Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Enig i det, men er det en ting jeg har erfart gang på gang i slike scenarioer, så er det at den somregel detter videre nedover i dagene/ukene etter, så da er det bedre å agere, om en sent, enn å sitte apatisk å tape enda mer.

1 Like

Er nok mange som blir finta ut i åpningsminuttene i morgen. Alt kan skje, personlig tror jeg den åpner et godt stykke ned og henter seg inn igjen Ila dagen. Overrasker meg stort om den closer under 20.

2 Likes

Tror og den åpner mye ned, men at den stuper videre ned utover uka. Om ikke det kommer noen andre nyheter.

Kjip situasjon og tror desverre vi opplever ned mot low om det blir 6mnd ørkenvandring og en emisjon i tillegg… håper selvsagt ikke.

At ledelsen etter alle solemerker har bløffa markedet med hype om tidenes rekruteringspipeline hjelper heller ikke. Tiltroen til selskapet er nok på bristepunktet for mange.
Skullerud er enda en “talker” som ikke har noe å følge opp praten med.

1 Like

Var det emi-kameratene du snakket om sa du?

Flott når man snakker om seg selv i tredjeperson…

5 Likes

Nå ble det jo straks mer reelt da.
Mye mer sannsynlig og det vet du godt.

Jeg har fult opp med aksjer, så er i samme båt.

Kursløftet kommer, men trolig 4-6mnd senere en jeg håpet.

2 Likes

Det pessimistene i stor grad spiller på er tempo og tidsbruk. Ikke et ord om fundamentalverdi, som ikke har endret seg. NanoVs markedsverdi ligger nå kun på ca. 2 mrd. NOK. Langt langt under antesipert fundamentalverdi.

Faktisk er det positivt at NanoV nå har fått inn 4 pax selv i Omikronbølgen. Vi ser nå tegn til at den allerede har toppet ut. Det bør bety at ila 4 mndr. har NanoV 120 pax i box.

En emisjon, som trekker kursen ned, kan være svært positivt på lengre sikt for investorer som satser riktig. Deltagelse i emisjon og kjøp om kursen nå faller, vil kunne vise seg som drømmekjøp om et halvt år.

5 Likes

Hva snakker vi om av forsinkelse ? Nesten ikke noe og vi er jo på vei i mål og det må jo markede ta innover seg snart

4 Likes

Det håper jeg på/regner jeg med🙂

1 Like

Ja, la oss alle være godt fornøyd med emisjon på en betraktelig lavere kurs enn ved readout hvor endepunkt møtes. Jubel i taket :rocket::rocket::rocket::rocket:

Dette er jo et interessant spørsmål. Hva sier ulike analytikere om fundamentalverdien?
I og med at man nærmer seg noe så burde disse beregningene være mindre usikre enn for selskaper med lengre vei til målet.

1 Like

Ja, alle synes det var veldig bra. Selskapet selv synes det var så bra at de utsatte guidingen.

Stemmer. Her er det tegn på at det tydeligvis har toppet ut.

1 Like

Dette kan da ikke komme overraskende på noen i lys av de siste 3 kvartalers rekruttering midt i en hurtig muterende pandemi?

30.11 ved R&D ble det meldt om 102 pas rekruttert.
07.01 ble det meldt om 106 pas rekruttert. (4 pas. midt i julestria og omikron)
Vi ligger på +/- 8 pas i kvartalet. Ferdig ca mai/juni 22.
Readout sept/okt 22 - emi eller partner før den tid.

Pust med magen i morgen :slight_smile:

7 Likes

Rekrutteringen er faktisk bedre enn jeg fryktet. Jeg sa de skal være fornøyd klarer de 8 som i forrige kvartal. Men det er alikevel utsettelsen som gjør folk skuffa. Naturlig nok.

2 Likes

4 Likes

Hahahahaha

Tror vi får et vel redigert angrep på kursen nå fra krefter som har solgt seg ned , short etc har jo bare ventet på en annledning for å skape usikkerhet å skremme ut oss små sparere Ikke selg i morgen, kjøp hvis du har mulighet vi har målet i sikte sier skullerud. Vi har godkjent medisin om noen mnd

4 Likes

De som forventer stort fall på denne meldingen glemmer at den var forventet av de fleste, også av oss som hadde et lite håp om at det kunne holde. Både kursen isolert sett og kursfallet den senere tid viser at dette allerede er priset inn. Og hvorfor skulle kursen falle til halvparten av det DNB mener den burde være i øyeblikket. Tror selv at støtten ved emisjonskursen midlertidig kan stå i fare for å bli brutt, og i verste fall et midlertidig fall ned mot 20.

7 Likes

Tipper på fall ved åpning men er ikke like sikker på at dagen ender ned.

4 Likes

Sykt at så mange som gidder å henge seg opp i avlesning i slutten av juni kontra avlesning i august/september. Det er buy i morgen for min del. Plukker opp det jeg kan når vi er nede og lukter på 18-19kr. Vi er på 110-112 rekrutterte til Q4 pres med denne takten. Hopp av toget hvis du vil, det er fortsatt en mulighet.

2 Likes