Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

men hvorfor ordet wider og ikke larger discount?

Hvis man ser nøkternt på det, er det en del grunner til å være sterkt bekymret.

1: Framtidige markedsandeler (flere konkurrenter, kortere tid igjen av patentet.)
2: Mangelfull ledelse, og stor turnover blant ledelsen.
3: Langt i fra bankers at denne guidingen holder heller.
4: Mangelfull og nærmest uredelig informasjonsstrategi: (“Best pipeline ever…”)

Men først og fremst frykter jeg:
6: Nye produkter/SOC kan blokkere for betinget (tidlig) markedstilgang, og da raser HELE korthuset (skjønt fallet blir ikke stort, det er ikke mange etasjene igjen nå heller).
7: Hvor attraktivt er Betalutin, egentlig? Jeg har alltid syntes at det er en logisk brist i historiefortellingen om at Betalutin skal lide så mye under Covid. Tenk. Hvis du var syk og skral, men trengte behandling (lymfekreftbehandling kan utsettes, ja, men ikke i to år), ville ikke en en-gangs behandling, med minimalt behov for reising og eksponering mot Covid, være nettopp det du ønsket i en pandemi? Om noe, så ville jeg jo ønsket å komme inn i denne studien for å få en lovende behandling, men minimere risikoen for å bli smittet.

Go figure. Og kjør klovnefjes.

Så ja, jeg er utrolig skeptisk med tanke på hvor “value inflection point” vil ta oss.

7 Likes

Er det noe vits å kjøpe nå? Etter første readout må de hente mer penger, de skulle ha hentet minst 500 mil.

1 Like

Eufemisme. Doffen har gått bort/reist på ferie.

14kr med 120m aksjer gir en market cap ca 1.7 millarder, ned ca 200m fra i dag (1.9 milliarder). Og da med 200-250m i ny cash.

Det er latterlig om dette stemmer - og så nært avlesning.

Latterlig er bare starten av en stygg setning

Er ikke overrasket, dette var som ventet. Solgte heldigvis 20% av beholdningen på 26 hvor det ikke er så smart å være grådig. Dette beløpet skal jeg gå inn med nå i emi, kan bli en gavepakke hvis rabatten blir stor.

Det ser dessverre ut som det blir fasit. (± 5% har jeg sett men sjeldent mer en det)… men det er begge veier…:scream:

(Jeg har solgt alt, ikke bare nano og kjøpt gull og sølv, men følger nano og føler med dere nå)…
grav øl skål .

Dette er vel en Skullerud dump investorene må gjennom.
De evt nye større som er med på emisjonen har vel fordøyd oppesidene som er lagt fram i siste presentasjon… markedspotensialet for NHL, der Nano gulerøttene samlet kan ta sine delandeler, skal være estimert til USD 27.2 billion by 2029. (240 milliarder NOK)

Nano burde stille sterkt med disse CD-37 baserte terapiene
Betalutin® 3L FL
Betalutin® 2L FL
Betalutin® R/R DLBCL, SCT ineligible
Humalutin® NHL
Alpha37 CLL (NHL)
Humanized CD37 Ab NHL, Autoimmune diseases
CD37 CAR-T NHL

1 Like

Ikke feil noe av det du skriver, men alt dette var kjent både i 2020 og 2021. Sist jeg var bekymret var når de manglet 60-70 pasienter og rekrutterte 3-4 i kvartalet. Best pipeline ever… jaaajo men man er jo heller litt naiv om man stoler blindt på det. De kunne jo fått inn 2-3 til på denne tiden hadde de vært litt mer heldige og omikron ikke fantes. Da hadde 1H2022’ fortsatt stått seg og bildet hadde vært litt annerledes. Menmen, det er waiting game. Lett å være etterpåklok her

Tenker det sier seg selv at rekrutteringen har stoppet helt opp. De hadde hatt mulighet til å vente til etter Q, og hadde de hatt 2-3 å vise frem der kan det være at kursen hadde vært 22-25 nar emi melding kom.

2 Likes

Hvis du ikke er bekymret for at noe er grunnleggende galt, når de må kjøre emisjon på 14 kun noen uker etter at de var på 27 (eller noe slikt), kun noen måneder før guidet enrollment complete, så er du mer robust enn meg.

Fakta: Kursen har falt voldsomt på kort tid. Allikevel kreves 30% rabatt for at de skal få satt en emisjon.

Men ikke vet jeg.

Men jeg vet at “value inflection point” kommer, men jeg frykter at det ikke blir mye å rope hurra for. Og det sier jeg, som har inngang på 20-tallet…

1 Like

La oss lagre den kommentaren og ta den opp igjen den 17. februar :sweat_smile:

1 Like

Tror ikke nødvendigvis de investorene som er aktuelle, ser så mye på aksjekursen en gitt dag. Tror i dette tilfellet, at betalingsviljen har vært 14, basert på fundamentale forhold mer enn dagens aksjekurs.

Jeg solgte selv 40% på 26,4 når omikron kom, fryktet alt som kunne skje. Men jeg betviler ikke effekten av Betalutin eller verdien av plattformen. Når fase 2 data er klar så er også BP klar.

Blir det noe Rep emisjon jag denne gangen ?

Kommer nok info om det ganske snart.

Det blir sikkert et tilbud om rep emisjon. Men antall aksjer som tilbys pleier å være langt unna det man trenger for å hindre utvanning.
Men man kan jo håpe på at kursen faller under emisjonskurs.

Godt man uansett og alltid kan handle til under emikurs over børs.

Får jo lett aksjer til under emi kurs, og nå med ræva makro så er det så og si garantert