Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Får håpe dagen i morgen holder seg og at vi kan si at 3 dagers regelen så absolutt er et forbilagt stadie selv om d har vært regelen til nå.

2 Likes

Det er mange som sitter på gjerdet og venter på hvor Nano haren hopper. Jeg har kjøpt alle de tre siste dagene så tror ventetiden nærmer seg slutten.

2 Likes

Tror kursen må opp mot 21-22 kr. Det er vel en del som sitter på gjerdet nå ja, og på siste dagers kursnivå øyner de vel fortsatt håp om at kursen bikker under 20 kr, for å kunne kjøpe mer ned mot 18-19 kr. Om vi etterhvert får etablert kursen på 21-22 kr, så innser vel de som sitter på gjerdet at de må kjøpe, og at 18-19 kr i alle fall ikke skjer før Q4-pres.

3 Likes

Tror at di som solgte på melding ,bør vurdere å kjøpe seg inn igjen. :muscle:

4 Likes

:rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket:

1 Like

En utvikling som forventet for min del. At den falt noen tiøringer under 20 kr kan tilskrives sammenfall med generelt børsfall. Nå er selvsagt problemet at støtten ved emisjonsnivået er blitt motstand, og byr på en viss utfordring den nærmeste tiden.

Skrev dette da meldingen kom:
“De som forventer stort fall på denne meldingen glemmer at den var forventet av de fleste, også av oss som hadde et lite håp om at det kunne holde. Både kursen isolert sett og kursfallet den senere tid viser at dette allerede er priset inn. Og hvorfor skulle kursen falle til halvparten av det DNB mener den burde være i øyeblikket. Tror selv at støtten ved emisjonskursen midlertidig kan stå i fare for å bli brutt, og i verste fall et midlertidig fall ned mot 20.”

2 Likes

Ser melding at Targovax nylig fikk 8,3 mill av Innovasjon Norge. Den andre støtten på kort tid.

Ser aldri NANOV får tildelt slike midler ?

La merke til hvor stabilt kursen holdt seg etter dropp - uvanlig, men det viser styrke.

Tipper vi avsl. uken nord for 21.

2 Likes

Har nå vært litt opp gjennom:

3 Likes

Noen som virkelig ville inn her og kjøpte 35k aksjer til 21,5kr. 1,7kr opp til close på fredag nå.

1 Like

Takk. Skal si en glemmer fort :grinning:

Deilig å se at Nanov er på vei opp igjen :crossed_fingers:

4 Likes

Fin utvikling, og vi holder oss godt over trendlinjen fra Q4 i fjor.
Mange innser nok at utsettelsen (dersom det blir en utsettelse) ikke trenger å bli så stor samtidig som børsmeldingen var transparent. De som har skydd nano pga hemmelighold/sleip ledelse ser nå at de dagene er forbi. Godt håndtert av Gullerud.

Tross alt bare 14 igjen nå!

13 Likes

Gullerud :joy:

Er det ikke grunn til å forvente ytterligere forsinkelser av rekrutteringen i USA? Leser at smitten er skyhøy der borte, og at langt flere enn her til lands må innlegges grunnet generelt dårligere folkehelse sammenlignet med Norge samt ikke minst det høye antallet uvaksinerte. Det kan vel tolkes dithen at helsevesenet vil være opptatt med Covid-pasienter i lang tid fremover hvilket vil gjøre fortsatt vanskelig for Nano?

1 Like

De har for noen dager siden meldt forsinkelse fra H1 til H2, lite sannsynlig med ytterligere utsettelser.

1 Like

De siste 5 årene har de omtrent skjøvet planen et halvår hvert halvår så hvem vet.

Jeg tror det er grunn til å anta det motsatte så lenge vi snakker om omicron som gir høyt smittetrtykk med få innleggelser. Det kan tale for at covid endelig kan brenne ut.
Det som kan bli avgjørende er hvilken variant som tar over etter omicron…

4 Likes

Har vært uke av aksjen en lang periode, og prøver å lese meg opp hva som har skjedd siden sist. Og lurer på hvor og når det sist var lest av pasientoppfølgingsinformasjon?

Carbo: Det du sier om få innleggelser som følge av Omicron er forsåvidt korrekt for store deler av verden, men som jeg skriver i innlegget mitt over så rapporteres det om et vesentlig høyere antall Omicron-relaterte innleggelser i USA enn mange andre steder. Dette visstnok grunnet en generelt dårligere folkehelse der borte samt ikke minst et betydelig antall uvaksinerte.