Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Hva er årsaken til at Nano kan kjøre en rettet emisjon, mens TRVX måtte gjennom en fortrinnsrettet?

Forskjellen er hvor lurt du blir av tilrettelegger.

2 Likes

Kan det være at emi ble satt nå av praktiske grunner og de likevel har bra melding på lager innen ganske kort tid som nuller ut denne kursdumpa og vel så det (improve shareholder values)

2 Likes

Fint med et optimistisk innslag her nå, flopp :innocent:

2 Likes

Ingen som vet, alt kan skje. Derfor ingen solgte på 25kr etter R&D day.

2 Likes

Fool me once… de juger skjorta av seg ved enhver annledning. Midlet helliger målet eller noe…, men jeg tror ikke noe på det de melder fremover.

Rekord pipeline osv… value for shareholders osv…

Dette er jo ikke noe som plutselig har skjedd. De har nok tenkt dette lenge. Hvorfor de ikke gjorde det på 25-30 vitner jo om… noe🤣

2 Likes

Det eneste lille halmstrået vi kan håpe på her er om det skulle komme noe “nytt blod” inn på eiersiden ellers er dette bare sørgelig.
Ja, man kan skylde på Omikron men jeg forventer da også å se at kostnader går betraktelig ned på Q4 og Q1. Hvis ikke Skullerud har satt tæring etter næring som andre selskaper må i en slik situasjon så ringer alarmklokkene for alvor. Har vært med ned til 10-11 når COVID traff så om det blir 14 nå så er det ingenting :joy: :sweat_smile:

2 Likes

Selskapet brenner penger på sites og på avtalen med IFE om supply på radioaktivitet. Du kan ikke regne med at kostnadene skal særlig ned.

4 Likes

En konstruktiv meningsutveksling nå burde ta utgangspunkt i at NANO i morgen vil prises til ca. 1,7 MRD og ha 400 millioner kontanter i banken. Samtidig mangler det 14 pasienter i PARADIGME. Umiddelbart høres det ut som en relativt god inngang.

17 Likes

25.02.2022 - Kvartalsrapport - Q4

Har de utsatt Q4 en uke som en følge av dette også?

Må kjøpe seg tid til å innrullere hvertfall 1 på presentasjonen

Tror dere skal være glad for at det ble en rettet emisjon. I TRVX ble det 1mnd med seigpining hvor kursen falt stort sett hver dag og endte opp på en emisjonskurs på kr 1,72, ca 1/3 av det kursen var da emisjonen ble annonsert.

6 Likes

Most promising pipeline

Bedre inngang enn i fjor på denne tiden.

Ventet jo emisjon, men ikke allerede nå. Det må jeg innrømme.

Skal sies at ordlyden i meldingen og kursen gjerne reflekterer sentimentet i biotek globalt (XBI krakk and all) samt at nano pusha guiding nok engang. Det kan kanskje vise seg at dette var et sjakktrekk om markedene frå smake lanken i 2022

Jeg er optimistisk og tror rekruttering vil være snarlig ferdig og at vi får avlesning i juli/august/september

3 Likes

Alle selskaper som er i en presset situasjon kan forsøke å reforhandle avtaler og kutte der det kuttes kan. Man kan ikke bare kjøre på og late som alt er velstand men må gripe tak i ting slev om det er kjipt og krever mye jobb. Flust av selskaper som har reforhandlet husleieavtaler etc etc ifbm COVID. Men det kommer selvfølgelig an på hvor mye effort som legges i det og det forventer jeg at de gjør.

Noen som har hørt noe fra Egberts i det siste? Var i form i fjor rundt disse tider.

Sist jeg hørte noe fra han så hausset han med 7pas i mnd rett før emisjonen ble satt

:rocket:

1 Like

Det er jo litt artig at Renoldi har rukket å bli gammel før Betalutin kom på markedet :laughing:

Herregud, her var det stemning, igjen… Er det virkelig slik at alle som sutrer her nå ikke skjønte at det kom en emisjon? Og at det blir vanskelig å hente penger i år tror jeg ikke Nano er alene om å finne ut.

Hvis man er så forbanna og sur, send en mail til Egberts eller Skullerud da? Enklere blir det ikke, mer effektivt enn å sutre anonymt på et forum er det også :+1:

14 pas igjen, over 400mill på bok, og gode data. Frigjør nok litt midler til å kjøpe om vi går under 15, igjen.

8 Likes

Halleluja