Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Fyllte på litt idag allerede. Takk til de som dro ned kursen :wink:

Det er det geniale med å slippe meldingen på fredag etter close, da har alle sammen fått tenkt igjennom hva de skal gjøre i 2 dager allerede når mandagen kommer, så tre-dagers regelen er det vi ser nå :wink: (Forsøk på dårlig spøk så klart…)

Her er forøvrig dagens kommentar fra ABG:

ABG Sundal Collier noterer at de første venter at studien er ferdig rekruttert innen seks måneder, og at det deretter vil gå tre måneder før topplinjedataen blir presentert. Meglerhuset venter dermed at topplinjedataen blir fremlagt i november. “Med kun 14 pasienter igjen å rekruttere, er kanskje det eneste positive med dette at rekrutteringen nærmer seg slutten”, skrives det. Aksjen faller 13,6 prosent på Oslo Børs mandag.

4 Likes

Har sitti og sett litt på kjøp og salg grafene i dag. På formiddagen i dag dukket d plutselig opp 4 salg med 2 øre forskjell og med eksakt samme antall aksjer for salg nemlig 2700.
Er nok robotene og deres medsammensvorne som også styrer dette litt i dag.

2 Likes

Interessant vinkling. Jeg tror vi i alle fall får en modifisert 3 dagers regel. Personlig satser jeg på det, har kjøpt tilbake 50 % av det jeg solgte på og i etterkant av R&D dagen. En begivenhet som jeg oppfattet som veldig blodfattig og unødvendig.

Det kan virke flåsete å harselere med Skullerud sitt utsagn om “Best pipeline I have seen”. På det tidspunktet var det vel ikke så mange han hadde sett tidligere for Paradigme.

Tiden frem mot 17. februar blir spennende. Jeg tror Covid pandemien kommer til å prege helsevesenet fremover mot våren. Men en rekrutterings takt på ca 3 pasienter i mnd virker som et realistisk og robust estimat. Hva som skjedde i samme kvartal i fjor med 14 pas rekruttert og en emisjon like etter er snøen som falt i fjor, men det hender jeg fremdeles undres over dette.

Nå ser jeg fremdeles fremover og har god tro på at 2022 blir et godt Nano år.

3 Likes

Det var vel Marlene som lanserte “best pipeline ever” i august 2021.

Og det kan det fint fortsatt være, om det er flyten fra identifisert → screenet → dosert som påvirkes av coronasirkuset.

1 Like

Ja, backet av Marco på samme callen, re-bekreftet ved Q3 av ny CEO og Marco.

1 Like

Veldig flatt for dagen, kan ikke huske at det har svingt så lite ved sterkt negative/positive nyheter tidligere🤔

Finnes det eller har noen tilgang på oversikt over hvordan Covid har preget rekruttering til andre kreftstudier i perioden?

Se her feks:

People with blood cancers may be at higher risk of prolonged infection and death from COVID-19 than people with solid tumors. That is because patients with blood cancers often have abnormal or depleted levels of immune cells that produce antibodies against viruses.

6 Likes

Dersom en allerede innrullert pasient skulle f…eks dø som en følge av Covid-19 - blir dette rapportert på noe vis? Og i et tenkt tilfelle hvordan skilles et slik dødsfall av Covid-19 fra et evt dødsfall som en følge av/i sammenheng med evt bivirkninger Betalutin? Dårlig formulert, men kan et Covid-dødsfall eller andre type dødsfall klart skilles fra at det ikke har noen sammenheng med behandling med Betalutin? Mulig dette er dumt spørsmål, men spør likevel, da jeg vet det mye ekspertise og kompetanse her.

Har ABG kjøpsanbefaling?

Vil jo tas med i helhetsbildet ved en evnt søkad om AA, det er mye data som skal innrapporteres da, så FDA vil fange opp om data kan være påvirket av Covid og hensynta det om nødvendig - det vil jo antagelig kunne påvirke mDor litt hvis det, mens ORR antagelig blir mindre påvirket da denne som regel leses av allerede etter 3 mnd, ORR er primært endepunkt i Paradigme.
Uansett vil alt dette fanges opp i en evnt fase 3 studie med archer-kombien vs soc (rituximab alene?), og man da vil se hvorvidt (få bekreftet) Betalutin gir en mereffekt, så jeg ser ikke helt at dette skal kunne påvirke noenting for Betalutin sin del i det store og det hele.

11 Likes

Noen som benyttet dagen til å kjøpe?

1 Like

Økte med 20K
:smiley:

3 Likes

Noen som benyttet dagen til å selge?

Jau, litt av hvert si.

Har noen regnet inn Putin i Nano oppsettet, det kan bli operasjon Barbarossa men nå med russerne i regien.

1 Like

Jeg er herved overrasket. Men bare så vidt

2 Likes

Med dagens klima så blir dykket enda dypere tror jeg.

Ikke umulig. Synes dog det var en overreaksjon i dag tatt i betraktning at prisen var rundt 23 i forkant av meldingen. Selv @Merlin og de aller mest positive må vel ha sett at forholdene ikke akkurat har ligget til rette for rekruttering siste ukene? Dette forventet så godt som alle.

Vedrørende emisjon så tror jeg at dersom det blir nødvendig før readout så kjører man en mini frem til readout foreligger og at man deretter (om nødvendig) kjører en «vanlig» på 20%. Om ikke partneravtalen(e) ikke da er underskrevet på samme dag.