Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Det har du anbefalet lige siden den stod i 24kr.

2 Likes

To kvartaler før de skal hente mer :rocket: Gitt at de henter med samme kassa beholdning :wink:

Nå er det bare å vcente på Putin trykker Ukraina knappen… en perfekt storm for Nano

Emisjonen var vanvittig dårlig timet, men måtte komme på et tidspunkt. Det er sikkert rett det som noen skriver at de tenker kun på jobbene sine og at aksjekursen bryr de seg ikke noe om. Det som er sterkt urovekkende er den latterlig lave tegningen til ledelsen.

1 Like

Jeg nekter å tro at de gjennomfører emisjon og fortsette å rekruttere til studien dersom data er dårlig, og kommuniserer at de er ferdig i H2 2022, uten å si et ord om at data skulle være dårlig. Greit de har lyst til å sikre egen lønn, men det får være grenser. Ingen interesse fra BP nekter jeg også å se på sannsynlig. Da er det i så fall veldig uprofesjonelt at hele ledelsen står og kommuniserer at de kontinuerlig snakker med BP. Å ha pågående dialoger med BP hadde vært vanskelig uten noen form for interesse. Kan gå med på at diskusjonene er krevende, og at det er et stykke unna enighet, at man avventer endelige data og ikke ønkser å inngå avtale før det foreligger etc. At det skal være bråk i ledelsen igjen klarer jeg heller ikke å se, da Skullerud ikke kommer inn som et nytt fjes, men faktisk har vært i selskapet over tid. Om det hadde kommet inn en ny CEO som ikke har noen tilknytning til selskapet fra før, kan jeg skjønne at han ikke hadde stått til forventingene/uengighet/etc.

1 Like

if the issue was targeted only to HelthCap, then it makes no difference! the timing and price are irrelevant.

Hvor siger de at de arbejder på forøgelse af “shareholder value”?

Men den konklusjonen så er det jo bare å ta i mot aksjer med åpne armer i dag! :moneybag:

Når ledelsen kjøper seg inn med samme sum som @kaei sin Toyota corolla så må alt være gucci gull :rocket:

1 Like

Ingen konklusjon, men prøver bare å se motpol til dine tanker om hva som KAN være negativt.

Ser man på emisjonen høsten 2020 så ble dette satt på 17.50 når kursen var på ca 22.50.
I perioden fra emisjonsdato og 4,5 mnd fremover i tid så gikk aksjen i prisrange 14.23-16.5. Dette tilsvarer -5,71%-18,68% ifht emi-kurs. Sentimentet i aksjen var ganske likt da, dårlig rekruttering, uavklart finansielle behov, redsel for dårlige data. Ganske likt det fryktbildet man ser nå.
Med samme % vise nedgang skal vi ned i området 11.38-13.20. Om det skjer skal jeg ikke spå… men ser ikke hva som skal trekke kursen langt over emi kurs på et par mnd nå.

1 Like

may be Q4 will pull the course up?

Er det noen som sitter på info om hvem som deltok i emisjonen??

1 Like

Market cap før pengene inn fra emisjonen er 1374 mill. Se regnestykket gjort over. De som ikke forstår at en emisjon som denne er en kjøpsanledning får heller la være å holde på med aksjer. Fundamentalverdien til Nanov er intakt . Paradigme blir fullført med disse pengene. Vi vil få top data read-out ila 2022. Da vil vi se reelle partnerforhandlinger. Omikron ser ut til å ta knekken på koronaen. Storbritannia gjenåpner nå. I Norge går respiratorinnleggelsene rett ned fra 125 v nyttår til 47 pr. i dag. Smittetallene er det ikke grunn til å bekymre seg mye for når covid-19 koker ned til en liten forkjølelse.

6 Likes

Will this information on who the placement was directed to become publicly available?

1 Like

it should be HelthCap! someone more knowledgeable can corroborate this.

Enig i det meste her BuyHighSellLow, men må innrømme at jeg ikke blir veldig overrasket om også Skullerud ryker/slutter snart

Han har vel også klart å kunne regne seg frem til når de trengte frisk kapital. En liten utsettelse grunnet omikron må han da jammen stå av om han evne å være CEO. Så lenge dataene er intakt og viser det samme de har gjort så blir dette bra! Min usikkerhet går på de skarve 250 mnok de hentet, og at man står i samme situasjon i aug/sept når kassa igjen er på ca 250 mnok.

4 Likes

Snakker generelt :slight_smile:

Det fundamentale kan vær inntakt men har blitt noen røde flagg etterhvert og med vedvarende dårlig makro, fravær av partner før/etter readout så er vi godt under tosifret ved neste emisjon før jul! Hva skjer så videre med like høy cash burn? Skulle de få innvilget AA som ikke er sikkert med den historikken de har til nå, så er løpet kjørt spør du meg!..hvis ikke BP plukker opp smulene for slikk og ingenting!