Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Dette er jo en kanonemisjon i forhold til hva vi Targovax aksjonærer opplevde. Gratulerer :partying_face:

2 Likes

Kan det være en partner som er tildelt en større emiandel nå og meldes imorgen.

1 Like

Overtegnet?

De har hatt helt rett da :wink:

Ikke så rart når man gir 30% rabatt

7 Likes

Neppe. Da ville de meldt det for å få opp interessen i emisjonen. Eller så hadde de rettet hele emisjonen mot dem.

2 Likes

BP sitter og venter på fase 2 data. De trenger ikke stresse. Så ja, få inn de siste 14 pasientene da! asap!

1 Like

Most promising pipeline ever døde av covid? Altså, det er jo sikkert skralle folk det er snakk om?:frowning:

1 Like

Vi får håpe de nye aksjene blir i hender som vil ha kursen langt opp… og ikke i hender som låner de ut til de som vil ha den langt ned.

Styreformannen Jan Egberts tegnet seg for en halv million kroner i emisjonen i februar 2021. Da var emisjonskursen 22,75. I denne emisjonen tegner han seg for 50.000 kroner til kurs 14. Hmmm……

2 Likes

Hvorfor blev emision ikke meldt da man den 7/1 meldte om forventet senere reaout i H2 2022 ??? Penge spørgsmålet må have være oppe inden man meldte ud den 7/1 !!! Så hvorfor godt 14 dage efter melder man om emision ??? Hvad har ændret sig i disse 2 uger ???

2 Likes

Timingen på emisjoner i selskapet er jeg svært kritisk til og særlig siden feilen gjentar seg gang på gang. Som CFO er Marlene den ansvarlige her og nå syntes jeg det er nok. Er det mulig å stille et mistillitsforslag ved neste generalforsamling? Ledelsen er byttet ut flere ganger og det bør være langt lettere å bytte ut en CFO. Forslaget vil iallfall belyse en betydelig misnøye hos aksjonærer som har vært med i mange år. Det bør vel ikke bli slik at det skal lønne seg å komme inn helt til slutt på målstreken. Kommer å bli langt færre nye selskaper innen sektoren hvis det blir gjengs oppfatning at man ikke bør være med fra start.

4 Likes

Jeg vedder på at selskapet gjør dette for å trygge ansatte om at de kan forvente å ha jobb med lønn ut 2022. Da tenker de ikke på timing.

Håpet var vel at kursen skulle finne styrke igjen. Istedet gikk retningen sørover.

De har hatt gjentatte anledninger til å kjøre emisjoner på rundt 30 kr før rabatt. Og det må kjøres når det er lite børsuro. Et eksempel om jeg husker riktig var ingen emisjon på rundt kr 30 etter interim men noe senere på langt lavere kurs. Nyere eksempler er jo bare for noen uker siden også da over 30 kr før rabatt og med mindre børsuro.

Ok så de skulle kjørt emisjon på 30kr og så sagt «hey forresten vi utsetter til 2h 2022»

På det tidspunkt var det best Pipeline ever og man må vel tro at de snakket sant.

2 Likes

Tror du det var en ren tilfeldighet at en ny short ble satt 17.01?

Det irriterer meg faktisk mer enn selve emisjonen på 14.

Finanstilsynet koser seg vel på jobb, eller jobber de når de er der???
Er neimen ikke sikker på d jeg

4 Likes

Skulle de ikke ha samtaler med FDA i disse dager?

Må man tro det? Er det noe som helst som tyder på at de gjorde det?

Jeg kjører på med rep.emi. Godnatt

2 Likes