Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Dere har min dypeste medfølelse.

3 Likes

Interessen for å kjøpe aksjer er tilstede i ordrebildet, omkring 80% kjøp mot 20% salg

2 Likes

Uansett hvor bra eller dårlig det fundamentale måtte være, kan vi alle fall være enige om at de ikke bygger tillit hos hverken eksisterende eller potensielt nye akjsonærer slik det holder på nå. Sier en ting, og gjør/viser noe annet. Så her er alt likt sammenlignet med historien og under ledelse av tidligere CEOer.

1 Like

For å si det sånn da, så har det vell nesten uten unntak vært slik at nano har steget bra i tiden etter emisjoner. Så har det selvfølgelig på lang sikt gått nedover igjen etter skuffelser, men typisk er det nå så mye negativitet at alt som skal til for at vi ser 20kr etter Q4 er at de fikk overraskende inn 111 pasienter til Q4-presentasjonen. Ble jo kjørt emisjon i fjor ETTER Q4 når det ble rekruttert 14 pasienter på 22,75kr. Så kom ny CEO og kursen stod i 31kr+ etter 3mnd. Så historien taler hvertfal for at negativiteten fort snus til det positive når de har “mye” penger på bok og det skjer ett eller annet positivt.

Så lenge Betalutin og plattformen står seg ref. alle data vi har hittil, og rekruttering fortsetter fremover, så vil jeg trekke frem Benjamin Graham’s sitat: " In the short run, the market is a voting machine but in the long run it is a weighing machine." Så lenge det ligger en verdi i selskapet så må det en eller annen gang komme til syne. Husk at man kjøper selskapet og Betalutin sin fremtid, ikke aksjekursen.

5 Likes

Forrige emisjon var etter et bra kvartal, dagens emisjon er på ræva sentiment

Du kunne kjøpt aksjer på 14kr før Q4 i fjor. Da var det ræva sentiment. Tilbake til start? Bare at vi nå har rundt 109-110 pasienter vs. 73 pasienter samme tid i fjor.

16 Likes

on 07.01.2022 they have announced that they have 106 patients!

1 Like

Q4 2022 = 25.02.2022 = 50 days after 06.01.2022.

Ja vi får håpe at de faktisk har klart å 110 ved q4 presentasjonene. Uansett så er det relativt nærme en konklusjon og hvis en tror så er det jo bedre å gå all inn i dag en i går.

1 Like

what do you think, why have they postponed the date of Q4 several times recently?

Spørs hvor langt man zoomer ut, på lang sikt har kursutviklingen hatt tre store bevegelser. Ned, opp, ned. Det har vært tre korte perioder man hadde muligheten til å kjøpe på lavere enn dagens kurs. 10-14 området har som regel vært bunnen. Aksjen nærmer seg der den fallenende trenden på oversiden og støtten i 10-14-området møtes. Spørsmålet blir hvilken vei den går etter det. Det avhenger vel av Paradigme.
image

1 Like

Det ordre bildet stoler jeg ikke på i Nanov!, det styres fortiden av tradere og shortere :slight_smile:

1 Like

14 pasienter igjen, 14kr emisjon. Hmmmm “setter på alufoliehatten”

3 Likes

14x10=140 som igjen er i nedre del av det jeg ser for meg som oppkjøpspris.

Mange gode tegn på himmelen nå :laughing:

2 Likes

may be Q4 postponement was due to the fact that they want to report completion of the recruitment (120 patients) on Q4?

1 Like

Enten er dette tidenes gave med denne emien , eller at siste mann slår av lyset

1 Like

14 pas x 14 emi kurs = 196kr
Må jo ligge noe i det.

4 Likes

Håpet blir at den bouncer opp mot 20 iløpet av det neste halvåret, og man kan komme seg ut, noenlunde i vater, før høstens emisjon.

2 Likes

Mja, ligger godt over intervallet mitt på 15-20 milliarder i oppkjøpspris

1 Like

it can be 16 NOK already on Monday!

1 Like