Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Kun 16 rekrutterte igjen! 4 pasinter pr måned i 4 måneder er 16, 3 pr måned i 5 måneder er 15… det fundamentale er ikke endret! Denne meldingen er etter min mening avklarende og positiv i en historisk usikker posisjon.

3 Likes

Ps: Mente kun 14 igjen…

2 Likes

2 Likes

Blir fascinert over alle som roper ulv over dette. Kan umulig ha kommet som noen overraskelse. 10-15% ned ved børsslutt anser jeg som totalt urealistisk, da mye av fallet allerede er priset inn.

Ja, kursen kommer nok til å falle i morgen grunnet kortsiktige retail-tradere, mens topp 50 holdes uendret.

Solgte 50% etter forrige Q, da en slik mld var forventet. Aksjene skal kjøpes tilbake.

3 Likes

Utsettelsen er noe de fleste oppegående kunne forvente.

Kursutslaget i morgen formiddag tør jeg ikke tippe, det kan kortsiktig være større enn vi tror, kanskje ned på 18-19 før det snur.

De som selger i panikk i morgen kan komme til å kaste penger ut av vinduet. Først om 2-3 dager vil vi se hva markedet setter som en reell pris på denne utsettelsen.

4 Likes

Ser ut som mange glemmer at denne burnen er ikke kun knyttet opp mot PARADIGME, men også CMC og opp mot filing. Det jobbes aktivt mot flere segmenter internt og eksternt både rundt eksisterende og nye assets.

f.eks:

  • Alpha37 - Her får vi vel noe informasjon snart? Orano har tenkt å gjøre hva, betale? Noen andre? NNV003, mulighet for gjentagende behandling.

  • Humanized anti-cd37 - Maureen var ekstremt entusiastisk under R&D. Her ser de spennende muligheter som f.eks i kombinasjon med betalutin, samt innen immunologi. Her snakket hun om å melde molekyl 1H22 om jeg ikke tar feil og IND date i første indikasjon til 2023.

  • NNV003 som potensiell predosering istedenfor lilotomab grunnet higher therapeutic effect.

  • Humalutin + CPI - Etterlengtet i DLBCL og mulighet for gjentagende behandling.

  • Car-T med Upenn - Samme tech som Novartis’s Kymriah, bare med CD37 som angrepsmål.
    “Yescarta currently leads the CD19 CAR-T field with $338 million sales in the first half of the year. Kymriah brought in $298 million during the same period.” Nano har rett på lisens.

Ellers skulle Skullerud ha møte med FDA i Q1 angående fase 3 oppsettet, hadde vært artig med litt feedback herfra.

det er trasig med meldt utsettelse, men det gjenstår altså da 14 pasienter og rekrutteringshastigheten er som før Q3.

Som mange sier tror også jeg at det er lurt å puste med magen. Det blir nok volatilt, men om man ikke er ferdiglastet så får man sannsynligvis muligheter til gjøre dette i morgen. Skal jeg tippe så blir neste emisjon satt høyere enn 22.75…

Som observer skriver, det er godt med penger en god stund til og det forventes flere meldinger av positiv karakter.

Folk burde være herdet etterhvert og tåler nok denne meldingen også :wink:

12 Likes

Vi gikk fra 22kr til 19kr etter meldingen om utsettelse fra 2H2021 til 1H2022 den 3. august. Da hadde vi 92 pasienter, en interim CEO og kursen hadde noen uker før vært å nikket over 30kr. Kursen holdt seg i etterkant rundt 19kr og gikk deretter høyt 3 uker senere etter Q2 pres.

Nå har vi 106 pasienter og venter på Q4. Vi var oppe og nikket på 30kr for 1,5 mnd siden. Senest denne uken var vi over 25kr. Ved Q4 i februar kan vi fort få info om 110 pasienter innrulleet. Nå er vi på 23kr, og jeg må bare le hvis noen velger å selge i morgen tidlig. Det er jo faktisk litt positivt å få bekreftet at de hvertfal har en jevn rekrutteringstakt. Oppløpssiden nå folkens, mye uventet nytt kan bli presentert i 1H2022 selv om vi må vente 2-3 mnd ekstra på preliminary.

15 Likes

Det ligger an til åpning på 20 blank. Denne er upålitelig, men likevel. Jeg tenker på alle de skribentene som i helgen har forsikret oss om at fredagens nyhet egentlig var bakt inn i kursen og at markedet allerede har skjønt at vi fikk en utsettelse.

Så har vi vel to her inne som har trodd på et klart fall ved åpningen, men at kursen i løpet av dagen retter seg mer eller mindre opp. Ja, til en viss grad, men over 21 tror ikke jeg på i dag.

Det er vel de færreste her inne som IKKE forventer fall i dag men de har argumentert for at utsettelsen burde vært bakt inn i dagens kurs.

4 Likes

Jeg synes alt under 20 er grisebillig for NANO på tross av denne forsinkelsen. Mellom April-August en gang kommer dette til å gå i orden, worst case

9 Likes

Du kjøper da eller

Vi kan ihvertfall være enig om at de som kjøper aksjer nå får en ytterst generøs inngang (og det påvirkes ikke av om de en kort periode skulle få kjøpt den enda billilgere). Aksjen er i øyeblikket frakoblet rasjonalitet, og handles ut fra en forestilling av at negativt nytt uansett utgangspunkt må gi kursnedgang.

3 Likes

Rally :joy:

Hold kjeft herpes

3 Likes

Og di som selger skal inn igjen

2 Likes

Lukter litt på et insidekjøp her straks :wink:

da tar eg deg på ordet å kjøpe inn en trade :wink:

Kjøpte fem kassetter.

3 Likes

Da har i alle fall jeg fått påfyll med 15 K (er vel ikke helt kassett format) Deler oppfatningen om at dette er en forventet bulk i veien, men skal ha enda mer dersom vi faller under 20.

2 Likes

Jeg går på dass så lenge …:frowning:

2 Likes