Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Ligger på alle medier

1 Like

Er jo gammelt nytt.

Ble vel meldt for 1 mnd siden

Nei, ikke på effekt mot Omikron vel?

(Med referanse til at de visste ikke for en mnd siden at den også funket mot Omikron, bare alt annet)

Ergo er dagens melding veldig oppløftende nytt mener jeg.

1 Like
3 Likes

Var nok ikke teste ut mot omikron for en måned siden?

Kan jo hende at Phizers pille ikke er spesifikk på unike proteiner/tags for omikronvarianten av koronaviruset eller at den hjelper til med å redusere alvorlige konsekvenser ved sykdommen?
Det er jo mange andre ting som også er fordelaktige ved covidsykdom; vitamin D, zink, ivermectin, god helse, …

Caset er vel relativt binært nå?

De har cash til ca. 2 mnd inn i H2 2022 med burnrate 104M/kvartal:

Det er relativt garantert at Paradigme blir ferdig før det.
Så bør være ganske greit:

Paradigme H1 2022, emi rett etter?
Så lenge resultatene er gode blir det vel emi på høyere kurser enn i dag. Er folk redde for at de må kjøre emi før resultatene er der? Tror ikke det er så stor risiko for det akkurat.

9 Likes

Jeg er tror det sannsynligvis blir en emisjon før den tid, 60/40 favør emi.

Fint å ha litt penger når man skal gå i forhandlinger med mulige partnere. Men litt surt for småsparere som stadig blir utvannet

4 Likes

Da må de først gjøre noe med lock-up som de har på å kunne kjøre ny emisjon før top-line data er presentert.

2 Likes

Kan du utdype det noe nærmere? Faktisk litt i tvil om jeg har fått dette med meg tidligere.

Kommer ikke helt på hva de sa tidligere, men når pasientene er innrullert så mener jeg de snakket i at utgiftene ville være på rundt 2/3 av det de var under innrullering? Isåfall kan jo det potensielt være snakk om 50ish mill ekstra fra Q2 og 2 av 3 mnd i Q3 :+1: Må ta alt man får :sweat_smile:

1 Like

Nederste avsnitt. Så kan man spekulere i om de bruker unntaksregelen der da, men da burde de varslet om endringer i dette når de utsatte avlesning til 1H2022. Det har hvertfal ikke vært kommunisert noe rundt dette.

4 Likes

Det blir for komplisert for Malene i en hektisk hverdag å følge opp det som står med fluelort i meldingen…

Her må vi bare stålsette oss. Siger sakte men sikkert mot 20 igjen. Ikke greit.

Omicron har satt NANOV-kursen under solid press. Ligger forsåvidt i stabilt sideleie nede ved sitt mest solide støttenivå. Kan en allerede utbombet og irrasjonell aksjekurs bli enda lavere. Ingenting er umulig i NANOV, men føler meg ganske trygg på at det isåfall blir et relativt kortvarig dypdykk. Faller aksjen ikke igjennom så står vi tilbake med et ytterligere styrket støttepunkt.

Lavt volum senker risikoen for et fall gjennom støtten.

4 Likes

Amazing how the psych plass a role now. Shorters doing a very good job. Do I care - yes! :joy:. Oddly enough…., even though most of us will sell later, so what is going at present should be irrelevant. Somehow… :joy:

Would I sell if over 50 now…? No. :joy:. So what to do but accept we are one day closer. :+1:t2:

Happy to add a few more though here and there. Kinda feels like an extra gift too.

2 Likes

Fornuftige tanker. Var en lenger oppe i tråden som mente at pandemien var irrelevant for nano. Da snakker vi.

Jeg fikk dette nyhetsbrevet fra STAT i går, det viser både oppsiden og nedsiden for NANOV

  1. Nuklær medisin blir ikke nevnt overhodet - det er bummer
  2. Alle nye flotte medisiner gir fremdeles tilbakefall - Det finnes et rom for en trygg medisin som betalutin i 2. og 3. linje
5 Likes

Ikke veldig rart spør du meg. Nano er jo nesten eneste player med radiofarmaka i NHL-landskapet.

Tipper det vil bli en helt annen buzz rundt radiofarmaka neste år gitt godkjenning+partnerdeal

9 Likes

Easy tiger.

Tror du har misforstått