Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

20% vil ikke gi en god cashbeholdning på dagens kurs, og vil følgelig ikke være et «forhandlingskort» med BP.

En ny 20% emisjon vil igjen bare være brannslukking og ikke en løsning på veien videre.

Tror alle aksjonærer nå håper på at de er i seriøse partner(eventuelt oppkjøps) diskusjoner.

4 Likes

Beggars cant be choosers :rocket:

5 Likes

Skullerud sa med klartekst i presentasjon i november at de har pengene de trenger for å komme seg gjennom Paradigme. Omikron og forsinkelse siden den tid, så mulig man ikke skal legge altfor mye i den uttalelsen idag.

1 Like

20% gir vel snaue 400mill i dag.
Med en gang Paradigme er ferdig innrullert burde vi forvente(!!!) en merkbar nedgang i den vanvittige cashburnen slik at pengene varer litt lengre enn 1 år.
Det pluss en 150-200 mill på bok fra før vil gi dem ca 500-600 mill ved ca read-out tidspunkt?
Tenker de ikke trenge mer enn det for å lande godkjenning og litt annet snacks.

Når tror du FDA søknaden kan sendes og vi får godkjenningen? Fase 3 må startes før de kan sender søknaden og dermed kan godkjenningen komme om 2-4 år etter første readout. Det må gjøres mye arbeid før oppstart av fase 3…

De går jo for midlertidig godkjenning

2 Likes

Mener de var ganske tydelig under q3 eller R&D-dagen på at det ikke er tilfelle.

Når Paradigme er ferdig så starter fase 3 opp, og det kommer til å suge like mye, om ikke mer, penger.

Også skal man planlegge launch, bygge opp en markedsavdeling, filinbg etc, så pengebruken vil nok gå opp, ikke ned i tiden som kommer.

Edit:

Stemmer det, spurte skullerud etter R&D, hvordan burn vil bli ved komplett innrullering

2 Likes

BLA filing for Accelerated Approval based on PARADIGME data and start of confirmatory Phase 3 trial

1 Like

Er det nok at selskapet sier jeg starter opp fase 3 eller må de få FDA godkjennelsen for oppstart av Fase 3 ?

Ser jo bare mørkere og mørkere ut dette :face_with_hand_over_mouth:

Så dritheldig slipper man unna med en emisjon hvis noen kaster penger på bålet før godkjenning men på gode data.

Uheldig må det ventes minst 1 år før svar på søknad og da må det mer en 20% til i første omgang… ???

1 Like

Får vel kjøpe på 15 når de oppdaterer markedet med 2 pasienter inn siden utsettelsen, brått så kommer emisjon før Q4 om de ser at det blir tilfellet :rocket:

Ved å gå inn nå eller bare bli sittende, så better man jo på at det er flere BP aktører som mener at Betalutin og resten av pipen er noe å satse på. Slik jeg ser det så kan de like gjerne gjøre en avtale før read out som etter, gitt at de har troen på det Nano har drevet med så langt.

Så får man håpe at jobben som Jan Egberts mfl har drevet med over flere år snart bærer frukter. For ca 1 år siden begynte de åpent å snakke om partnerskap

Sikkert en god del av disse avtalene som @hybrid viser til som også kom som julemannen på kjerringen vil jeg tror, dvs før godkjenninger, enrollment complete etc

3 Likes

Hvis selskapet skal følge den takten de hadde fra R&D-day til 6. januar så er vi på takten:
1 ny pasient rekruttert tar 12,3 dager.

Legger vi dette til grunn fremover, så skal vi havne på 109 eller 110 - vi sier 109,5 pasienter rekruttert, til Q4 presentasjon 17.02.
Ettersom denne takten stammer fra en periode hvor omikron skapte usikkerhet og strenge restriksjoner i helsevesenet globalt, så mener jeg vi minimum kan forvente denne takten fremover. MINIMUM. Til info ser vi nå plutselig at helseledere lovpriser omikron, og man estimerer at alle vil få dette.

Med 1 pasient rekruttert pr 12,3 dag - ja, da er vi på 116,3 pasienter den 12. mai 2022. Når vi ankommer datoen 26. juni 2022 er målet om 120 pasienter nådd. Dette betyr at avlesning fra Paradigme, med takten fra R&D-day til 6. januar 2022, vil skje nøyaktig i månedskiftet september/oktober 2022. Her presentert ved det jeg i mitt hode anser som konservativ rekrutteringshastighet, og bryr meg ikke om at det faktisk var juleferie i denne perioden.

1 Like

Sikker på du ikke mener “baggers” ? :laughing:

Definition of ‘Bagger’

A “bagger” refers to the number of times over you make your money back . A twenty bagger for example would mean that you make twenty times your original investment on a stock. So if you have invested $5 in the stock then it would have risen to $100 in order for you to make a twenty-bagger.

1 Like

HO/Tekinvestor def. blir da fiktive penger/backtrading, mtp Bagger.

Det er nok en grunn til at de følte de var nødt til å melde forsinkelsen.

1 Like

Fælt så negativt det ble da… Kan godt komme en emisjon, men da snakker vi faktisk en emisjon før man kan få et produkt på markedet. Ser ikke helt greia med å svartmale alt, som enkelte her inne prøver på.

Man kan jo f.eks ta en sjekk i en del andre norske bioteks og regne seg fram til hvor langt de er unna markedet, så ser man vel at det trengs en del emisjoner der og :wink:

8 Likes

Hva Fusion sier om TAT kontra ADC

2 Likes

Kanskje BMS med sin kombinasjon av Ipi+Nivo ser muligheter innenfor NHL? De er jo kjent med norsk biotek gjennom sitt samarbeid med Ultimo.

1 Like