Kalddusj selskapet NANOV, slutter aldri å overraske med dårlig timing.
Hvorfor melder de ikke emisjon før?
Kalddusj selskapet NANOV, slutter aldri å overraske med dårlig timing.
Hvorfor melder de ikke emisjon før?
Det var åpenbart ironi fra min side for å tulle med noe annet. Selvsagt blir den lavere, det skrev de de facto i børsmeldingen.
Fordi de er en gjeng med høns
Hvem faen skriver ekstra rabatt enn vanlig i en emisjon? Cowboy Laila er føkkings mer diskret
Det meste skremmende er at det er P2K som referer til mest hyggemeldinger sendt til Skullerud rett i postkassa. Lurer på hvilke meldinger han får nå i dag og hvorfor CEO’ene løper ut døra hver sjette måned…
Hvor leser du dette? Ikke fra børsmeldingen som ble sluppet idag?
Godt eksempel på god IR dette, flott Malene
Hvorfor i helvete skrives ikke det i meldingen, jævla barnehage
235k til sammen…?
Insiderne har jo sine programmerte opsjoner
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Er dette femte eller sjette emisjonen som skulle holde til paradigme var ferdig😂 husker de hentet 900mill eller hva det var i 2017 for at de kunne ha midler til archer mens de skulle fullføre studien.
Man eier vell selskapet fordi man har troa på Betalutin og plattformen de bygger. Aksjen går opp og ned hele tiden, dette vet vi jo. Jeg er alltid klar til å øke etter emisjoner slik at jeg opprettholder ca tilsvarende eierskap i selskapet. De har vært uheldige med omicron og covid generelt. Hvorfor priser markedet aksjen i mai 2021 til over 30kr? Hvorfor priser markedet aksjen i november 2021 til over 30kr? De stopper jo ikke opp å rekruttere. Dataene blir jo ikke verre fordi kursen går ned. Men ja NANOV er kanskje et krem-eksempel på hvorfor man skal diversifisere, de fleste her inne er jo bare ute etter å tjene 10x men faktum etter ja 7-8 år på børsen er vell heller -75%. Hjelper lite å tro at man kan alt om det medisinske hvis man ikke psykisk klarer å sitte gjennom stormene.
Altså det kan umulig komme som julekvelden på kjerringa dette. Jeg forventet uansett en emi i løpet av Q1. Solgte derfor en god slump aksjer før Q3. Planen var å hente tilbake ifm en veldig ventet emisjon.
Tror det var smart å hente nå så tidlig som mulig etter endret guiding.
Uansett, det minner om Algetaemisjonen på slutten. Før partner kom.
Ja. Har du sett Lymrit-dataene fra 2016? Omtrent hvor lang tid har det gått uten å nå “value inflection point” for Betalutin, og hvor mye har disse dataene løftet kursen siden da?
Er så mange inne her som ikke har et snev av peiling på hva de snakker om, jeez. Skaff dere en bunke lottokuponger heller.
Takk @TheObserver for at du deler fakta
Er det oppdatert innrulleringstall i prospektet eller står det antall spesifisert pr. 7 Jan?
Mangler to nuller på det tallet der eller? Altså 23,5 mill kr
Vi må vel anta at de regner med å få fulltegnet emisjonen (?), og når de sier at det vil gi ca. 250 mill. så gir det kurs på kun 13.
Høyere kurs og fulltegning gir :
15 : 285M
16 : 305M
17 : 324M
18 : 343M
Enig, selv lille jeg vil købe dobbelt så mange som disse fornemme herre.