov og ikke det som ble presantert av fundamental art, som var hovedpoenget med R&D dagen. Anbefaler alle å gå gjennom presentasjonen, du verden for en pipeline!

26 Likes

Likte spesielt anvendeligheten av CD37 utenfor Onkologi. Det surrealistiske ved gårsdagens sesjon er at dersom pasient nr 2 hadde vært inkludert ville flesteparten antageligvis synes at R&D dagen faktisk var veldig bra :sweat_smile: Og vi hadde mest sannsynlig fortsatt ligget rundt 28-29kr. Jeg tror de har god kontroll på dette og har kjøpt meg opp etter gårsdagens R&D. Tør ikke stå utenfor de neste månedene…

13 Likes

De som har vært mest skeptiske til Nano på dette forumet (og andre fora) opp gjennom årene, har jo kalt selskapet for en ‘one trick pony’. Dette er jo nå til de grader tilbakevist med R&D - halvdagen i går. De det er mest ‘synd’ på av aksjonærene, er jo de som ikke har penger på bok til å forsvare posen sin ved en eventuell fremtidig emisjon. På den andre siden er det jo lurt å ha mest mulig investert i selskapet i det en eventuell partneravtale foreligger. Så dette blir en vurderingssak for den enkelte investor. Dette blir uansett meget spennede fremover.

2 Likes

They sure are rattling the tree… and is very impressive how they push. They know what is coming and also have full control until demand takes over. Wander when that kicks in?
Either way, it’s all just entertainment. I’m sure most of us will not sell anyhow until we hit market. Fundamentals are strong and a partner is the only way now. R&D confirmed that by being set towards BP and not us.
We have to wait for Paradigme and rightly so.

5 Likes

Screening møte

16 Likes

Jeg tviler på at de vill inngå en partneravtale før de kan vise:

1- De har gode og solide data
2- De har solid økonomi og er ikke desperat etter å inngå hvilken som helst avtale

Etter dataavlesning kan de diskutere med big pharma om partnerskap og det kan ta tid. I mellomtiden må de planlegge masseproduksjon og salgsprosess…Ikke glem at det kan komme forsinkelser og de blir nødt til å hente penger før dataavlesningen. Skal de hente 200 mil eller 500 mil?

Det er vel ganske prekært at man får lest av data før man går tom for penger. Er rekrutteringen dårlig er det svært sannsynlig med en emisjon før avlesningen.

Antall rekrutterte er det eneste som teller de neste månedene for meg.

Kanskje det er slik at du er skuffet over at forumet (og markedet) ikke overser elefanten i rommet? :stuck_out_tongue:

De har selv satt en lock up på emisjon til 3mnd data foreligger. Om det da blir emisjon framfor avtale, tror du kursen er 25 da? Den er vel nærmere 40-50. 10% emisjon da vil gi 400-500 mill i kassa. Synes ikke det høres så halvgærent ut jeg. Klask til med 20% da så nærmer man seg en milliard. Tror ikke de får noe problem med å hente de penga.

12 Likes

hva var det professor Leo Gordon fra Chigaco sa om bruken av rituximab som maintance treatment under korona? noen her som kan utdype dette

3 Likes

“Lock up” på emisjon faktisk. Kilde på det?

Hvis de går tom for penger før de får rekruttert alle pasientene/avlest data blir det nok en emisjon. Det er ikke mye slingringsmonn å gå på i forhold til guidingen. Emisjon før avlesning av data kan i værste fall bli et nødvendig onde.

Helt enig med fremdriften og med det rekrutteringen i paradigme. Men jeg fikk med meg at guidingen ikke endres!

2 Likes

Les forrige emisjonsmelding. Dog sier det seg selv at om kassa er bunnskrapet så henter de så klart penger

2 Likes

Så kan man jo si at guiding er endret og at de selvfølgelig ikke kan gå tom for penger, det sier seg selv. Men tror nok at de minst melder siste pasient dosert før de tørr prøve på dette. Eventuelt en avtale da.

7 Likes

Nettopp, -så det det er ikke verdt noe som helst. Her er vi helt enige, det “lock up” greiene på emisjon er bare tull.

Tja, er de tom for penger så har de ikke noe valg uavhengig av hvordan stå er med rekrutteringen.

Det ville vært idiotisk å inngå en avtale før data er avlest, -så det ser jeg helt bort ifra i all fall.

NanoV har aldri hatt problemer med å hente inn penger.

6 Likes

Kan ikke forstå at det vil være et problem å hente penger til fordelaktige betingelser så tett på readout, partnerskap, m.m. Er nok mange som vil være med å sikre seg en rask 5-10%'er.

1 Like

Spørsmåle må jo bli til hvilken kurs

1 Like

Selvfølgelig har de valg? Det finnes flere muligheter, det er kun øking av aksjer de har lock up på

1 Like