Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Hvorfor ikke tenke litt fremover og gjøre noe refleksjoner om hvorfor emisjonen er satt nå? Som flere tidligere har antydet var en emisjon på ett eller annet tidspunkt forventet og nødvendig. Det er ingen spesielle triggere fremover som skulle dratt prisingen noe særlig opp. Så hvorfor settes emisjonen nå?

Jeg ser to ytterpunkter:

  1. De ser ingen/få pasienter til Q4-presentasjon og vet derfor at kursen vil falle ytterligere etter Q4. Jo tidligere med emisjon, jo bedre kurs.
  2. De ser at de har ok med pasienter til Q4. Nye investorer ifm emisjonen får en gunstig inngang, og kursen får greit momentum tilbake til 20-tallet utover våren.

Folk får gjøre sine egne vurderinger.

2 Likes

Fair price på 31 (sist fra DnB) står seg vel framover ? Det blir hvertfall 114% opp dit fra emikursen

1 Like

De sætter nok TP ned med ca. 15%.

Hvorfor i alle dager kjørte dem ikke emi ifm nylig oppdatering om utsettelse. Dette er et hån.

Sist gang jeg solgte nano sto den over 100kr
Satte alt et annnet bio selskap. Har ikke akkurat vært en drømmereise der heller og tidvis en diskuterbar ledelse, men sistnevnte kan ikke sammenlignes med ledelsen her.

Nano teamet med radforsk i ryggen skulle være top of the pop. Hva skjedde?
Covid er en unnskyldning, det gikk gale før 2020

Tips, kjøp Telenor. Sover godt om natta da.

2 Likes

Eller PHO.

Det er lurt å søke en lehavn når det er meldt storm. Så slipper man å måtte bygge opp båten med jevne mellomrom.

3 Likes

Med dertil begrenset oppside, ila de neste årene kommer vi til å få mange med x antall titals millioner i proftitt på norsk biotech.

Hvilket selskap gjenstår å se​:+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

Kjøp gull og sølv… :joy: det har jeg gjort…
Av og til handler det ikke om og tjene penger men la vær og tape….

Mangler bare et siste geni som anbefaler bitcoin og monero nå

9 Likes

Hvis vi ser bort fra meldt emi, noen tanker hvorfor de flytter Q4 en uke frem i tid?

Det kommer helt an på hvilket skip du er på, det er alltid noen som må stå i stormen!

4 Likes

Man kan vel spekulere mye, men i god nano-ånd: neppe noe positivt.

1 Like

Bitcoin…:scream:… ikke slipp han inn her…

1 Like

Framstår som en risiko nøktern kar i forhold til snittet her inne

Klokka 12 i dag ble dette skrevet. Bra det er noen her inne som ikke er preget av ekkokammeret.

5 Likes

Det må være en fordel å være synsk som aksjonær.

Lurer jeg å på, og hvorfor de ikke venter med emi til etter q4.

Fordi de skal melde ræva rekruttering nok en gang, sier seg selv når det tar 3mnd å få inn en pasient. De har garantert oversikt og setter emi før kursen gruses enda mer

4 Likes

Sikkert så de kan dele nyheten om signert partneravtale på Q4-pres, og ikke kun gjennom børsmelding uten muntlig omtale i uken etter :cowboy_hat_face: :eye: :lips: :eye: