Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Jeg fikk oversendt prospektet fra DNB

3 Likes

Godt eksempel på god IR dette, flott Malene

Hvorfor i helvete skrives ikke det i meldingen, jævla barnehage :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 Like

235k til sammen…?

Insiderne har jo sine programmerte opsjoner

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Er dette femte eller sjette emisjonen som skulle holde til paradigme var ferdig😂 husker de hentet 900mill eller hva det var i 2017 for at de kunne ha midler til archer mens de skulle fullføre studien.

1 Like

Man eier vell selskapet fordi man har troa på Betalutin og plattformen de bygger. Aksjen går opp og ned hele tiden, dette vet vi jo. Jeg er alltid klar til å øke etter emisjoner slik at jeg opprettholder ca tilsvarende eierskap i selskapet. De har vært uheldige med omicron og covid generelt. Hvorfor priser markedet aksjen i mai 2021 til over 30kr? Hvorfor priser markedet aksjen i november 2021 til over 30kr? De stopper jo ikke opp å rekruttere. Dataene blir jo ikke verre fordi kursen går ned. Men ja NANOV er kanskje et krem-eksempel på hvorfor man skal diversifisere, de fleste her inne er jo bare ute etter å tjene 10x men faktum etter ja 7-8 år på børsen er vell heller -75%. Hjelper lite å tro at man kan alt om det medisinske hvis man ikke psykisk klarer å sitte gjennom stormene.

2 Likes

Altså det kan umulig komme som julekvelden på kjerringa dette. Jeg forventet uansett en emi i løpet av Q1. Solgte derfor en god slump aksjer før Q3. Planen var å hente tilbake ifm en veldig ventet emisjon.

Tror det var smart å hente nå så tidlig som mulig etter endret guiding.

Uansett, det minner om Algetaemisjonen på slutten. Før partner kom.

3 Likes

Ja. Har du sett Lymrit-dataene fra 2016? Omtrent hvor lang tid har det gått uten å nå “value inflection point” for Betalutin, og hvor mye har disse dataene løftet kursen siden da?

Er så mange inne her som ikke har et snev av peiling på hva de snakker om, jeez. Skaff dere en bunke lottokuponger heller.

Takk @TheObserver for at du deler fakta :+1:

1 Like

Er det oppdatert innrulleringstall i prospektet eller står det antall spesifisert pr. 7 Jan?

Mangler to nuller på det tallet der eller? Altså 23,5 mill kr

Vi må vel anta at de regner med å få fulltegnet emisjonen (?), og når de sier at det vil gi ca. 250 mill. så gir det kurs på kun 13.

Høyere kurs og fulltegning gir :
15 : 285M
16 : 305M
17 : 324M
18 : 343M

Enig, selv lille jeg vil købe dobbelt så mange som disse fornemme herre.

No dritt dette, men denne gangen forsvarer jeg min posisjon uansett, sånn sett må kursen gjerne gå lavt. Det blir penger på gata dersom vi ser noen mnd fremover

14 kr ???

Vi får se nå hvor lenge Skullerud holder ….

Ledelsen gjør det eneste rette på dette tidspunktet. Pengene trengs for å fullføre studiet. Emisjonen skjer på 14kr, og det er ingen garanti for at vi har pengene som trengs til read out nå. Har selv solgt halve innehavet mitt hittil i januar, at det måtte hentes penger igjen bør ikke overraske noen. Lovnader om siste emi rør read out kom da de meldte ferdig rekruttert sept 21. det er fire måneder siden og vi mangler 14 pas.

Nei, henvises kun til siste oppdaterte presentasjon på hjemmesiden utover det man alle kan lese i meldingen.

1 Like

Price guidance: NOK 14.00 per share. The book will close at 19:00 CET.

Fikk oppdatering nå.

2 Likes