Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

“issuing up to 19,053,745 Offer Shares”
250 mill / 19,053,745 shares = 13.12 pr share - worst case

1 Like

Sannsynlig at det blir behov for enda en 20% emisjon etter generalforsamling? Langt til mål med stadige forsinkelser og ledelsen skal melke ut maks i lønningsposene sine der de sitter på hver sin tue rundt om i verden de også.

@Crypto1

Hvis denne emien lander på 16kr tipper jeg du jobber for DNB og har drevet med wall-crossing her i tråden for å redde oss stakkars småaksjonærer.

1-0 til deg :wink:

Elsker hvordan selskapet hele tiden fokuserer på «maximize shareholder value». Glory to god.

1 Like

De har hatt fokus på det fra 120 og ned.

Veldig glad jeg først fikk øynene opp for denne gulkalven, nede på lav 20.

Kun 2 CEOer som har bløffa meg sålangt.

Tullerud har fått en flying start🤡

1 Like

10kr i morgen, da kan du fylle enda mer

Får jeg mer for 10 kr - så omrokkerer jeg mer midler inn i Nano!

På tide å ta en pause fra tastaturet nå, dette var da voldsomt😅 Gå deg en tur.

Nei, selskapet har ikke levert. Vi har vært her mange ganger før og det er frustrerende. Men når selskapet endelig gjorde noe bra og fikk utvidet kriteriene så fikk de covid i fleisen. Mao, INGENTING å gjøre med. Ingens feil.

Kommunikasjonen/forventningsbygging kunne vært løst bedre, men hva skal de si da? At de er fucked og at ingen burde investere?

2 Likes

Pretty much sums it up :sweat_smile:

Stiller vell litt bedre i forhandlinger med BP i sommer når de har 350mill på konto vs 100 mill. Håper de kjører rep.emi som i fjor. Men hvorfor ikke vente til etter Q4? Jaja

Fordi de ser at de får inn 0 rekruttert Q4 pres. som de har sagt tidligere tar det nå drøye 3mnd fra screening til inn.

Stått opp med feil fot i dag eller?

Det var de som var lure som solgte.

1 Like

“Somewhat wider” rabatt. Hvor er vi da? 15-20%?

Tror dessverre den blir lavere. 250 mill / antall aksjer + honorarer til tilretteleggere. Lukter 14,80-15,20. Svaret får vi snart, jeg har ikke fått noen telefon enda. Dette er jo bare trist. At de bare får inn 250 mnok, at de maltrakterer kursen… er det ingen som ser verdien i dette selskapet?

Og nei, jobber verken i DnB eller hos noen av de andre tilretteleggere, ei heller i bransjen.

7 Likes

Håper dere ser humoren her , i en litt kjedelig emisjons kveld . :slight_smile:

2 Likes

Slik jeg ser det nå blir det ingen deal før ETTER read out😂

Her må det kjøres emisjoner koste hva det koste vil

2 Likes

Siden ATH har nanov bommet på så og si alle milepæler og skuffet ved de aller fleste anledninger. I tillegg har de siden da utelukkende satt emisjoner på fallende børs og rekordlave nivåer. Når de nå gjør dette igjen - og allerede før book building sier at rabatten blir ekstra stor - etter et allerede massivt fall de siste dagene, så sier dette det meste om tilliten hos de store fiskene.

Halmstrået er “value inflection point”, når enn det måtte bli, men jeg tror det er all grunn til å forvente at også det blir en massiv skuffelse. Dessverre.

5 Likes

Trenger ikke være 0. Men det kan være et tall som fortsetter å bekrefte at de bør hente inn kapital før dataslipp.