Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Omicron har satt NANOV-kursen under solid press. Ligger forsåvidt i stabilt sideleie nede ved sitt mest solide støttenivå. Kan en allerede utbombet og irrasjonell aksjekurs bli enda lavere. Ingenting er umulig i NANOV, men føler meg ganske trygg på at det isåfall blir et relativt kortvarig dypdykk. Faller aksjen ikke igjennom så står vi tilbake med et ytterligere styrket støttepunkt.

Lavt volum senker risikoen for et fall gjennom støtten.

4 Likes

Amazing how the psych plass a role now. Shorters doing a very good job. Do I care - yes! :joy:. Oddly enough…., even though most of us will sell later, so what is going at present should be irrelevant. Somehow… :joy:

Would I sell if over 50 now…? No. :joy:. So what to do but accept we are one day closer. :+1:t2:

Happy to add a few more though here and there. Kinda feels like an extra gift too.

2 Likes

Fornuftige tanker. Var en lenger oppe i tråden som mente at pandemien var irrelevant for nano. Da snakker vi.

Jeg fikk dette nyhetsbrevet fra STAT i går, det viser både oppsiden og nedsiden for NANOV

1. Nuklær medisin blir ikke nevnt overhodet - det er bummer
  2. Alle nye flotte medisiner gir fremdeles tilbakefall - Det finnes et rom for en trygg medisin som betalutin i 2. og 3. linje
5 Likes

Ikke veldig rart spør du meg. Nano er jo nesten eneste player med radiofarmaka i NHL-landskapet.

Tipper det vil bli en helt annen buzz rundt radiofarmaka neste år gitt godkjenning+partnerdeal

9 Likes

Easy tiger.

Tror du har misforstått

Well. Not starting a debate here. Just trying to be positive … in my nature. But yes, read back. You are correct.

Verden beste julegave:

Nordic Nanovector har gleden av å informere om at antall pasienter i Paradigme studien er fullrekrutert.

Det hadde vært noe det, på selveste lille juleaften.

2 Likes

CAR-T definitely works, but the cons are the cost of the treatment and the heavy side effect burden that lowers QoL (atleast for the older patients)

3 Likes

16.12: 10:15 AM10:35 AM
Conference - DNB 12th Nordic Healthcare Conference
Erik Skullerud, CEO will present a corporate overview via live webcast

4 Likes

Jeg er meget godt fornøyd med at vi har fått Skullerud som CEO. Han har stålkontroll på selskapet, og svarer meget godt på alle spørsmål. Han tar seg også tid til å svare aksjonærer på mail. Rett mann på rett plass, til rett tid. Spent på hvem som overtar for Marco, og jeg er glad for at han likevel blir med videre som innleid et par dager i uken fremover. Den jobben Marco har gjort for Nordic Nanovector er ikke så synlig, enda, men er veldig verdifull for selskapet på sikt. Skullerud presiserte dette på Radium sin podcast, at han var mektig imponert over hvor langt selskapet hadde kommet i kommersialiseringsfasen.
Forventer ikke noen nyheter i morgen, men man vet jo aldri.

Tips: Det har kommet småflasker 2 cl med Ratzeputz på polet nå, i trepakninger.

4 Likes

Ratzeputz på polet…
Oppfordring til Nano aksjonærer å drukne sine sorger i Jula med innkjøpt stoff fra Polet … ikke bra

Du skal ta bare en. En rolig en.

1 Like

Trenger kjøpere i NANOV nå om støtten skal holde. Uteblir kjøperne er det lett spill for shorterne å massakrere støtten.

1 Like

Tror den støtten ryker (Har røket). Dessverre.

Nei, den har ikke røket ennå. Det har mange ganger funnet sted litt omsetning like under støtten., og det er noe som hører med. En teknisk støtte bør heller sammenlignes med en trampoline enn et bastant gulv. Volumet er dessuten insignifikant på dette nivået hittil.

Hvis det virkelig forholdt seg slik at støtten nå har røket så ville nivået nå utgjort motstand oppover istedet. Slik er det heldigvis ikke.

2 Likes

Små og mellomstore aksjer er i nedetrend.

De store sluggerene som holder indeks oppe

Det skjer dessverre ikke, men en partneravtale kan komme som julekvelden på kjærringa.
Vi vet de er i dialog med flere BigPharma, og det er ikke sikkert de venter til paradigme foreligger. Det holder muligens å se på kliniske og prekliniske data som allerede foreligger.

4 Likes

Skjønner godt at noen velger å plassere pengene i Telenor fremfor Nordic nano i disse tider. Men tenk bare på forventningsrallyet som vil komme når data nærmer seg. Til og med de som er risikoavers kan jo kjøpe nå og selge før data presenteres, kan aldri se for meg at kursen er under 30kr i dagene før det offentliggjøres.

1 Like

Godt at du vet hva som duger og ikke da, rart at avtalen ikke er spikret allerede!