Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Over 200 innlegg med sutring pga ceo som slutter/blir sparket/ kidnappet av aliens etc.
Get over it, produktet er top class og innen et år så er det på markedet i 3L.
For ikke å snakke om resten av pipeline.
Pust med magen, enten selg dere ut og gå videre, eller ta en chill pill :blush::+1:

21 Likes

Neppe tilfeldig at det skjer i det Braun har begynt å bli varm i trøyen, hvor “bli kjent med organisasjonen”-perioden er ferdig og tiden har vært klar for å bli vesentlig mer autonom i sitt virke som CEO. Tydelig at fagre ord i ansettelsesprosessen ikke har slått til i praksis og at det har endt opp i full skjærings. Hvorfor kan man bare spekulere i, men det er ikke urimelig å anta at det i NANO sine øyne går på et brudd på det etiske i en eller annen fasong.

1 Like

Det er problemet når CEOs får så latterlig mye betalt, de må ikke jobbe om de ikke vil/burde som de fleste andre. :stuck_out_tongue:

1 Like

Hadde styret lest alle teoriene her på tråden om PB sin avgang, så hadde de kanskje utdypet dagens melding bitte litt

1 Like

:stuck_out_tongue: De hadde aldri klart å skrive noe som stoppet synsegjengen her fra å synse hit og dit tror jeg. Hadde de sagt det var pga. sykdom i familien ville det blitt diskusjoner om det var en god nok grunn til å slutte osv.

Status er ganske enkel: Nanov har mistet en super-ceo, og er tilbake til status før han ble med. Han har ikke gjort noe enda for kursen, og bør ikke påvirke den for mye med sin avgang. Det som er viktigere er det vi har hørt hittil om hva som kommer på Q2, som er at det har vært vanskelige tider for rekrutteringen fra Radium podcasten. Men det er ikke meldt noe spesielt, så caset er forsåvidt intakt per nå.

Har forøvrig solgt for litt siden for de som bryr seg om det. Var pga. negativitet rundt rekrutteringen.

Lønn… Malene drar vel med seg lønnselementer fra alle tidligere kombinasjoner av hel- og deltidsstillinger slik at hun nå til slutt topper lønna der

Kjenner at jeg ikke blir så stresset av dette. Egberts har vist svært god ledelse siden han ble styreleder, og vil tro at han har grei kontroll på dette også.

Hvorfor Braun er ferdig finner vi ikke ut med mindre han sier noe selv. Å spekulere i forskjellige teorier hjelper nada. Synd, fordi han virket som en kompetent person, men det ble altså ikke slik.

Betalutin i mono, archer-1, alpha37 osv. slutter ikke å funke fordi om dette samarbeidet ikke funka :wink:

7 Likes

Beste CEOen NANO har hatt har vært interim så får håpe Malene gjør det like bra!

Ser jaggu ikke poenget med å ansette noen ny som skal ha enda en start og sluttpakke , nå er det bare å få solgt sjappa ved fullt rekruttert for makan til rot skal man lete lenge etter.
NANOV er åpenbart ikke voksne nok til å stå på egne bein.
Som @Martins sier - får så godt betalt at de ikke trenger å jobbe. Bare å komme seg inn ett sted i ett par. mnd så er man sikret det noen tjener over tiår.

5 Likes

Fire CEO på like mange år og null partneravtale med det potensialet som ligger i Betalutin er ikke god ledelse i min bok. Det bekymrer meg at medaksjonærene her inne faktisk er fornøyd med situajsonen. Selskapet er i en kritisk fase i utviklingen og ceo og styreleder vært dypt involvert i partnersamtaler, som gjerne tar årevis før de materialiseres (ref algeta).

4 Likes

Helt enig. Det er denne delen av meldingen som får meg til å tenke at dette må være en oppsigelse, noe som er rimelig bisarr etter to måneder i stolen

5 Likes

Helt enig snoeffelen
Braun har fått sparken men hva da?Ingenting i Nanov er endret fortsetter som for og Betalutin kommersialisering fortsetter.Nanov hadde strategien å markedsføre alene Betalutin i Usa
Noe Braun så de vil ha en partner også i Usa’kanskje her ligger uenigheten?

En bruker over her sa det bra: Gjengen som snudde skuta i NANO er fremdeles ombord, Braun hadde ingenting med det å gjøre.

Så lenge PARADIGME rekrutterer et meningsfullt antall pasienter til Q2 presentasjonen og det ser ut som vi er ferdigrekruttert innenfor Q1 neste år, så er bildet fremdeles grunnleggende bullish

29 Likes

Nå har vel ikke Egberts vært leder i 4 år… Og så lenge man ikke vet grunnen til at Braun slutter så blir det bare dumt å anklage styreleder for noe som helst. Og partneravtaler, nå kan faktisk Nordic Nanovectoe ha et produkt på markedet inne relativt kort tid, og dette er heleid. Tror kanskje det er ganske så mye mer verdt enn en partneravtale for 2 år siden

7 Likes

Vanskelig å gjøre bakgrunnssjekk med blurret teams-bakgrunn…

1 Like

Har forlengst sitert denne brukeren (Aaleby) på HO, så helt enig i at dette er et viktig poeng å ta med seg.

Ganske sikker på at feilen ikke ligger i selve Nanov, men heller personlige synspunkter hos Braun.
Norsk bio fremstår for meg som mer og mer latterlig. Måtte de kunne snu dette bare

1 Like

De må lære lidt fra GENMAB at hvordan forretning dreves også til fordele for aktionæren. Det virker som om det er nogle amatør som leder virksomheden.

2 Likes

Solgte hele møkka idag, ble så forbannet over disse problemene selskapet har i ledelsen.

Vi får se om jeg igjen blir aksjonær, men dette var dråpen på kort sikt !!!

1 Like

Riktig, det var derfor kursen doblet seg etter Q4-rekruttering som viste seg å være ren grusing av alle andre bioteks med tanke på rekruttering til studier under Covid på sitt verste.

Spot on :ok_hand:

Mye avansert synsing her nå … pendelen en del opp imorgen ?

1 Like