Da blir det vel rundt 15kr. Muligens noe lavere.
Menmen, her har vi vært før. Er nok ikke lenge til vi er oppe mot 30kr igjen.
Da blir det vel rundt 15kr. Muligens noe lavere.
Menmen, her har vi vært før. Er nok ikke lenge til vi er oppe mot 30kr igjen.
ferdig innrullert 2023, ser sikkert 30 da
I forveien, unnskyld for min rant, steam preassure overload
Du tenker på de som nekter for at det kan komme en emisjon når regnskapet og kalenderen tilsier det?
For satse på at rabatten ikke blir så stor.
den blir grise stor christian
The subscription price and allocation of shares in the Private Placement will be
determined through an accelerated book building process, but the discount is
expected to be somewhat wider than normal based on indications received in wall
Er en med på leken, får en tåle steken …!
Spørs om de bruker snittet av siste 14 dager når de definerer dette, eller dagens sluttkurs som er den laveste siden august 2021.
“issuing up to 19,053,745 Offer Shares”
250 mill / 19,053,745 shares = 13.12 pr share - worst case
Sannsynlig at det blir behov for enda en 20% emisjon etter generalforsamling? Langt til mål med stadige forsinkelser og ledelsen skal melke ut maks i lønningsposene sine der de sitter på hver sin tue rundt om i verden de også.
Hvis denne emien lander på 16kr tipper jeg du jobber for DNB og har drevet med wall-crossing her i tråden for å redde oss stakkars småaksjonærer.
1-0 til deg
Elsker hvordan selskapet hele tiden fokuserer på «maximize shareholder value». Glory to god.
De har hatt fokus på det fra 120 og ned.
Veldig glad jeg først fikk øynene opp for denne gulkalven, nede på lav 20.
Kun 2 CEOer som har bløffa meg sålangt.
Tullerud har fått en flying start🤡
10kr i morgen, da kan du fylle enda mer
Får jeg mer for 10 kr - så omrokkerer jeg mer midler inn i Nano!
På tide å ta en pause fra tastaturet nå, dette var da voldsomt😅 Gå deg en tur.
Nei, selskapet har ikke levert. Vi har vært her mange ganger før og det er frustrerende. Men når selskapet endelig gjorde noe bra og fikk utvidet kriteriene så fikk de covid i fleisen. Mao, INGENTING å gjøre med. Ingens feil.
Kommunikasjonen/forventningsbygging kunne vært løst bedre, men hva skal de si da? At de er fucked og at ingen burde investere?
Pretty much sums it up
Stiller vell litt bedre i forhandlinger med BP i sommer når de har 350mill på konto vs 100 mill. Håper de kjører rep.emi som i fjor. Men hvorfor ikke vente til etter Q4? Jaja
Fordi de ser at de får inn 0 rekruttert Q4 pres. som de har sagt tidligere tar det nå drøye 3mnd fra screening til inn.
Stått opp med feil fot i dag eller?
Det var de som var lure som solgte.